www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové

Pro vkládání příspěvků se musíte nejdříve přihlásit.

Osobní recenze :)
25. 09. 2014 09:04
Milá Lenko,
konečně KONEČNĚ ve svých dvaceti letech jsem dočetla v?echny va?e kní?ky (a? na dvě nejnověj?í) a prostě mi to nedá, abych se k nim tak nějak souhrně nevyjádřila :) (Musím podotknout, ?e některé va?e knihy jsem četla třeba i 15x, proto mi to mo?ná trvalo tolik let :D )
Mám důvod, proč to pí?u právě ke kní?ce Zlodějka snů. Ta se mi toti? ze v?ech knih líbila nejvíc. Hlavní hrdinka byla tak zlá, mstivá a závistivá, ?e to z celé kní?ky udělalo napínavý, čtivý příběh, ve kterém jsem do posledního řádku nevěděla, jak to dopadne. (A kdy? jsem se to dozvěděla, tak jsem byla celkem spokojená, ano, Daniele jsem to za její chování přála. O to víc jsem byla spokojená s tím, jak to dopadlo s Gábinou a Soňou) .
Mezi dal?í kní?ky, které mů?u číst pořád dokola bych zařadila i Schody do nebe nebo Doteky noci a Sběratelka polibků (V posledních dvou zmíněných románech byly hrdinky přesně takové, jaká já jsem nikdy nebyla. Hrozně tou?ily buď po ztrátě panenství nebo se navázaly na ka?dého kluka, který se na ně jen usmál. O to zajímavěj?í bylo sledovat, jak jim to zkrátka nevychází a příběhy byly neskutečně zajímavé). Několikrát jsem četla i Dva kroky od ráje, zde musím taky pochválit děj i postavu Natálie, se kterou se bohu?el také nemů?u ztoto?nit, ale mo?ná právě proto se mi to tak líbí. Kde končí svět a Půlnoční sny - dal?í dvě naprosto perfektní kní?ky, plné napětí. Mimochodem Martina z kní?ky Půlnoční sny mi byla asi tak nejbli??í a nejsympatičtěj?í a proto?e jsem si a? do konce nebyla jistá, jak to vlastně s ní a Rikem bude, musela jsem tu kní?ku číst zkrátka pořád a v?ude.
Jsou ale i kní?ky, které bych u? znova číst nemusela, ačkoliv na první přečtení nebyly úplně ?patné. Například kní?ka Letní ně?nosti mě nijak zvlá?? nezaujala, mo?ná by příběh z pohledu Kamily byl napínavěj?í ne? denní popisy Simoniny práce v baru :) A stejně tak trilogie Po?eptej ... V tomhle případě by mo?ná stačily díly dva, z těch věčných milujeme se-nemilujeme se problémů Moniky a Mikulá?e jsem u? byla docela unavená :D
Ostatní kní?ky není třeba zmiňovat, přečetla jsem je a přečetla jsem je opravdu ráda :) Nemusím asi ani dodávat, ?e čím hor?í hrdinka, tím lep?í čtení :) Děkuji za příjemné chvíle s va?imi kní?kami, a doufám, ?e se svou prací neskončíte, byla by to ?koda :) Přeji hezký den
RE: Osobní recenze :)
26. 09. 2014 07:02
Milá Savanah, děkuji za dlouhatánský příspěvek, je prima, ?e má? přečtenou celou sbírku. To se cení :). A to, ?e některé tituly víckrát, a? patnáctkrát!!!, no tak to úplně. Je jasné, ?e kdy? je knih taková hromada, v?dycky musí být nějaké na předních místech TOP ?ebříčku a jiné na těch dal?ích (a je super, ?e zase jiné čtenářky mají to rozlo?ení jinak), prostě z tolika různých titulů si ka?dý vybere to "svoje". Určitě neskončím, aspoň doufám :) Do konce roku by měla vyjít dal?í novinka, v pořadí u? ?edesátý román (a to je fakt halda knih :)) ).

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : knihy Lenky Lanczové

popis knihy
   debata ke knize