www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové


Pro vkládání příspěvků se musíte nejdříve přihlásit.

Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 18:17
Od: Ami
A opět moc chválím, Leni. Dal?í z kní?ek, o které musím hodně přemý?let. Rozporuplné situace a předev?ím slo?ité charaktery jste tu rozepsala. Začala jsem jí číst včera ve vaně, poté, co voda vychladla, pokračovala do druhé hodiny ranní a zbytek dolouskala během dne?ka. Ta kní?ka mi přijde stra?ně blízká, ani ne tak charakterem hlavní hrdinky, jako prostředím ? a svým způsobem jsem jí tro?ku záviděla to zázemí, které si v Bla?ejově a Bakově utvářela, by? zpočátku hodně tě?ce. Ale teď k ději a postavám.
Monika se zařadila mezi mé oblíbené hrdinky. Velice citlivá holčina, vytr?ená ze zázemí, dovedla jsem pochopit, jak stra?ně jí muselo být v Německu, kde existovala jen práce a jazyková bariéra s pocitem, ?e se v Brně rozpadá vztah jejích rodičů. Nedivím se, ?e si sbalila kufry a vrátila se, posléze byla nedůvěřivá a tajnůstkářská ? tolik facek a změn na jednu slečnu, která ,,normální? ?ivot u? takřka zapomněla. Obdivuji, ?e se dokázala tak rychle zadaptovat ve ?kole a najít si přátele, důkaz, ?e hezká automaticky neznamená blbá. Jasně ? byla samorost, ale tou pohodovostí si u mě prostě ?plhla. A svým způsobem se nedivím, ?e udělala to, co udělala vůči Mikulá?i ? by? to byla od počátku chůze na tenkém ledě. Ale ty jeho kecy byly jednak provokativní ? a pak mi připadal provokativní i on sám. Co si budeme povídat, ač grázlík, mnohým (včetně mě) by to nedalo, on mlít pusou uměl. Čím? se k asi nejkontroverzněj?ímu hrdinovi va?ich knih přibli?uji. Co napsat? Přízvisko ,,kontroverzní? fakt sedí, proto?e na něj nemám jednoznačný názor. Jednou stranou jsem měla pocit, ?e by zaslou?il přetáhnout po palici, na stranu druhou nepostrádá jakýsi ?mrnc, díky čemu? holky zvláční (minimálně v názoru). On není klasický parchant ? on je zme?our, kterého nelze jen tak pustit z hlavy. Osobnost plná protikladů ? jednou stranou se zachová jak naprostý idiot, a? u? se vsadí nebo v hospodě povykládá o sexu s dotyčnou (co? by mě osobně ?tvalo víc ne? ta sázka), ale nepostrádá své světlé chvilky, které člověka matou. Myslím, ?e to není blbej kluk, spí? se nechal ovlivnit společenstvím primitivů a jeho vizá? mu stoupla do hlavy. Druhý díl jsem zatím nečetla, ale říkám si, ?e uvnitř to nebude zas takový ,,borec?, ,,frajer? a ,,kre!én? jak se zdá. A ač mými favority nebývají hezouncí bloňďáci něco mě na něm přitahuje. To ,,něco? nechybí ani Tedovi z Času něhy, i kdy? diskuse na zdej?ím webu a následné Moničino těhotenství dodalo Mikimu punc vět?ího zloducha. Nicméně mu nelze upřít jedno ? kdy? u? měl v ,,posteli? tak pěknou holku jako Moniku, mohl se víc sna?it, moula jeden! Na absenci ochrany nesli svou vinu oba, ačkoliv on to taky mohl mít zafixované spí?, kdy? u? si buduje image holkaře.
Jáchym ? brouček. Krásný, sexy, svědomitý a zároveň ne nudný kluk ? a mě se moc líbí tmavovlasí a tmavoocí kluci v d?ínách a s ?átkem. Dal?í plusy mu přičítám za jeho reakci ke konci knihy, prostě prima chlap.
Karin ? ač nedostala tolik prostoru, byla mi moc sympatická. Holka s nadhledem, ví, jaký výkvět má doma a kolem sebe. Líbilo se mi, ?e si dělala, co chtěla a nesplývala ,,s partou?.
Ne?a ? pohodářka, hodná holka.
Renáta ? na pěst! ?ílená husa, na stranu druhou mám pocit, ?e se trestala svou vlastní ubohostí. Jen se hřála na výsluní hezkého kluka při penězích a postrádala jakoukoliv sebeúctu. A pro Marcelu existuje jediné přirovnání ? poskok a druhá husička na entou. Zákeřné, jednoduché holky.
Moničina máma Zuzana ? velice sympatická paní. Tolerantní, ?ikovná, zklamaná. Bylo mi jí líto ve chvílích, kdy se sna?ila přátelit a zavděčit sousedům a dostalo se jí tak o?klivé odezvy. S Oskarem určitě tvořili pěkný pár. A oblíbila jsem si tetu Evu ? také zmatkářka, její ,,výlet? do České Třebové snad netřeba rozebírat.
Z Balíkových, Blachoutových a bab v koloniálu včetně prodavačky je mi ?patně. A Vlastička by také mohla krotit své zklamané vá?ně.
Na závěr bych je?tě dodala, ?e jste Moniku skvěle ,,oblékala? (zvlá?? ten ko?ený korzet a bundu závidím). A malá připomínka, nevím, zda u? se to tu neře?ilo ? Bitter Sweet Symphony není od Placebo ale The Verve. Ale The Verve se právě s BSS ocitli na soundtracku k Velmi nebezpečným známostem, Placebo s Every me Every you také, odtud asi ten překlep, ?e? Nevyčítám, stane se! Za zmínku o Placebo i The Verve spí? stra?ně děkuji ? výborné kapelky. A za propa?ování HP do děje té?.
U? chápu v?echny diskuse kolem ?eptaček ? přidávám se k fanynkám příběhu a tě?ím se na dal?í díly! Myslím, ?e ten druhý začnu shánět u? mezi svátky. Byla jsem bláhová, kdy? jsem myslela, ?e si to budu dávkovat do jara.
Omlouvám se za chyby a případná opakující se slova ? jsem prostě plná dojmů.
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
23. 12. 2008 08:31
?árko,
napsala jsi to moc hezky.
Zprvu jsem také nečekala, ?e mě kní?ka takhle chytne. Poprvé, kdy? jsem ji viděla a měla v ruce v Tescu, nic mi v té době neříkala. Minulý rok jsem narazila na její pokračování. V té době jsem o tom neměla tucha. Tak?e jsem první četla Za?eptej a moc mě ten příběh chytl, tak jsem si sehnala díl první a v?echno si to zopákla pěkně popořádku.
Příběh je moc pěkný, je plný zvratů a postavu Mikiho jsem také nezatratila. Právě jeho jsi ve svém příspěvku vystihla perfektně. Ano, přesně takový on je:-)
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
23. 12. 2008 08:44
Od: Ami
A já myslela, ?e dostanu po čumě:)))
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
23. 12. 2008 09:57
To nechápu, proč:-) Mně se ten příspěvek a popis kní?ky moc líbil. Pěkně jsi to vystihla v?echno:-)
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 13:53
Milá ?árko, díky za dlouhatánský a moc hezký příspěvek, potě?il, a to tedy opravdu hodně! Byla jsem zvědavá, co na kní?ku řekne?, jednak jsi u? věděla, o co zhruba půjde, tak jsem si říkala, abys nebyla nějak ovlivněná, ale na druhou stranu jsem zrovna u tebe z toho strach neměla, jsi osobnost. A taky super, udělala sis svůj názor a ten mě navíc moc potě?il, tak?e úplně v pohodě :-) Postavy jsi rozebrala tak, jak jsem je myslela, tak?e i to je pro mě velká pochvala sama o sobě. Tě?í mě názor na Mikiho. Neznamená to, ?e se ho nějak vehementně zastávám, jen jsem zastánce toho, ?e v ka?dém člověku se mísí kladné stránky se zápornými a nikdo není jen klaďas - nebo naopak jen záporák. Jde o to, jak moc je to vyvá?ené, co převa?uje :-)
Dvojku myslím u nás je?tě mají, kdy? nese?ene?, napi?, mrknu se po ní. Zatím se měj krásně a je?tě jednou děkuji.
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 19:50
Ale jen se ho klidně neklidně vehementně zastávejte, paní Leničko, například taková já nejsem vůbec proti... :-DD
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 19:53
Od: Ami
Jaru?,

bacha. To by zas získal punc velkého klaďasa a to taky není ono,-) Leda zneuznaný nebo neobjevený hrdina...to by ?lo. Pro holky, co vědí - pamatujte na Snapea!
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 20:01
Ale prosím tě...:-)) Já jsem přece nikdy netvrdila, ?e chci mít z Mikiho nějakého jelimánka, to by se mi ani tak nezamlouval... ;-)
Zato ta tvá větička po tom ,,leda" to, co se mě týče, vystihuje docela dobře... :-)
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 20:07
Od: Ami
Tak?e a? jako přinese Monice koncem třetího dílu ten pugét a poprosí, zda by ho nevzala na milost, proto?e mu s tím pupíkem najednou připadá jako jeho osudová ?ena budeme za ty, které v něj věřily a objevily jeho potenciál je?tě v dobách, kdy byl mírně skrytý,-)
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 20:17
?áru?, honem rychle se?eň druhý díl, proto?e teď jsem ti chtěla nějak automaticky odpovědět, ale nakonec jsem si uvědomila, ?e nemů?u, tak?e... :-DD
Ka?dopádně, já očekávám, ?e Monika bude prosit, jakýpak Miki, tak?e já to mám nahozený je?tě úplně jinak... :-DDDD
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 20:17
?áru?, honem rychle se?eň druhý díl, proto?e teď jsem ti chtěla nějak automaticky odpovědět, ale nakonec jsem si uvědomila, ?e nemů?u, tak?e... :-DD
Ka?dopádně, já očekávám, ?e Monika bude prosit, jakýpak Miki, tak?e já to mám nahozený je?tě úplně jinak... :-DDDD
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 20:27
Od: Ami
Tak to jsem na to opravdu zvědavá:)))
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 19:02
Od: Ami
Leni,

já se úplně červenám:) Po dvojce se tady mrknu, pak dám kdy? tak vědět,-)
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 15:45
Od: Ami
Leni,

já taky děkuji. Va?e reakce mě moc potě?ila.
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 11:45
?árko, byla jsem hodně zvědavá na tvůj soud! :-) pěkně jsi to napsala!
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 20:16
Ami,
tak jsi konečně roz?ířila řady těch, co máme přečtěné ?eptačky :-))).
Moc, ale opravdu moc krásně jsi to popsala, tak teď to chce je?tě ten druhí díl, co??
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 20:17
Proboha, tam má být druhý díl, nějak mi to ujelo, fuj.
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 20:21
Od: Ami
Jj, druhý díl to chce. Víte jak, odsud trochu vím, co v druhém díle bude, tak u? na to taky koukám jinak. Ale souhlasím s tím, ?e Monika si pokračování zaslou?ila. Jedna kní?ka je málo.
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 19:49
Od: Leny
Hezky, Ami:-)
Jen jsem si vsimla, nekdo tady chtel zachovat nazev Septani a ja tady porad otravovala se Septackou a vidim, ze to par lidicek pouziva, tak jsem normalne rada:-)) Ja vim, ze jsem mimo, ale proste mne to potesilo a dokonce to pouzila pani Lenka, jeee:-))
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 20:02
Od: Ami
Leny,

jsou dva díly ?eptání...tak jsem se přidala té? k u?ivatelkám výrazu: ,,?eptačka". Mě se ty názvy pletou, kdy? bude ,,?eptej" i v názvu třetího dílu...tak se budou plést teprve.
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 20:05
Od: Leny
Ami, jako ja jen chtela rict, ze jsem rada:-) Kdyz se pice ?eptani, tak se mi to taky plete, ale kdyz napisu ?eptacka, tak proste myslim vsechny dili:DD No, ja vim, ze je to divne vysvetleni, alre tak Septacka je takova zapamatovatelnejsi, nebo nevim:DD
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 20:08
Od: Ami
Leny,

v?ak já to taky tak myslím:)))
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 20:12
Od: Leny
Tak to je super:-)) Jinak jsem rada, ze te taky Septacka okouzlila:-)) Ja ji precetla jednim dechem a doted patri k mym favoritum:-)) Tehle knize nic nechybi(ne, ze by tem ostatnim jo!), ale proste ten pribeh je uplne fajny:DD
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 11:32
Od: Ami
A asi proto tak často diskutovaný,-)
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 18:17
Od: Ami
Moc se omlouvám - to je ?íleněj?í elaborát, ne? kde co předtím, ?mankote!
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 19:31
Náhodou je moc pěkný, Ami!
Popsalas to moc pěkně, tak, ?e jsem to od tebe fakt ani nečekala, ?e kní?ku bude? takhle brát... A jsem hrozně ráda, ?e se ti zalíbila! ;-)
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 22:31
Tak tak, souhlasím s Tebou - taky jsem nečekala, ?e Moniku a Mikiho (holka, já si ho nedovedu u? ani jinak představit jako "tamtoho") bude Ami brát tak, jak je bere :-)
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 17:12
Kačátko souhlasím s Ami, a nic neni černobílý a nikdo není dokonalej(co? dokazuje víc postav od Lenky) v?dy? Monika do toho taky ne?la nejdřív s čistým svědomým.
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 19:56
Od: Adina
Miki je malý rozmazlený děcko - prozatím nic víc nic míň :).
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 19:32
V?ak jsem proti názoru Ami nic neřekla :D Nemusí? mi to vysvětlovat ;-))), proto?e s Ami souhlasím - M+M mám moc ráda, tak?e...
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 19:56
Jo aha, to jsem pochopila jinak:DJsem ráda, ?e nejsem jediná kdo není úplně proti, aby byla M s M :DD proto?e Miky mi vlezl tak nějak pod ků?i:)
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 19:49
8-OOOO
Tak tohle si v?ichni pi?te, pánové (nebo spí? dámy, ale to je jedno... :-DD )! Kačenka tu pí?e, ?e má ráda M + M, víte, co to znamená??? To není jen M jako Monika to je plus M jako Mikiiiii! :-DDD A u? to plus je znak toho, ?e ač mo?ná nechtě, spojuje si je dohromady!!!! Jucháááááá! :-DDD Teda, já z toho mám druhý Vánoce, a co teprve, kdyby něco takového jednou jentak mimochodem napsala Simčulinka, to u? by to se mnou ?vihlo úplně.. :-DD Já se tak tě?ím na třetí díl, panebo?e!!!!! paní Leničko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-DDDDD

P.S.: Jen by mě, holka, zajímalo, co tak najednou, ?e ,,má? Mikiho ráda" ? ;DDD
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
21. 12. 2008 23:16
Od: Ami
Kačko,

pročpak? Co jste si čekaly? Bez jakékoliv ironie, fakt mě to zajímá.
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 19:31
Já ani nevím :-) Prostě mě to překvapilo stejně jako Jarčulku ;-) Nevím proč :-)
RE: Konečně - Ami dočetla první díl ?eptaček
22. 12. 2008 19:36
Od: Ami
Kačko,

no, já kdy? to začala číst, tak jsem si říkala: ,,Tak ho rozebíraly...co to jen bude za hajzla?" A ejhle, ono to na mě působilo trochu jinak.
Myslím, ?e nebýt tam v tom to děcko, tak je to sice k na?tvání, ale víceméně by se pak akorát ?pekovali dál. Mimčo komplikuje situaci...ale to se fakt dočtu a? v těch dal?ích dílech:)



www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : knihy Lenky Lanczové

   popis knihy
   debata ke knize
   ukázka
   čtenářský deník
   postavy
   písničky

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : dívčí romány

       
Hodnotit knihu může pouze přihlášený uživatel.

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : mapa stránek Lenky Lanczové

Pokud se tu trošku ztrácíte a chcete se dozvědět, kde co najdete, pomůže vám mapa stránek.
homepage  |   o lence  |   časté dotazy  |   debata  |   knihy  |   srazy  |   soutěže  |   kontakty  |   hledat
Copyright © 2006