www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové


Pro vkládání příspěvků se musíte nejdříve přihlásit.

Názor
18. 12. 2009 00:34
Od: sofiav
Také jsem knihu dočetla, ale po opravdu dlouhém čekání, kdy měla kniha vyjít ji? během letních prázdnin, musím říct jedním slovem "Nuda", a? do 3/4 knihy úplně o ničem a konec se dá předpokládat ji? od přečtení prvních stránek, tato kniha mě velmi zklamala, zatím jediná.
RE: Názor
11. 01. 2010 11:01
Sofí,
mohu se zeptat na něco ??? Ty jsi někdy napsala knihu, která byla naprosto luxusní ??? Já jen, ?e takhle doká?e? odpoudit spisovatelku, která ji? několik let pí?e knihy ... tohle se mi opravdu nelíbi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
RE: Názor
11. 01. 2010 20:13
Od: Kiwi
Zuzko, já bych to neviděla tak dramaticky.. Prostě jen vyjádřila svůj názor, taky bych pou?ila jiná slova, jak psala pixie, ?e MNĚ se to zdá takové a makové, ne ?e to takové JE, ale proč se do někoho opírat za názor..
Na hlá?ku "U? jsi něco napsala, natočila, namalovala a bla bla ty?" začínám být alergická! Taky zhodnotím film, který se mi nelíbí a nebudu říkat, jak je supr, jen proto, ?e nad tím několik set lidí strávilo dva roky ?ivota... Prostě má ka?dý jiný názor, líbí se mu jiné knihy, jiná hudba, jiné filmy.. S tím se musí ka?dý vypořádat v sobě, ?e někdo má jiný názor.. Neber to jako útok, můj názor:)
Jinak já patřím mezi ty, které jsou nad?ené novinkou, proto?e Monika je jedna z mých nejoblíbeněj?ích hrdinek:-)
RE: Názor
11. 01. 2010 11:07
Od: Ami
Zuzko, klid. Ka?dý má právo na názor, by? kritický. Svou kritiku bych sice mo?ná formulovala jinak, ale nesmíme napadat někoho, kdo má opačný názor, zvlá?? pokud to napí?e poměrně slu?ně.
Mně se třeba trojka ?eptaček líbí velmi, podle mě je to kní?ka pro velký holky (osobní názor), ale měly bychom fakt respektovat i jiné pohledy na věc.
Není člověk ten, co by se zalíbil v?em,-)
RE: Názor
11. 01. 2010 15:41
Od: lana
OPno to vypadá jako nuda,ale nuda to rozhodně není,jen jiná ?ivotní etapa,na to ka?dý příjde sám.S léty člověk přemý?lí jinak!Nuda to není,ale víc si nechám na potom,ale s tímhle nesouhlasím!Napsala si to ?árko pěkně,souhlasím!
RE: Názor
11. 01. 2010 15:52
Lano, byla bych opatrná s tím, ?e to nuda rozhodně není, já myslím, ?e to klidně pro někoho nuda být mů?e. Jde jen o osobní názor. Ty napí?e?, ?e nuda to není, někdo jiný napí?e, ?e to nuda je. Pro mě je to hlavně o ne??astné formulaci: připadá mi lep?í psát, ?e kniha mi (mé osobě) připadala nudná, ne? ?e kniha JE nudná (takhle nekompromisně napsané to mů?e velmi rychle vyvolat "protiakci":-)). Toté? naopak.
Stejné jako s jídlem: mně nechutná ?emlovka, ale tě?ko řeknu, ?e ?emlovka JE hnusná. To by se na mě sesypali ti, kteří to jídlo milují.
Konec filozofování:-).
RE: Názor
12. 01. 2010 16:44
Od: lana
Pixie,nechci nic prozrazovat,ale pokud si to Monika zařídila tak jak chtěla,myslím,?e se nenudila a tak mi ta kní?ka při?la právě pro to jiná pro mě zajímavá!?ádný den v ?ivotě není nuda,alespoň pro mě!4lověk tím co Monika za?ila zestárne,v?e bere jinak,u? není nic jako dřív!Mo?ná bych taky před x lety napsala,?e mě to nebralo!Ale já byla jiná,bavilo mě číst příbehy právě s tímhle koncem!Ale u? dost!Vyjádřím se víc potom,ale rozhodně bych nenapsala ?e3/4 kní?ky je o ničem,mo?ná kdyby se holky ocitly v takové ?ivotní fázi,mluvily by jinak,Monika to od začátku neměla vůbec lehké!Pixie,zemlbabku nemám osobně ráda vůbec!Jsem starý masák!
RE: Názor
12. 01. 2010 16:53
Ale o tom můj příspěvěk zas a? tak nebyl:-). Já jsem prostě při hodnocení čehokoliv alergická na to, kdy? někdo prohlásí, ?e něco JE nebo NENÍ takové nebo makové. Jedná se v?dy o subjektivní pocit, příhodněj?í mi přijde napsat "připadalo mi to nudné" ne? "je to nuda" a naopak. A na tohle jsem chtěla upozornit.
A myslím si, ?e i kdy? s věkem někdo přijde na chu? knize, která ho nebrala (klasická ukázka mů?e být třeba Malý princ), tak stejně tak jsou lidé, kteří ani s věkem názor nezmění. Prostě jim kniha nevyhovuje, mají jiný přístup k ?ivotu třeba a číst si o někom, kdo se chová jinak, jim vadí atd..
RE: Názor
13. 01. 2010 16:21
Od: lana
Beru,pro někoho to mů?e být nuda,mě se to líbilo,byla jsem spokojená!
RE: Názor
11. 01. 2010 11:14
Od: Nelly
Souhlas ?ári,právě ?e Za?eptej je hodně psychologický román,nemusí děckám sednout.Popravdě já u? se taky nedoká?i v?ít do pozice a my?lení čtrnáctky,ted mě třeba napadají Super ko?ata.
RE: Názor
11. 01. 2010 18:25
souhlasím s ?arkou i nelly a i kdy? patřím mezi ty kolem 14 monika je pro me take oblibenejsi nez treba super kotata...jak rikala pani lenka je spise o psychologii...
RE: Názor
11. 01. 2010 19:11
Od: Ami
Prů?vih je, ?e u Lenky se furt u?ívá termín: ,,dívčí román", i kdy? má 52 kní?ek a některé z nich (např. Hvězda naděje nebo Lucky Luk) tento ?ánr dle mého neviděly ani z vlaku. Co? vůbec nemyslím zle nebo nějak hanlivě. Některé knihy jsou oddechovky (viz. Super ko?ata nebo Stopa v mém srdci) a člověk se u nich pobaví, jiné jsou vá?něj?í a více psychologicky laděné....MMZ jsou taky úplně jinde.
Proto je logické, ?e člověk, který od titulu očekává něco jiného je zklamán nebo nepříjemně překvapen...
Pro mě je ta pestrost fajn, i kdy? třeba zrovna Stopu v mém srdci nemusím (vesměs oblíbená Anna mi lezla spí? na nervy)...čtenář má mo?nost výběru:-)
RE: Názor
11. 01. 2010 19:47
vidím Ami ?e má? stejný názory...člověk jak kdy má na co náladu ale je pravda ?e třeba super ko?ata nebo stopa v mém srdci mezi mé nejoblíběnejsi nepatri ale tak rada si je jednou za cas prectu taky..oproti tomu treba moniku a nelu mám rad?i:)
RE: Názor
11. 01. 2010 19:54
Od: Ami
Proto?e to jsou příběhy s velkým P. Letní románky jsou fajn, ale jak pí?e arwen - občas to člověku splývá a je to spí? k pobavení, co? má ale samozřejmě také svůj smysl. I takové literatury je třeba:-)
Ale házet v?echno pod dívčí román jen proto, ?e těm holkám je od 15 do 22 (řekněme...), je jako zařadit tam Děti za stanice ZOO proto, ?e ta hlavní hrdinka taky přece začala fetovat jako náctiletá...Je to trochu extrémní přirovnání, ale myslím, ?e účel to (s)plní.
RE: Názor
11. 01. 2010 20:56
je to pravda no řadit třeba luckho lucka mezi dívčí romány od 12 let nwm nwm no...a ka?dej to bere stejně jako červenou knihovnu bez toho aby si neco precetl..to me prijde sprosty ze vysichni odsuzujou ze nekdo cte Lenku me to ale spis pride ubohy nemuze mi nikdo diktovat co budu a co nebudu cist ne?
RE: Názor
11. 01. 2010 21:12
Od: Ami
Mě ta netolerance a nedostatek nadhledu taky ?tve - ale kritici mi mů?ou vlézt na hrb:-) Četbu si, a? na ?kolní doporučenou a i z ní si vybírám, hledám sama a nikdo mi do toho nemá co kecat:-)
RE: Názor
12. 01. 2010 13:47
Taky myslím ale nejhor?í jsou ti kritici co třeba od Lenky nečetly nic a maj k tomu kecy...A ?kolní povinou četbu taky vybírám...
RE: Názor
11. 01. 2010 20:16
Od: arwen
No, kdy? se nad tím zamyslím, tak v těch dobrých kní?kách v drtivé vět?ině hrdinka porodila nebo ře?ila problémy s tím spojené.
Nejde jen o porod samotný, ale o problémy s dětmi v?eobecně. A o tom ten ?ivot je. Kdo má, ře?í co s nima, kdo nemá, ře?í co bez nich a debilní otázky, proč je nemá :))

Letní románek je fajn, ale kolik z nás ho v ?ivotě xkrát za?ije?? Já snad jen jednou a u? si to moc nepamatuju :)
RE: Názor
11. 01. 2010 20:19
Od: Ami
A já bych svoje letní románky rad?i nerozebírala:-) Ne, ?e by jich bylo hodně.
Jo, má? pravdu. A nebo rodinné starosti případně nějaké prů?vihy - krizová situace ve Hvězdě, ?anetino ?patné domácí prostředí a seberealizace, Deváté nebe (podle mě nedoceněné...ale má atmosféru, z které i mě bylo dost ouzko, tak?e chápu, ?e spousta holek od ní má odstup), Potí?istka...
Ale tam vlastně, podobně jako v Johanině příběhu, to dítě taky figuruje.
No jo...ono je neplánované mateřství v - náct slu?ný prů?vih:-)
RE: Názor
11. 01. 2010 20:24
Od: arwen
A ne ka?dá ho unese a tím vznikají dal?í a dal?í náměty.
Jo deváté nebe teď čtu. Jak je v?ude toho sněhu....a říkám jí stejně původním názvem :)
RE: Názor
11. 01. 2010 20:25
Od: Ami
Přesně tak. Já u? si s tebou fakt potřebuju pokecat:-) Jaký je původní název?
RE: Názor
11. 01. 2010 20:32
Od: arwen
Ver?e psané do sněhu?? Či tak nějak, zní to líp, zvlá?? dnes :)
RE: Názor
11. 01. 2010 20:37
Od: Ami
Vidí?, to snad ani nevím:-) Ale má? pravdu, je to hezké.

No nic, jdu do vany a pak se učit sociální komunikaci (fuj...). Pro dne?ek mám z odborné literatury načteno. Přemý?lím, jestli se nezačít balit. Jedu sice a? pozítří, ale to u? vůbec nic neudělám, proto?e ráno potřebuju vyřídit pas (dneska jsem na to dlabala) a odpoledne jsem objednaná ke kadeřnici....a zítra bych si dala studijní den.
RE: Názor
11. 01. 2010 11:22
Od: Ami
Já nevím, kolik je Sofiav, clear je myslím taky star?í, mo?ná jsem to ?patně formulovala...podle mě je to ale pro star?í čtenářky a pak pro ty, které si najdou k Monice vztah.
Pro mě je Monika jedna z mně nejbli??ích postav z Lenčin kní?ek. Spoustu věcí v tom příběhu nacházím, a? kdy? do toho koukám podruhé, podobně jako MMZ je to trochu jiné čtení z Lenčina repertoáru.
A já osobně se tě?ím, a? Lenka napí?e tu detektivku nebo horor:-)
RE: Názor
11. 01. 2010 15:48
To je to samé, jako s Nelou. Kámo?ka mi minule říkala, jak jí ta kní?ka stra?ně zdeprimovala. Ale pro mě je to naopak jedna z nejoblíbeněj?ích. Právě pro ty pocity Nely a tak podobně. Prostě, co člověk to názor.
RE: Názor
11. 01. 2010 19:49
Od: arwen
Mě to taky v?dycky zdeprimuje a tím poznám velmi dobrou a kvalitní kní?ku.
Letní oddychovky nejsou ?patné, ale děj některých mi splívá a nedokázala bych si vybavit ani hlavní hrdinky. U těch neoddychovek se mi to prostě nestane.
RE: Názor
10. 01. 2010 22:40
Od: claer
Sofi, jedina nejsi, mne svym zpusobem taky zklamala, ale to asi hlavne z duvodu velkeho cekani...
Neni spatne napsana, nebo nejhorsi, ale dle meho nazoru malinko zastarala, to ze jde o psychologictejsi roman se poznalo hned, ale pak tedy i zidealizovana... Nic moc uchvatneho...
RE: Názor
11. 01. 2010 11:01
Koukni,co jsem napsala Sofi, je to určene i pro Tebe ...
RE: Názor
11. 01. 2010 12:47
Od: claer
Nikdo nikoho neodsuzuje a neodsuzoval:-) Víceméně tvoje reakce je odsuzující... Bez nadhledu... bez ohledu. Ná? to byl pouze názor
RE: Názor
20. 12. 2009 13:37
Od: Lilli
Dobrý den.No na začátku mě ta kní?ka taky nějak moc neuchvátila.Ale je to i tím ?e teď nemám na čtení my?lenky.Konec se mi ale moc líbil,dokonce se mi o tom zdálo,akorát jsem byla v Mončině roli já.Nojono,četla jsem to v noci před spaním xD. A řeknu vám,byl to dost erotickej sen xD.Tak?e dojem to ve mě určitě nechalo.Pokračování bych ale u? nechtěla.Jedině příběh třeba jejího dítěte jako příběh sám o sobě- samostatný.
RE: Názor
20. 12. 2009 13:42
Ono taky hodně zále?í na momentálním rozpolo?ení čtenáře - jestli má chu? na něco lehkého, prázdninového, plného děje, nebo naopak přivítá kní?ku, u které se přemý?lí, jestli má náladu dobrou anebo zrovna na starosti spoustu dal?ích věcí, tak?e se ani na čtení moc nesoustředí... Jedna kní?ka se tak při dal?ím čtení mů?e zdát jako skoro jiný příběh :-)
RE: Názor
19. 12. 2009 20:58
Od: Le-Nye
Ač nejsem z těch, kteří letí hned první mo?ný den do knihkupectví, také se v?dy na novinky tě?ím. Několik kritik mne dříve v?dy trochu odradilo, ?e u? jsem nebyla tak "natě?ená", o to jsem si ale pak více knihu vychutnala. Lidé jsou různí, stejně tak názory musí být různé, proto se u? del?í dobu nikdy nenechám odradit, neb jsem skoro nikdy s kritikou nesouhlasila. (A teď nemluvím pouze o kní?kách paní Lenky, ale tak v?eobecně.) Stejně, ač se člověk sna?í sebevíc, nikdy se nezavděčí v?em, s tím nic nenadělá.

Mů?u jen říct, ?e na novinku, která mimochodem na přečtení teprve čeká, se tě?ím, a věřím, ?e pro mě zklamáním nebude :-).

Hezké Vánoce v?em.
RE: Názor
20. 12. 2009 13:27
Tobě taky pěkné Vánoce - a doufám,? e novinka opravdu nezklame :-) S tím, ?e není dobré nechat se ovlivnit názory druhých, jen souhlasím, stejně jako s tím, ?e se nedá zavděčit v?em, ka?dý jsme jiný. A je to dobře :-)
RE: Názor
18. 12. 2009 07:49
Milá Lucko, názory jsou od toho, aby se různily :-) Zatímco jsou jiné čtenářky nad?ené, ty jsi zklamaná. Prostě, ka?dému sedne jiná kní?ka a jiný typ. Oponuji ale proti názoru "nuda", proto?e o ničem to tedy rozhodně není :-) Pokud ale někdo čeká kní?ku nabitou převratnými událostmi, tak ano, mů?e být zklamán. Tenhle román patří ne mezi akční, ale mezi psychologické - a o té psychologii celou dobu je. Nejde tam o to, jak to dopadne, jestli to předvídá? nebo ne, ale o tu slo?itou cestu, kterou musí postavy projít - o vnitřní psychologii. A ta tedy nudná nebyla :-) To, čím Monika pro?la - a hlavně kam a? musela dojít, dospět, vydá za víc ne? balík adrenalinových zá?itků :-). Nicméně nemů?eme to rozebírat, mnohé čtenářky je?tě nečetly, tak?e se moc hezky a v pohodě, přeji krásné Vánoce!
RE: Názor
19. 12. 2009 19:15
Od: lana
Kní?ku jsem nečetla,snad se Je?í?ek smiluje a vysli?í moje prosby!Ale napsala jste tohle moc hezky,ono kdy? příjde dítě nebo starosti o rodinu(třeba Monika dítě nemá,nevím),je ?ivot o něčem uplně jiném!Ono se to mů?e zdát nudné,ale pokud Monika dítě má a třeba i toho man?ela nebo jenom přítele Mikulá?e předpokládám,?e jí začala nejhezčí část ?ivota,ale na to příjde ka?dý postupem času a hlavně naskakujícími číslicemi na dortu!Tak?e se na knihu od teď tě?ím mnohem víc!
RE: Názor
20. 12. 2009 13:30
Snad vysly?í, Je?í?ka je třeba správně nasměrovat, nemů?e být u v?eho, to je jasné :-)
A co se týče kní?ky - na ka?dou novou situaci je si třeba zvyknout, najít si tu správnou cestu - a to mů?e být mnohem tě??í ne? třeba výstup na Lomnický ?tít :-) Zvlá?? kdy? si člověk nikdy není jistý, jestli tahle pě?inka, po které se vydal, je ta správná... Jsou námahy fyzické i psychické, stejně jako ty cesty.



www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : knihy Lenky Lanczové

   popis knihy
   debata ke knize
   ukázka
   čtenářský deník
   postavy
   písničky

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : dívčí romány

       
Hodnotit knihu může pouze přihlášený uživatel.

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : mapa stránek Lenky Lanczové

Pokud se tu trošku ztrácíte a chcete se dozvědět, kde co najdete, pomůže vám mapa stránek.
homepage  |   o lence  |   časté dotazy  |   debata  |   knihy  |   srazy  |   soutěže  |   kontakty  |   hledat
Copyright © 2006