www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové


Pro vkládání příspěvků se musíte nejdříve přihlásit.

milenky a man?elky
15. 10. 2010 10:31
Od: saen
co napsat....rozhodně mi od Lenky sedí více romány o mladých dívkách ne? o zku?ených ?enách.....sice u? to není pokus o Monyovou....ale chvílemi tento román připomíná spí?e pornografickou literaturu..... promiň Lenko, ale nic moc......
RE: milenky a man?elky
16. 10. 2010 13:37
Já jsem třeba naopak moc ráda, jak s Lenčinýma kní?kama "rostu", v pubertě jsem četla o dospívajících dívkách, ted, kdy? ?iju u? takovým stereotypním rodinným ?ivotem, tak pí?e o star?ích hrdinkách...S velkou nadsázkou mám pocit, ?e pí?e vylo?eně PRO MNĚ :-D
Navíc je vylo?eně perfektní, jak doká?e vystihnout mladé, naivní děvčátko i zku?enou ?enu, právě jsem toti? dočetla jako jednohubku Čas něhy...
A s tím sexem...u? jsem to tu psala, ráda o něm čtu, jako chlapi čumí rádi na porno, já ráda čtu o sexu...
Není to dal?í útok na tvou kritiku, jen můj názor...
Naopak si myslím-sto lidí, sto chutí...
RE: milenky a man?elky
16. 10. 2010 09:31
Od: Sarah
Řekla jsem si, ?e u? tu nebudu psát, ale je to vá?ně síla, jak tady některé, doslova "fanatičky" ?ílejí z toho, ?e má někdo vyjadřování normální-tzv.jak mu zobák narostl nebo kdy? někdo zkritizuje knihu po svém!!!
Musím se u? tady tomu opravdu smát, proto?e to , co napsala Saen je úplně bě?ná a slu?ná kritika-?ádné urá?ky ,ani sprostá slova a zase se to tu ře?í!!! Vy, téměř v?echny , jste se udivovaly nad tím, jak někoho v dne?ní moderní době mů?e pobuřovat sex nebo erotika v knize.Já naopak -napí?u to po svém -čumím jak debil!!! na to, jak přehnaně někdo mů?e reagovat -v dne?ní " moderní" době na úplně obyčejné hovorové vyjádření čtenářky!!!Je to fakt smě?né!!!
Samozřejmě počítám opět s "filozofickým" rozborem od těch nejvěrněj?ích a nejdůsledněj?ích fanynek:-))
RE: milenky a man?elky
16. 10. 2010 20:01
Od: Ami
Milá Sarah,

do fanatičky mi chybí hodně. Ale mám určité znalosti ohledně kultury vyjadřování a jsem citlivá na jazyk, tak?e u saen mi to při?lo lehce přes míru.

No a u tebe rad?i pomlčím.
RE: milenky a man?elky
16. 10. 2010 21:11
?árko, celkem mě mrzí, ?e jsem v tvém věku neměla podobně vyzrálé názory a nebyla schopná se tak mistrně vyjadřovat:-). Vlastně ti to skoro závidím. A teď jdu odpovědět Evě na její téma o závisti:-).
RE: milenky a man?elky
17. 10. 2010 00:00
Od: Ami
Pixie, dík, ale není co závidět - ve spoustě jiných věcí jsem pořádná koza:D Dobrou noc a dobré ráno.
RE: milenky a man?elky
16. 10. 2010 20:07
U Saen to aspoň vypadá na pouhou ne??astnou volbu slov. Sarah nám jen potvrdila, co bylo zjevné z prvního příspěvku - ?e je arogantní fracek.
RE: milenky a man?elky
16. 10. 2010 13:43
Osobně mně názor sean vůbec nepobouřil...myslím, ?e i kritika sem na tyto stránky patří...a styl jejího psaní? No prostě někdo není na rozbory typu slohová práce...
aspon je vidět, ?e ji vá?ně ta kniha nezaujala, ?e jí nestojí ani za to, aby to tu srdceryvně rozebírala...
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 14:43
Asi jako jedna z mála jsem kní?ku je?tě nečetla (vypadá to na je?í?ka:-)), ale tahle kritika není absolutně objektivní.
A za sebe mů?u říct, ?e se mi začínají mnohem víc líbit ty romány o star?ích hrdinkách, jó ?e bych u? stárla?

No a kdy? se ti to nelíbí, tak čti právě tu Monyovou, Lenku ti přece nikdo nenutí :-))
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 14:09
Od: Dandy
Sorry, asi bych se do toho nemela plest, ale neda mi to, protoze uz je to tu zas, co? Zas tu nekdo napsal svuj nazor a uz se na toho dotycneho sypou vsichni, co z toho mate, holky? Saen se vyjadrila, Lenka ji odpovedela a tecka, bylo to urceny Lence, ne vam, tak co se do toho zase pletete? Pro Saen to byla nic moc knizka, pro me zcasti taky, jenze to neznamena, ze hned musite Lenku branit jako kdyby byla nesvepravna ci co, Lenka je spisovatelka a musi snest kritiku a nazory, at jsou negativni ci pozitivni, nemyslim, ze ji to nejak strasne boli, protoze ma priznivcu dost. A vite co? Vite kolikrat me uz byla zkritizovana tvorba a to mnohem tvrdseji jez to, co napsala Saen, pripadne nedavno kdosi jiny tady? A me se nikdo nezastal... takze to nechte, prosim vas, byt, docela tim odrazujete, protoze jakoukoliv reakci tu kdo napise, hned je z toho desnej problem... no nic, jen jsem se taky chtela vyjadrit, samosebou zase proti vam, ale to je mi jedno:(
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 15:42
Od: Dandy
Ja to cekala,no:(. Podivejte, ja nejsem ani zatrpkla ani nastvana a mate pravdu, stve me to. Ta holka do toho prispevku napsala jeste "promin, Lenko, ale nic moc...", nenapsala vubec nic spatneho a ze to pro ni bylo nic moc? Tak bylo, ona se s tim obracela na Lenku, nemyslim, ze by ji svym vyrokem nejak urazila, je to kritika nebo nahled nebo nazor na jednu jedinou knizku z Lenciny tvorby a sama Lenka kolikrat pise, ze ne kazdemu vsechno sedne. A ja si myslela, ze tady na strankach se muze vyjadrit kazdy jak chce, hm... kdyby psala, ze MaH byly naprosta kravina, blbost, hnusna knizka nebo ze Lenka je absolutne na hlavu, ze pise takovyhle veci, jo, potom bych to nazvala urazkou, ale tohle?:(. A ze Saen psala, ze jestli to mel byt pokus? Tak ji to proste tak pripadalo, nikdo neni neomylny, Lenka to vysvetlila ve svem prispevku a hotovo. Nemyslim, ze je fer se hned do nekoho poustet, kdo napise neco, co se vam nelibi a pozoruju bohuzel, ze to delaji dost casto jedni a ti sami, i do me se zase pustili jedni a ti sami jen proto, ze jsem se vyjadrila a napsala neco, co vam asi nepasuje. Jo a co se tyce moji tvorby, byl to jen priklad, taky musim snaset kritiku, nekteri ctenari kritizuji jeste hur a drsneji, kor u takovych temat jaka jsou v MaH, slo to na moji hlavu, tak jsem na to reagovala ja sama a osobne. nechtela jsem na sebe upoutavat pozornost, to fakt ne ani se litovat, ze me se nikdo nezastava, jen jsem to konstatovala jako fakt. Ono je tu asi nejlepsi nerikat nic nebo co:(. Treba si to moc beru, ale proste to tak bohuzel citim. A mate pravdu mozna jeste v jedne veci, stalo se mi neco, co me hodne zasahlo a zranilo, par lidi mi krute podtrhlo nohy... ale co s tim, ze? Zivot jde dal, tak at jde, nekoho se dotkne vic to, druheho ono, sorry, ze me se dotkly tyhle reakce, nechpau, proc se musi rozpitvavat vec, ktera je uz vyresena prave jako byl prispevek Saen a jak to kazdy vyjadri, je ciste jeho vec, pokud v prispevcich vuci Lence a jejim knizkam nepadaji nadavky nebo sprosta slova, pripadne urazky, ktere by mohly opravdu zranit, je nutny zakrocit, protoze se to nedela a vuci Lence nebo komukoliv jinemu tady, je to nefer. A ja nemam ten dojem, ze by tu nekdo v posledni dobe proti Lence rekl neco oskliveho... no nic, jdu od toho nebo tu jeste rozvirim vody a pak by to byl opravdu binec:(.
PS: Lenko, omlouvam se, ze tu spamuju, ale musela jsem to napsat.
RE: milenky a man?elky
16. 10. 2010 17:02
Dandy, uber na ukřivděnosti a přidej na objektivitě. Zastává? se Lenčiných kritiček, ?e mají právo vyjádřit svůj názor (co? jistě mají a nikdo jim ho nebere), ale stejně tak my máme právo vyjádřit svůj názor a to dokonce i na názor tvůj. To není ?ádné pou?tění se do tebe. "A ja si myslela, ze tady na strankach se muze vyjadrit kazdy jak chce, hm... " To je přesné. Děláme to v?echny včetně tebe. Ale ka?dý, kdo zde přispěje, musí očekávat reakce. Pokud bych to vnímala jako ty, mohla bych tvrdit, ?e jsem jen vyjádřila svůj názor a ty mi ho upírá?, proto?e sis dovolila vyjádřit s ním nesouhlas a ?e se? na mě o?klivá a ?e tady ani nesmím nic napsat, aby ses na mě nesesypala. Copak vyjádření nesouhlasu s něčím názorem je snaha o upření práva na jeho vyjádření?
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 16:00
Od: Evav
Asi mám jiný cit pro jazyk český ne? ty. Kdy? se mi něco nelíbí, tak např. napí?u - mně se to nelíblilo, podle mého názoru,... a ne jen "je to stra?ný".
Tak?e kdyby slečna napsala "promiň, Lenko, ale pro mě nic moc" tak tím jasně vyjádří svůj názor. To, ?e napsala "promiň, Lenko, ale nic moc", tak to zavání zobecňováním, ?e vět?ině se to taky nelíbí (chápu, ?e saen určitě chtěla vyjádřit svůj názor, jen to ?patně napsala a za to je také kritizována, nikoli za názor).
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 15:45
Od: Nelly
Ví? Dandy, zrovna to .."promiň Lenko, ale nic moc " se mi zdá dost drzý a neomalený.
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 15:57
Mně zase spí?e zarazila ta věta ,,u? to není pokus o Manyovou", to je docela silné kafe :). Ale, Dandy, nemusí? si to tak brát, ka?dý má svůj názor. Zále?í ale také na tom, jak se to podá...
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 15:04
Od: Ami
Dandy, co tě ?tve? Poslední dobou na ka?dý tvůj příspěvek zírám jak z jara.

Naprosto souhlasím se Samotkou a nejen proto, ?e je to má oblíbená Samotka, ale proto, ?e její příspěvek v této diskuzi vyjadřuje naprosto to, co si myslím.
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 15:07
Vím, ?e to v tuto chvíli není vhodné, ale musím vyjádřit potě?ení nad oblíbenou Samotkou. :-)
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 15:09
Od: Ami
V?ak je to pravda,-)
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 14:28
Dandy, dělám to nerada, ale vzhledem k tomu, ?e se tu podobně reaguje? po několikáté, musím. Je s podivem, ?e při své inteligenci nejsi ?tont pobrat, ?e se zde lidé neozývají proti Lenčině kritice, ale proti způsobu, kterým byla vyjádřena. Reakce na kritiku byly navíc velice mírné, čtenářky nedělaly nic jiného, ne? ?e vyjádřily názor, stejně jako dotyčná kritička. To, ?e se tebe nikdo nezastal, kdy? byla tvoje tvorba haněna, přece neznamená, ?e se nikdo nesmí zastat ani Lenky. Prostě jen zatím nemá? tolik fanou?ků, tedy není tolik osob, které by tě podpořily. Ale za to tady nikdo na stránkách nemů?e.
Kdybys byla aspoň trochu objektivní, musela bys vidět, ?e Lenka si zde kritiky z na?ich řad přečte víc ne? dost. Stačí si vzpomenout na vá?nivé debaty o Mikulá?ovi, Davidovi a pod.
Z tvého příspěvku je cítit tolik zá?tě a zatrpklosti, a? to není hezké. A musím říct, ?e mě to docela mrzí.
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 14:24
Ono jde spí? o to jak se to podá, ví?. Kdy? napí?u, ?e MĚ nějaká kní?ka nechytla (a nemyslím tuhle, proto?e ta se mi líbila hodně), ?e mi - třeba - vadilo hodně sexu (to není můj případ ;) ), tak je to v pořádku. Jen?e kdy? napí?u "byla to blbost" (různými slovy), tak to není kritika, ale nabubřelý sdělení ostatním, ?e si myslím, ?e zrovna můj názor musí být v?eobecný :) Nemů?u odsoudit něco kvůli tomu, ?e mně osobně se to nelíbí, já přece (a nikdo dal?í) nemám měřidlo na ten správnej a pravej názor. Mě se třeba nelíbí Mona Lisa a taky netvrdím, ?e ji Da Vinci namaloval hnusně :)
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 14:28
Nato? naznačovat, ?e u? to není pokus... jako by něco předtím byly nějaký napodobeniny nebo co. To zní toti? přímo urá?livě.
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 13:04
Milá ?árko, no jo, není kniha ta, co by se zavděčila v?em :-) Vám při?ly Milenky nic moc, jiným se zdají naopak super, kní?ek je celá hromada, tak?e velký výběr pro v?echny. Ten "pokus" mě docela pobavil. Rozhodně se nepokou?ím napodobovat ?ádného českého ani zahraničního autora, pí?u jako Lanczová a nemám s tím problém :-). A co se týče Monyové, pracuji v knihovně, vím, jak její knihy vypadají i jak se jmenují, ale nečetla jsem je, nemám ráda tenké kní?ky.
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 11:27
Od: jojo
Mě spí? zará?í, ?e se tady Lenka srovnává s nějakou Monyovou (teda, nečetla jsem od Monyový nic), ale myslím, ?e srovnání tady asi není moc na místě, proto?e ka?dej pí?e svým způsobem jinak, ne? :-o
A jestli byla kní?ka nic moc, tak nikdo tě přeci nenutí jí číst, ne? :-) Ale pokud jsi kní?ku dočetla, tak tak ?patná bejt nemohla, jinak bys jí odlo?ila hned po pár stránkách :-P
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 12:27
Mně by ani nevadilo srovnání, srovnávat mů?e? leccos, spí? mě zará?í ten POKUS o Monyovou (mimochodem - kdo to je?). A taky zírám, kolik dne?ní mladá generace ukrývá puritánů. Knihu jsem četla a opravdu jsem neměla pocit, ?e by tam sexu bylo moc nebo ?e by to mělo něco společného s pornem (mo?ná proto, ?e jsem nějaké porno viděla i četla a tak vím, jak to vypadá).
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 13:27
Od: Rosice
Monyovou jsem musela vygooglit, fakt jsem ji neznala. Koukala jsem na pár ukázek a přijde mi to teda úplně jiné ne? co pí?e Lenka. Určitě má i svoje příznivce, můj ?álek kávy to není...
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 12:24
Od: Nelly
Víte co mě spí? zará?í? Sice má ka?dý právo na svůj názor, ale zdá se mi, ?e takovéto negativní reakce jsou dost nevhodné. Tak?e i kdy? paní Lenička určitě ví, ?e se v?dy nezavděčí ka?dému, ale tyto slova asi dost zabolí.
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 10:45
Od: Rosice
To mě v?dycky mrzí, kdy? někdo napí?e "nic moc", přitom nejde o nic jiného, ne? ?e se některá kniha líbí víc ne? jiná, ne?

Mně třeba jak Hří?níci, tak MMZ přijdou jako kní?ky, které si od Lenky u?ívám nejvíc, asi právě proto, ?e mi postavy víc odpovídají věkem :-) A pornografická literatura to určitě není, holt lidi kolem čtyřicítky spolu spí, to je ?ok :)
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 10:56
Pěkně napsáno.
RE: milenky a man?elky
15. 10. 2010 13:26
Lenky knihy si v?dycky velmi ráda přečtu a nikdy jsem nebyla zklamaná. Skoro ka?dý den sleduji její stránky, kdy vyjde nová kniha, abych mohla zase něco utratit v knihkupectví ... co? je moje "neřest" .... a druhý den u? zase neměla co číst :o( Nicméně stejně tak sleduji stránky Simony Monyové a stejně tak se tě?ím na její tvorbu. Pokud mohu, tak vřele doporučuji, hlavně nám "star?ím" ročníkům :o)



www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : knihy Lenky Lanczové

   popis knihy
   debata ke knize
   ukázka
   čtenářský deník
   postavy
   písničky

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : dívčí romány

       
Hodnotit knihu může pouze přihlášený uživatel.

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : mapa stránek Lenky Lanczové

Pokud se tu trošku ztrácíte a chcete se dozvědět, kde co najdete, pomůže vám mapa stránek.
homepage  |   o lence  |   časté dotazy  |   debata  |   knihy  |   srazy  |   soutěže  |   kontakty  |   hledat
Copyright © 2006