Milá Nicol, tak nějak si nerozumíme :-). Mně nejde o to, ?e bych nesnesla jakoukoli kritiku a ?e nikdo nesmí říct jiný názor ne? pochvalný, ale o to, co je vlastně kritika a jak se podá. Kdy? coby čtenář napí?u o nějaké knize, ?e se MI nelíbila a ?e se nestane MOU nejoblíbeněj?í atd v tomhle duchu, ?e MI tam chybělo třeba to a to a čekala jsem ono, tak je to naprosto v pořádku, mohla by se v tom objevit i konstruktivní kritika, kdy by si autor řekl aha, tak někteří čtenáři by rad?i víc (akce, sexu, romantiky, srandy a já nevím čeho je?tě, to je zase velmi neobjektivní, ka?dý to má jinak). Ov?em nikdy bych o něčem neřekla, ?e je to ?patné PROTO, ?e se to MNĚ nelíbilo a za vrcholná díla pova?uji jiné kní?ky (a jak vidí?, i tohle je stra?ně subjektivní, proto?e jsou čtenářky, které nepova?ují za nej Tajnou lásku a kní?ky o Monice jim nesedly vůbec, mají na tom svém vrcholu jiné tituly - co? je v pořádku, proto?e kdyby se v?em líbilo toté?, nemohla by vyjít celá rozmanitá ?kála a byli bychom v?ichni jak podle kopíráku, zmizela by originalita), tak to není konstruktivní kritika, ale JEN osobní názor a je?tě vyjádřený tak, jako by ?lo o jediný správný :-). A to nemyslím útočně! Srovnání se zpěvem bych nebrala za výsti?né, tam jde poznat, kdo zpívá čistě a kdo třeba fale?ně, spí? si to zkusme představit na obrazu. Mně osobně se Mona Lisa nelíbí (a asi nebudu sama :-) ), ov?em v ?ádném případě netvrdím, ?e je to ?patný obraz!!! U? si rozumíme maličko víc? Celou dobu chci říct, ?e to, co se líbí jednomu, nemusí se líbit druhému, no a toté? samozřejmě platí naopak.