www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové


Pro vkládání příspěvků se musíte nejdříve přihlásit.

postava Rada
10. 05. 2007 14:39
Od: Domca
Pdle me se rad zachoval jako ten nejhorsi kamos no uznejte vy byste tohle opdpustili sve nej kamosce jen kvuli penezum???
RE: postava Rada
10. 05. 2007 19:06
Jen?e lidé jsou různé, jak pravil klasik :-) Spousta i nerozlučných kamarádek se k sobě zachová pěkně hnusně - vět?inou kvůli klukovi, no a Radim byl sice "kamarád", ale hlavně mu ?lo o svůj krk a svůj prospěch, to stavěl je?tě před přátelstvím.
RE: postava Rada
10. 05. 2007 17:05
Od: Dandy
Pokud mohu mluvit za sebe, tak urcite ne, ale zalezi na okolnostech, jednicku Luka jsem jeste necetla, tak presne nevim, jak se to odehralo :). Ale jisty je to, ze si kazdy musi rozhodnout sam, jak s pratelstvim nalozi. Ale jasny je, ze pokud jsou ve hre prachy, tak to jde dost casto z kopce... kamaradstvi - nekamaradstvi, bohuzel.
RE: postava Rada
30. 01. 2008 17:09
for dandy:no ja si myslim ze kdy? si to necetla thak nemuzes posuzovat..v ti zrade snad uz neslo ani o prachy..to co on udelal je proste hnusny luk kvuli nemu stratil 2.5 roku zivota..tam uz neslo o prachy jako takovy..proste to byl srac:) mozna svym cinem ziskal svobodu ae stratil to nejcennejsi-kamaradstvi..
RE: postava Rada
30. 01. 2008 17:37
Od: Klubko
Já knihu četla, o prachy tam ?lo předev?ím. :) Myslím v případě Radimovy změny. On se v podstatě celý Radimůj svět kolem peněz a blahobytu točil. Kamarádství bylo a? na dal?ím místě, pokud vůbec...
RE: postava Rada
31. 01. 2008 10:13
Klubko:ne?lo..on se změnil kvuli prachum a byl schopen v?eho..v ti zradě ne?lo o prachy..to by ete slo kdyby preferoval prachy..ae dyt on zabil člověka a shodil vinu na luka..tam slo o vrazdu!a umyslne..kdyby aspon omylem ae on si to cely naplanowal jenom proto ze ho chtel zradit a poslat do vezeni..
RE: postava Rada
31. 01. 2008 11:22
Od: Klubko
Naplánoval tu vra?du? Ne, to si opravdu nemyslím... :) Radim se prostě právě v té honbě za penězi a vysněným blahobytem dostal do situace, kdy musel spáchat a? takhle extrémní čin, Luká? mu na té cestě podle mě měl leda tak krýt zadek. Zkus se k té pasá?i vrátit, Radim se bál, ?e se něco pokazí a dojde k podobné situaci, ne ?e to je?tě vyhledával, aby to "mohl na Luka hodit"... To byl a? důsledek, ne příčina. :) Nebo celou dobu pa?oval a veskloval jen z toho důvodu, aby potopil svého par?áka...?? :) Ne, to určitě ne, v prví řadě ?lo prostě o ty prachy. Jak se říká - prachy a? na prvním místě.... :)))
RE: postava Rada
31. 01. 2008 23:02
no tu vrazdu asi neplanowal..ae myslis ze by ho chtěl potopit a? kdy? se to stalo??thak to ae urco ne..proc by tedy pracoval pro honzu a kvuli nemu lukovi furt rozmlouwal sandru??a ze je fotil jen thak nahodne??to thaky..proste on ho zradit chtěl a ta vra?da mu v to pomohla..stejnak je mozny ze to cely udelal schvalne..prisel pozde aby to nestihli aby mohl zabit celniky a hodit to na luka..strach trebas jen hral..nemusi to bejt pravda je to jen taka fantazie kterou ma kazdej jinou..ae ploste myslim ze v ti zrade neslo o prachy!rekni mi neco v cem ho zradil a hraly tam roli prachy??ta vrazda??nebo ty fotky??nebo to rozmlouvani sandry po dobrym??ne prachy ho jenom zmenili..nic vic..je to muj nazor ten nezmenis i kdybys mi tady napsala celej ten pribeh jak byl doopravdy myslinej;)
RE: postava Rada
01. 02. 2008 09:23
Od: Klubko
Tvůj příspěvek mě takhle po ránu docela pobavil, ne ?e ne. Ka?dopádně s tebou rozhodně souhlasím v jedné věci, cos napsala - ka?dý má svou fantazii. To je svatá pravda. Ty ji má? hodně bujnou... :)

Příběh ti tu rozepisovat nebudu, na to nějak nemám čas ani energii, ponech si svou verzi, ?e Radim celý ten velkok?eft ohledně pa?ování, s ním? zkrátka okolnosti souvisely (focení Luka a Sandry NA ZAKÁZKU, přesuny přes hranice atd.) provedl pouze s tím, ?e chtěl potopit Luká?e. O peníze mu v pa?ování ne?lo, kdepak. Dělal by to, i kdyby mu z toho nekápla ani koruna, hlavně aby Luká?e zradil.... :))
RE: postava Rada
01. 02. 2008 14:52
thak teda neim:ses opravdu thak natvrdla nebo to jen hrajes ze nedokazes pochopit jak to myslim??jasny ze chtel prachy a ze by nepasoval kdyby s toho nemel nic..ae jak souviselo pasovani a prachy s tim ze lukase zradil??nijak proste mu to jen pomohlo k tomu aby ho zradil nic vic..kdyby nepasoval zradil by ho jinak..
RE: postava Rada
01. 02. 2008 19:52
Od: Klubko
Jasně, kdyby nepa?oval, zradí ho třeba tím, ?e mu sní svačinu..... :))

Dítě, řekni mi jedno - proč se tolik rozčiluje?? Nač tolik povyku? Úplně tě vidím, jaks seděla u kompu a celá rudá datlovala zběsile do klávesnice, abys to tomu Klubku nandala. :))) To od tebe vůbec nebylo KLÁSNÝ, ně?ná Baru?ko.

I kdyby zápletka knihy byla my?lena dle tvého pohledu a mělas tedy pravdu, nemusí? hned útočit, ne? Já se kvůli tomu soudit nepůjdu, kniha se mi líbila, taky jsem ji četla asi ve třinácti letech, ale viděla ji podobně jako dnes, tudí? dojem z ní mi tyto slovní přestřelky nezkazí, ale u tebe mám opravdu pocit, ?e co nejdříve vyletí? z ků?e. Co? nemusí?, vá?ně, nejde snad o ?ivot. ;)

Tak?e pohoda, klídeček, keep smiling a ?etři nervy, je?tě je bude? v ?ivotě mockrát potřebovat.....! :)
RE: postava Rada
01. 02. 2008 22:06
ja sem v klidu ;) mě nikdy nic nerozhazi dycky sem v klidu děj se co děj ;) mozna jen kdy? pospicham anekdo nebo neco me zdrzi..ae to tady nebudu rozpiplavat..a ty si myslis ze kdyby nepasoval ze by ho nikdy nezradil??ze si jen thak najednou rek hm tajtim bych ho mohl zradit to je dobrej napad a hned v tu chvili to podniknul??neim..heled ja chapu tvuj nazor rekla sem muj a tys ho nepochopila nejspis jinak bys nepsala to cos psala..neim proc si zviraznila to slovo klasny kdyby si treba zviraznovala slovo thak nebo thak neco ae ja klasny zasadne nepisu ;) z kuze nevyletim neni to muj styl ;) slovo natvrdla je upe normalni a neim proc vam prijde nejaky sprosty..a slabiky hy chy atd si myslim ze ovladam to by i me bilo do oci kdyz bych to napsala..jinak ty hrubky urcite pisu cestina mi nejde..
RE: postava Rada
01. 02. 2008 17:08
Od: Dandy
Baruska.05: Sice mi tahle debata o nicem prijde tak drobet zbytecna, ale presto musim zareagovat na jedno: Odpust si vyrazy tohoto typu, nikdo tu neni natvrdly a ikdyz se ti nazor druhych nelibi, aspon ho akceptuj. nemusis po nas tak vyjizdet, navic ti Klubko vysvetlilo, jak to v knizce je, tak se hned necil :). Jo a jeste takova mala poznamka, treba je to nahoda, nevim, ale reknu to stejne: proc misto tak pises thak, nedelas carky ani tecky, pises nazvy knizek i jmena hrdinu s malym pismenkem na zacatku a obcas tam mas docela slusny preklepy nebo vynechany pismena. Jestli je to nahoda, tak se omlouvam, nikdo neni dokonaly, ale upozornuju te na to z jednoho prosteho duvodu: Ne kazdemu se takovy prispevek dobre cte. To jen, abys to vedela a myslim to i s tim vyrokem "copak ses natvrdla...?", nejsme tu zadne hej nebo pockej, s nami se da rozumne mluvit, vis? :)
RE: postava Rada
01. 02. 2008 21:08
Myslím, ?e a? bude Baruska.05 star?í, bude vidět kní?ku tak, jak je my?lená. Nehádala bych se s ní.
Ale souhlasím s Tebou, Andrejko. Pravopis mů?e komukoli dělat problémy, ka?dý děláme chyby, co si budeme namlouvat. Slova klásnej a tak je?tě beru, ale nepobírám, fakt nepobírám to slovo "thak", případně strkání "w" tam, kde vůbec být nemá. Rozhodně tu nechci moralizovat, i kdy? to mo?ná teď vypadá, ale je rozdíl být in mezi dětmi svého věku, nebo vypadat jako člověk, který jaksi postrádá základy če?tiny. Klidně si dělej chyby v i-y a tak, ale kdy? to pí?e? schválně, je to... zvlá?tní. Nechci Ti sahat do svědomí, ani Ti dávat kázání, ale... asi tomu nerozumím, no.
RE: postava Rada
01. 02. 2008 21:15
Od: Ami
Káčátko,

puber?áci:-) Poté, co má jinak celkem inteligetní sestra přinesla na pololetní vysvědčení v prváku devět čtyřek nebo? na to brutálně peče a z čisté vychytralosti mi posílá po ICQ texty SMS, které ,,mám" poslat jejím potencionálním nápadníkům, nebo? přetahuje pau?ál mě u? nějaká barčino by? sebetrapněj?í ,,thak" a značně neasertivní vystupování nechává chladnou:-))....a rozbor Radka jsem nepobrala té?.
RE: postava Rada
01. 02. 2008 19:20
slovo thak prostě pisu pac sem se ho thak naucila psat kdy? se ti to blbě čte thak to nečti..čarky a tečky proste nepisu prijde mi to zbytečny..a preklepy bude to tim ze pisu krapet rychle a ty pismenka se tam obcas prehodi..myslim ze se to stava kazdymu kdo nepise thak ze hleda pismenka na klavesnici 3 minuty..a s tema malejma a velkejma pismenama-prijde mi to zdrzovani mackat k tomu shift..a ja nemam casu na rozdawani abych tady stravila toho casu tolik..kazda vterina se hodi nee??a slovo natvrdla mi prijde slusnej vyraz tobe ne??mohla sem pouzit klidne i neco horsiho thak neim co delas..a nazor ostatnich toleruju jen to co mi ona napsala mi prislo trochu hnusny a thak sem ji napsala hezky normalne ten muj nazor kterej doposud nepochopila a myslela si ze to myslim upe jinak..me proste jen vadi kdyz nekdo nevi jak si co myslim a pak ze me dela upe blbou..
RE: postava Rada
01. 02. 2008 17:15
Od: Adina
Já bych pravopis neře?ila, spousta lidí vynechává i interpunkci, výrazy typu thak, wish, klásnej a podobně mi přijdou sice legrační, ale celkově je to věc pí?ícího :). Kdy? se mi to ?patně čte, tak to přeskočím :).

Mno a Klubko si jistě vyřídí i zbytek, bude-li chtít :).
RE: postava Rada
01. 02. 2008 19:59
Od: Klubko
Adina: No, něco jiného je pravopis, ten ovládá zcela bezchybně málokdo, a něco jiného totální ignorace ve?kerých pravidel. A kdy? se někdo zapomněl naučit například i hy chy ky ry dy ty ny, dělá si tím tak tro?ičku vizitku sám........ :)

Dandy: Děkuji ti, náčelníku, ?e ses mě zastal. :)) Snad to tu jiskřit přestane, ten Radim nás nějak vyhecoval, lump jeden... :))
RE: postava Rada
02. 02. 2008 09:25
Od: Adina
Klubíčko, vím jak to myslí?. Hezky jsi řekla, ?e si člověk svým pravopisem a ignorováním "oravidel" dělá vizitku sám :). Samo, ?e mi sem tam také ulítne čárka, chybička se vloudí - jako ka?dému druhému. Ale nijak mi nevadí psaný projev druhých, pouze si myslím svoje a taky to, ?e je UPE super, ?e tak nepí?u taky, WISH? :)))).
RE: postava Rada
02. 02. 2008 09:51
Od: Ami
Jo, já také dělám chyby. Hlavně proto, ?e přemý?lím nad něčím jiným, pí?u automaticky a je?tě k tomu naslepo:-) Na stranu druhou nechápu, proč by měl někdo vědomě ignorovat čárky, cpát do textu divné novotvary apod...trochu mi to připomíná řeč časopisů ,,pro mladé" - cool, free apod. U nás se tomu říká ,,frikulín":-)
RE: postava Rada
02. 02. 2008 09:56
Od: Adina
No jistě, free-cool-in rovná se frikulín :))))). Teď jsem někde na netu viděla UPA SUPA..........spojení by bylo - dne?ní oběd byl upa supa :))).
RE: postava Rada
01. 02. 2008 20:03
Od: Dandy
Klubicko, nemas za co, ja takovehle napadani nemam rada, proto ta vehementni reakce :). Ja naopak dekuju tobe za krasny prispevek, budu se snazit, abych se k postizenym detem dostala, je to opravdu poslani a ja pro to udelam, co budu moct. Dik, jsi hodna, at se dari i tobe a... moc te obdivuju, kolik jsi toho v praxi zvladla, me by to asi polozilo :)))
RE: postava Rada
01. 02. 2008 10:02
Od: Ami
Rada jsem vnímala jen jako zmetka a víc o něm nepřemý?lela..je to chyba?:-)
RE: postava Rada
30. 01. 2008 17:38
Od: Klubko
oprava: né změny, ale zrady..... omluvte mě :)
RE: postava Rada
30. 01. 2008 17:14
Od: Dandy
Baruska. 05: Ja vim, vzdyt jsem psala, ze jsem jednicku necetla, tak to nemuzu posoudit, o co tam presne slo. A jestli byl opravdu srac, to rict taky nemohu, proste jsem to jen konstatovala vseobecne, ne vsichni kamaradi jsou dobri a jakmile jde v nejakem kamaradskem vztahu o penize, pripadne o holku/kluka, tak to casto nebere dobre konce :). ALe je to fakt, kvuli Radimovi ztratil Luk svobodu a neziskal tim nic. A v dnesni dobe muze kazdy z nas natrefit na spatne kamarady, bohuzel :).
RE: postava Rada
01. 02. 2008 19:59
Od: Dandy
Sorry, nechtela jsem se te nijak dotknout, omlouvam se :). Ja se snazim cist vsechny prispevky, protoze me to zajima, co sem kdo napise, trosku me zarazil tvuj styl psani, jinak nic. O co mi slo... ja totiz dost spatne vidim a ver mi, ze kdyz nekdo pise tak, jako ty, tak se mi to opravdu spatne cte, u pocitace sedim tak, ze mam nos skoro prilepeny na monitoru, abych vubec neco poradne precetla. Carky a tecky mi zbytecny nepripadaji, jen znovu hloupa otazka, pises takhle i ve skole? Tam prave toho casu taky neni zrovna nazbyt, ale musis tam psat podle pravopisu, ne snad? :). Preklepy okay, to se stane, o to mi ani tak neslo, jen jsem te na to chtela upozornit, v dobrem, ne ve zlem, tot vse. To sice jo, mohla jsi pouzit horsi vyraz, ale ja nevidim duvod, proc bys tu mela po nekom vyjizdet jen protoze ti nerozumnel anebo nepochopil tvuj nazor/tvou myslenku. Ta vytka se da rict i jinak :).
RE: postava Rada
02. 02. 2008 12:32
Od: Dandy
Pane jo, proc se ta nase krasna cestina takhle osklive przni? To uz muzeme rovnou mluvit anglicky, ne? :)). V Rakousku to same v bledemodrem, fakt to nechapu :). Delat chyby je lidske, ale delat je naschval a jeste na to byt hrdy... no nevim,no :).



www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : knihy Lenky Lanczové

   popis knihy
   debata ke knize
   ukázka
   čtenářský deník
   postavy
   písničky

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : dívčí romány

       
Hodnotit knihu může pouze přihlášený uživatel.

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : mapa stránek Lenky Lanczové

Pokud se tu trošku ztrácíte a chcete se dozvědět, kde co najdete, pomůže vám mapa stránek.
homepage  |   o lence  |   časté dotazy  |   debata  |   knihy  |   srazy  |   soutěže  |   kontakty  |   hledat
Copyright © 2006