www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové


Pro vkládání příspěvků se musíte nejdříve přihlásit.

Názor na NPH + něco navíc
05. 06. 2007 22:55
Od: Beebee
Ahojík Leni
Jak u? psala Dandy, jsem z toho taky tro?ku rozpačitá:) nejdříve napí?u věci, které se mi líbily (je jich dost): super atmosféra na Kozím hrádku, taky se mi líbilo číst si o matuře, kterou mám i já za sebou, hodně sympatická mi byla Bída - nevím proč, prostě byla - jo a proč jí říkali Bída? To mi mo?ná trochu uniklo atd. těch věcí je více.. co u? mě moc nenadchlo , byla Romča - taky mi při?la fakt promiskuitní a naivní, ale ka?dej jsme nějakej, je to jen můj názor a navíc víte, ?e nemám moc ráda hrdinky - sympo?ky :) Co se týče tý nevěry, naprosto Anetu chápu, taky bych to neodpustila. I kdy? to úlet byl, a Romča a Havran byli oba napití, měl se jeden z nich vzpamatovat a zamezit tomu - zvlá?tě pokud to dělali vedle spící Anety - to mi fakt při?lo hnusný, obracel se mi nů? v kapse při představě, ?e by se tohle stalo mě. Tak?e kní?ka byla fajn, jako obvykle jsem jí zhltla za dva dny a nelituju toho, ale do top 5 se asi nedostane :)
No a teď mám jednu soukromou otázečku, která se moc netýká kní?ky, ale spí? té debaty, co se tady strhla.. vy se asi vůbec do "hádek" čtenářek nezapojujete - viz vegetariánství a posleze pravopisný hrubky, jen mi při?lo, ?e je to tu chvílema docela drsný a hodně se stírají názory ostatních, tak mě právě zajímá vás názor na věc, co se týká debaty čtenářek.. já se rad?i taky do ničeho nezapojuju, přijde mi to jak hejno vos, kdy? si to čtu posléze :) to je tak v?echno, děkuji za va?i odpověď...
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 20:15
Od: Aka
Nemů?u si pomoct ale musím k tomu podotknout, ?e mě opravdu dost mrzí, ?e mě nenapadlo do tohoto přirovnání pou?ít tyhle zvířátka, co zmínila Bee Bee, mo?ná by tenkrát k tý hádce vůbec nedo?lo:(((
RE: Názor na NPH něco navíc
07. 06. 2007 13:15
Od: Didi
Ty si myslí?, ?e by k hádce nedo?lo, kdybys napsala vosy místo slepice?? Tam přece ne?lo jen o tohle...
RE: Názor na NPH něco navíc
07. 06. 2007 16:22
Hlavně se v tom, probůh, zase nepitvejte!! Já osobně si myslím, ?e a? u? ?lo o cokoli, to ne??astné slovo slepice bylo největ?ím podnětem, přitom nebylo my?lené nijak ?patně, bo?ínku :-) Ale je jedno, co si myslím já a co si myslí kdokoli, ka?dý si mů?e myslet co chce :-), hlavně a? se to nerozhoří znovu v hádku. Nechme to plavat, holky.
RE: Názor na NPH něco navíc
10. 06. 2007 23:12
Od: Aka
Leni, přesně jste vystihla můj názor, tak?e k tomu u? nemám co říct.
Jo!! Teď jsem si vzpomněla, na mě čeká ten Vá? mailík!!! Hned na něj letim!!!
RE: Názor na NPH něco navíc
07. 06. 2007 19:00
Od: Didi
Omlouvám se, Leni, jen jsem chtěla říct, ?e kdyby Aka pou?ila jiné "zvířecí" slovo, dopadlo by to stejně. To u? byla jen taková "poslední kapka" Nemá cenu se k tomu vracet, stalo se.
Nikol sem nechodí, teď u? ani nepřihlá?ená a ?ije v přesvědčení, ?e díky její nepřítomnosti je tu aspoň klid.
RE: Názor na NPH něco navíc
07. 06. 2007 21:18
Podle mě je to ?koda, myslela jsem,?e sem holky chodí jednak kvůli mně a mým kní?kám, tak jsem neskromná ;-),no a jednak kvůli těm holkám, se kterými si rozumí.
RE: Názor na NPH něco navíc
07. 06. 2007 19:18
Ahoj tak tohle mi uniklo. Řikala jsem si ?e u? tu Nikol dlouho nebyla, ale nevěděla jsem proč, a teď se tady dovídám ?e zase kvůli hádce. To mě opravdu merzí, ?lo to nějak mimo mě. Tak jí prosimtě ode mě pozdravuj jo? Občas mi po?le nějakej super mailík. Pa
RE: Názor na NPH něco navíc
07. 06. 2007 19:24
Od: Didi
Jani, to u? je dýl, první hádka snad někdy v zimě a druhá v době, kdy byl pra?skej sraz a od tý doby tu byla snad jen jednou. Pozdravy vyřídím, ale klidně jí taky SMSkni, bude jen ráda!
RE: Názor na NPH něco navíc
07. 06. 2007 19:29
Chjo, to je ?koda. Ale ?lo to uplně mimo mě, taky jsem tady v tu dobu nebyla a ty příspěvky jsem nečetla. Zprávu jí napí?u, a u? jsem jí posílala nějaký mailíky.
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 07:49
Milá Beebee, díky za příspěvek a názor. Jsem ráda,?e se kní?ka líbila jako celkově, no a to, ?e Romana jako hrdinka nesedla - v pořádku :-) Znamená to,?e se mi daří můj záměr,toti? psát o různých typech dívek. Nemohou být v?echny na "jedno brdo", a? u? v?echny kladné, anebo záporné. Romana je typ holky mezi tím, navíc není ?ádná u?lápnutá pu?ka,ale současně ani tě?ký extrovert, prostě taková zdravě sebevědomá, někdy třeba a? moc, ale to zase zále?í na úhlu pohledu. Bylo mi jasné, ?e úletem s Havranem si znepřátelí spoustu čtenářek :-), ale ono to jinak nejde, pokud chci zachovat tu různorodost. K té příhodě - jedna postel, dvě kamarádky a jeden kluk - tak ta je pravá. Ta dívka,co to pro?ila, byla v pozici Anety, já to otočila :-)
Co se týče Bídy - je to přezdívka odvozená z příjmení, jmenovala se Nouzová, zná? to, bída s nouzí... :-))
A k těm hádkám - nezapojuji se do nich, proto?e jsem člověk, který hádky bytostně nesná?í, navíc ty hádky tady mi přijdou stra?ně zbytečné, malichernosti, kterými si lidi otravují ?ivot - sobě i těm ostatním. A pak, platí zákon akce a reakce, zákon valícího se kamení... Jeden něco v hádce řekne, druhý mu odpoví, ten první zase musí reagovat, co? nenechá druhý bez pov?imnutí, zamotají se do toho dal?í a dal?í... a veze se celá lavina naprosto zbytečných nepříjemností. Kdy? to tu vidím, tak v?dycky jen doufám, ?e to brzy uhasne. Problém je v jiném názoru - či spí? v jeho respektování. Tehdy ty hádky,co pře?ly v osobní urá?ení holek mezi sebou, jsem u? nevydr?ela a smazala.
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 11:26
Od: Beebee
v?echny va?e kní?ky toti? v?dycky nutí k zamy?lení a donutí mě napsat k nim můj názor.. je?tě jsem chtěla říct, ten konec je hodně otevřený, jasně, jede s tím Prokopem do skal, je naznačeno, ?e pozná nové přátelé a asi ztrací ty staré, to mi fakt bylo líto!! Taková prima parta a rozpadli se, asi díky tomu úletu, ale nejspí? i tím, ?e u? spolu nechodili do ?koly.. tak se zbývá jen domyslet, jestli se to přátelství obnovilo nebo ne.. v té kní?ce mi přijde, ?e je Romana plná Prokopa (obrazně řečeno:), ?e jí sice Aneta mrzí, ale Prokop byl u ní na prvním místě a tak to i vyře?ila.. ?koda ?koda :( toho Prokopa jsem taky myslela, ?e je z Ordinace:) ale přezdívka Pařez mě dostala :)
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 12:56
Ono je to takové symbolické, vět?inou parta ze střední ?koly dlouho nevydr?í. Určitě jsou i výjimky a taková ta přátelství třeba dvou kamarádek vydr?í, jsem důkazem :-), s mou nejlep?í kamarádkou jsme se poznaly na střední a nav?těvujeme se a voláme si dodnes, a to u? je 23 let od maturity (hrůůůza) a nebydlíme v jednom městě, ale i tak se vídáme často. Na svých dětech vidím, jak je to s partami - na střední si myslely, ?e jejich party jsou věčné... Jen?e pak, kdy? se přejde na vysokou, ztratí se takový ten intenzivní kontakt s bývalými spolu?áky a na jejich místa nastoupí spolu?áci a přátelé noví. A zná? to, jakmile jsi s někým víc, je k němu bli??í vztah. V?ichni ti hrdinové v románu přijdou na nové ?koly a bude to u nich také tak. Romana se rozhádala s Anetou, Aneta se roze?la s Havranem - tak?e padly takové ty pilíře party.
A s přezdívkou Pařez-to jsem takhle seděla a přemý?lela nad jménem a Sandra říká, Pařez je fajn přezdívka. Já na to,no jo,ale jak se bude jmenovat? A ona - Prokop, to má? mezi adepty na jména. Já řekla, ?e Prokop je sice docela fajn a neobvyklé, ale jak mu budou v partě říkat? Prokope...? Prokůpku..? A Sandra: "Jak mu budou říkat? No přece Pařez!" A bylo to :-)
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 15:30
Od: Beebee
samozřejmě, je to tak, ?e přátelství ze střední s partou obvykle nevydr?í, ale mě v tu chvíli, jak odjí?dí za Prokopem jen napadlo: Neopou?těj staré známé pro nové :) myslím, ?e přeci jen by to měla s Anetou dát pak dohromady, takové velké kamarádky!!! A kdy? u? jsme u toho závěru, to rozhodnutí impulsivní na poslední chvíli bylo fakt super, sama jsem nedávno takové rozhodnutí provedlo - hop nebo trop, ale nebylo nijak osudové, ale bylo to fajn :)
RE: Názor na NPH něco navíc
05. 06. 2007 23:57
Od: Dandy
Jojo, clovicku, v tomhle s tebou souhlasim, me se ten zaludek pri te scene doslova zvedal, neco podobneho bylo i v Devatem nebi. Byl to blbej zkrat a tezko rict, jestli omluvitelny nebo ne... zalezi na cloveku, jak to bere, ale ja bych si uz taky jista nebyla, panecku, par panaku a uz clovek ztraci smysl... ne, tak to teda diky :))). Atmosfera na Kozim hradku se mi libila taky, mohla byt klidne delsi, ale libil se mi i popis brigady na cerpacce, to taky stalo za to :). Proti sympatickym holkam nic nemam, nevadi mi ani zaporny hrdinky, ale mela jsem porad pocit, ze Romana nezaujala proste nicim, aspon teda me ne, ani ryba ani rak. A.. tohle mozna bude znit krute, ale myslim si to... nevim proc, ale stale jsem mela dojem, ze Romana tu lasku nijak zvlast neproziva, byla sice zamilovana, ale tak nejak jsem z toho necitila ten jeji smutek nad ztratou Prokopa ani tu jeji zamilovanost, tak nejak to slo mimo me nebo co ja vim :). Jo a Leni... ten Prokop, nebyla to inspirace Prokopa Hrubeho z Ordinace v ruzove zahrade? :)))))
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 07:54
To je právě dobře, Dandy, ?e se ti otvíral nů? v kapse :-) Rozumí?, nechci v kní?kách mentorovat, zvolila jsem jinou cestu - ukazuji na příkladech, jak to dopadne nebo mů?e dopadnout, kdy? se holka zachová tak či onak, hloupě či chytře... Tak?e je jen dobře, kdy? s něčím v jejím chování čtenářky nesouhlasí, proto?e se toho pak samy vyvarují. A ?e Romča tu lásku tak nepro?ívala... Ono není divu, vyměnila partnery hrozně rychle. Ve skutečnosti by trvalo mnohem déle, ne? by na Hynka zapomněla a dostala se z jeho vlivu, jen?e román se odehrává v krat?ím časovém úseku, tak to muselo být urychlené. No a je jasné, ?e po té své "závislosti" na Hynkovi se nevrhala do dal?ího vztahu tak bezhlavě, jako třeba Petra z Času něhy nebo Karolína z Kapek rosy - ty předtím zamilované nikdy nebyly, tak?e to pro?ívaly naplno, tělem i du?í. Romana u? měla takovou tu "záklopku".
A Prokop - z Ordinace ne, tu já vůbec nesleduji a netu?ím, ?e tam taková postava je :-) To jsem jen projí?děla kalendář a hledala jména, která je?tě nemám a která mi padnou do oka :-) A ono u? jich moc není, klukovských je nějak méně ne? dívčích.
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 07:53
Ty jo, Andrej, to já jako mám Prokopa spojeného se Sawyerem, z LOST... Krááásnej chlap :-))
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 07:55
Přesně, Verčo :-) Moje řeč. Taky jsem si ho tak představovala :-) Jo a díky za ten mailík, to bylo fakt zajímavé čtení a ta ?kola se v nějakém pří?tím určitě objeví!
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 08:59
Od: Dandy
No prave, uz jsem to psala v prispevku o tom, cim muzi zaujmou... proste se mi nejak nelibi herci typu Johnny Depp, Orlando Bloom, James Sawyer atd :). Jediny herec, ktery se mi opravdu "libi" je Ind, herec z Bollywoodu, na ktereho vazne drzim a ktery hraje opravdu vyborne, umi tancit, ma sarm a charisma a hlavne charakter. Takove ty houmlesacke hrdiny moc nemusim, driv se mi to libilo, to bylo za casu, kdy jsem fandila Kelly Family a k nim to tak nejak patrilo. Ted uz fakt ne, ale zalezi na stylu a na chuti :)))
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 12:09
Od: Dandy
Ja myslim, ze se Romana rozhodla dobre - pro Prokopa :). Na co udrzovat vztahy z partou, ktera uz se beztak rozpadla a nikdo uz ji nechce ani videt? Zas na druhou stranu... ze se na ni nastvala Aneta, to chapu, ale ze i ostatni, kterym Romana nic neudelala? Za rozpad party bych nedavala vinu ji, ono to jde dost tezko udrzovat partu, kdyz se dennodenne neschazi a kazdy ma sve starosti a trable. Nekdy to vyjde, ale vetsinou ne, protoze se to proste neda udrzovat. A navic... Aneta byla taky pekne lina, sama sice zorganizovala koupani, ale pak byla jen hnusna a protivna (ja vim, ja vim, bylo to pravem). Ale sama partu taky neudrzovala, jen vycitala Romane, ze na ni nema cas. Romana mela velke plus v tom, ze neco aspon delala, snazila se zabavit, hledat nove kontakty, pratele a ne se upinat jen na partu, v tom se mi libila povahove zase moc :)). Anetu jsem fakt nemusela a buhviproc mi byl sympaticky Havran, at uz s Romcou spal nebo ne, byl mi trosku sympatictejsi nez Prokop :). Hynek si nevidel na spicku nosu, ale taky by me zajimalo, jestli to Romi zvladla a doopravdy se od nej odpoutala anebo jestli se Hynek chytl za nos a pokusil se jeste jednou... jo a pak taky me dost zmatl zvrat situace, kdyz Hynek prijel za Romi na Kozi hradek, napred se s ni libal a pak si najednou, znicehonic sedli na lavicku a bavili se jako kamaradi... ja nevim, verim, ze pratelstvi mezi klukem a holkou existuje, proc by ne? :)). Sama mam jednoho kamarada, se kterym si ve spouste veci rozumim, spatne chodi, blbe vidi a jeste ke vsemu je epileptik... ale je to moooooc skvelej kluk! A navic... tak jako muze vzniknout neco "vic" mezi klukem a holkou, stejne tak se to muze stat i mezi klukem a klukem a holkou a holkou, ne snad? :). Mozna to zni blbe, ale ja tuhle zkusenost mam, laska je proste LASKA :)
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 13:02
Milá Dandy, s názorem na přátelství s partou ze střední mi mluví? z du?e, přesně tak si to myslím také, jakmile se přejde na nové ?koly, objeví se noví přátelé a ka?dý má svých starostí dost, také méně času, tak?e s těmi bývalými kámo?i se u? tak často nevídá. Je?tě k románu - ostatní z party nebyli na Romanu na?tvaní, to akorát Aneta (ta měla důvod) a pak se zlobil její brácha, proto?e tím pádem do?lo ke zborcení největ?ích pilířů party, proto jí to ?těpán vyčítal, ?e za to mů?e ona. Nicméně to byl jeho pohled, netu?il, ?e časem by k tomu stejně do?lo. Téma přátelství mezi klukem a dívkou je právě hlavním tématem celého románu, a to v různých obměnách, a? u? to "přátelství", které provozoval Hynek, anebo přátelství, jako měl Prokop s Inkou.
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 12:59
Od: Dandy
To je fakt, Parez je sice dost neobvykla prezdivka, ale porad lepsi, nez kdyby mu v parte treba rikali Kopacku, Proku, Kopane nebo podobne, ze? :))))).
BTW: Lenicko, diky moc za odpoved na ty puzzle, ja se presne podivam, kolik to ma dilku a jak je to velke, ale uz ted Vam mohu rict, ze malinke to rozhodne neni, tak snad Vas to nepolozi :))). A diky moooooooc!!!
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 13:04
Náhodou, Kopan je fakt dobrej, to mě pobavilo. :-)))
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 13:03
Fajn, mrkni na to. Mně jde o to, aby to nebyla třeba pětitisícovka, s tou bych si asi neporadila :-) Nehledě na to, ?e bych to neměla kam dát.
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 13:10
Od: Dandy
Jejku, tak petitisicovka to zrovna neni, jen tritisicovka, 121x80cm jsou ty dilky, takze ted jsem Vam to asi pekne zavarila, co? :)
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 13:24
Tak to bude aspoň poskládáníčko :-) Co je na obrázku?
RE: Názor na NPH něco navíc
06. 06. 2007 13:34
Od: Dandy
Tak na jednom je morska plaz a palmy a na druhem zapad slunce nad morem, proste ja, romanticka dusicka :))). Myslim, ze maji oboje stejny pocet dilku. Kdyby Vas to prece jen neodradilo, tak mi staci jen rict, kam a kdy to mame privezt a my se podle toho budeme snazit zaridit. Jste zlata, Leni, dekuji i za Michala :)



www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : knihy Lenky Lanczové

   popis knihy
   debata ke knize
   ukázka
   čtenářský deník
   postavy
   písničky

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : dívčí romány

       
Hodnotit knihu může pouze přihlášený uživatel.

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : mapa stránek Lenky Lanczové

Pokud se tu trošku ztrácíte a chcete se dozvědět, kde co najdete, pomůže vám mapa stránek.
homepage  |   o lence  |   časté dotazy  |   debata  |   knihy  |   srazy  |   soutěže  |   kontakty  |   hledat
Copyright © 2006