Moc Vám děkuji za obě odpovědi.
Táta mého kluka měl na chemii učitele, který taky takhle mluvil a o přestávce ho v?ichni parodovali. No a jednou dělali pokusy, ale jednomu spolu?ákovi to pořád nevycházelo, tak se toho učitele ptal, jakto?e mu to nejde. Učitel na to:,,A vavil ste to?" A spolu?ák neuvědoměně odpověděl: ,,Vavil." a měl z toho stra?nej prů?vih.
Já jsem za?ila jednu dost dobrou předná?ku o základech technické dokumentace o mostech. Předná?ejícímu bylo rozumět v?dy jen poslední slovo vě větě. Tak?e to vypadalo asi takhle: ,,hmm smsm hmhm MOSTY, s?vm hmh mhmhmh LONDÝN, vnmnvmn sdnmn hmn TAKY." Nejlep?í je, ?e na tento předmět nebyly skripta... :-) A nejlep?í bzl ná? chemikář na gymplu! Kdy? něco vykládal, tak poslední slabiku ve větě oddělil. V?dycky se rozhlídl po třídě, jako abychom ji doplnili, a kdy? bylo ticho, tak ji dořekl. Později tohle dělal, i kdy? říkal věci mimo výklad (,,Kdo nám dneska chy--- ---bí?).
No nic, u? musím končit. Mějte se krásně!