www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové


Pro vkládání příspěvků se musíte nejdříve přihlásit.

podruhý a zse líp
02. 06. 2008 07:44
Od:
Není to tak dávno co jsem se hádala,?e podle mě bych si s Tedem nezačala.
Bohu?el(a ke své hrůze:D)jsem zjistila,?e mo?ná jo:D
Jeliko? jsem knihu četla podruhé v?ímala jsem si detailů hlavně na Petřině a Tedově chování.
Z mého ,,pozorování" jsem vyvodila více závěrů.
1,Ted se vlastně sám přiznal,?e je z Petry zmatený a jestli to nebyli jen řečičky(já myslím,?e ne)tak to pro něj bylo víc ne? jen letní románek....
2,Dále,u? tím,?e riskoval přátelství(dlouholeté)projevil vět?í zájem ne?(myslím já)u jiných dívek.
3,Překvapují mě jeho přátelé.Spí?e mě udivují tím,?e na Tadeá?e jeho avantýry neprozradí.
Jinak nesouhlasím s názory vět?iny lidí.Podle mě se mů?e i ten největ?í sukničkář zamilovat a změnit.Proč by nemohl?Lidi se mění celej ?ivot ne jen ve vývinu a ne jen vzhledem.I povaha člověka se změní.Mů?e to být láskou,?ivotní zkou?kou atd.Je víc mo?ností,kde je psáno,?e musí sřídat holky celej ?ivot?Skoro ka?dý mu? se časem usadí a jakkoliv byl v mládí náru?ivej je potom v man?elství věrný...a proč?Vyblbnul se v mládí.
Táta mi ve vzácné chvíli i sám na sebe prozradil,?e nebyl z těch co mají dvě holky za ?ivot ale střídal je jak pono?ky no a dnes?Na cizí baby se ani nepodivá.Na tom něco ude ne?
U Petry mi akorát trochu vadilo její podceňování díky sluchátku.Já bych to jako posti?ení nebrala.Nosím brýle a zatím mi nikdo nic neřekl a ani si to nedovolí jeliko? je to bě?ná zále?itost.Stejně jako rovnátka nebo i naslouchátko.
Pavel být můj brácha jsem ??astná jako blecha.
Elis byla vylo?eně pitomá.Jak jsem usoudila z jejího chování...cítila z Petry konkurenci.Co? si Petra vylo?ila milně.Vlastně tím Elis ztrapňovala sama sebe.Petra reagovala dobře,mlčeti zlato mluviti stříbro.
Je?tě jsem se chtěla zepta co znamená slovo teatrální?(teatrálním gestem se chytl za hlavu)
Jo a já si myslím,?e ta smska.byla od Teda..nebo spí? vim?:D
RE: podruhý a zse líp
02. 06. 2008 08:42
Od: Ami
Já si taky myslím, ?e byla od Teda...:)
A mezi námi...paní Lenka vykreslila Teda tak...?e se nedivím Petře, kdy? si s ním začala,-)
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:14
Ami já taky ne.Jerliko? mi z pohledu v knize při?el férovej a hlavně tím jak se choval k Petře a co v?echno riskoval dokázal,?e je to něco víc ne? jen pouhý románek.
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:15
Od: Ami
Elizo,

i kdyby to románek byl - mám pocit, ?e Petra tu?ila, nebo tu?it měla, ?e to románek prostě bude...proto?e nějaká obrovská láska z toho neči?ela:)) Třeba pak..,-)
RE: podruhý a zse líp
02. 06. 2008 08:05
S tím nezobrazením podpisu - občas se to stane, kdy? je člověk del?í dobu přihlá?ený a jakoby "nečinný", ?e mu trvá déle, ne? napí?e příspěvek, tak ho systém odpojí tak jako napůl. Sice mu dovolí odeslat příspěvek, ale u? se nezobrazí jeho nick.
Díky za pochvalu kní?ky, jsem ráda, ?e jsi kní?ce a příběhu víc porozuměla. On si člověk kolikrát myslí, ?e tohle by se jemu nemohlo stát... Ale kdy? pak se dostane do té situace, je to jinak :-)
Souhlasím s tím, co jsi napsala o klucích, kteří střídají holky, přesně jak říká tvůj ta?ka (viz v příspěvku pro Jojo). U? proto, ?e jsem to také za?ila :-)
Je fajn, ?e by ses se sluchátkem s?ila lépe ne? Petra, zná? to, ka?dý má mindrák (skoro ka?dý, jen pár ??astlivců ne) z něčeho a i kdy? se to mů?e jiným zdát jako prkotina, on sám si z mindráku vypěstuje hotový pomník. Petra si nevěřila, navíc s ní doma jednali (v dobré víře!) jako s nemocnou, brali na ni různé ohledy, co? mysleli dobře, ale ji to utvrdilo v tom, ?e je "jiná". A přesně jsi vystihla hodně důle?itý moment v románu - jakkoli byly Tedovy pocity zmatené,sám v tom měl gulá?, riskoval kvůli Petře to, čeho si sám vá?il nejvíc - dlouholeté přátelství s Pavlem. Co? u? muselo něco znamenat.
Teatrální - divadelní, okázalé, filmové, afektované...
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:23
Naslouchátko není tak časté ale mindrák bych z oho asi neměla nebo spí?e kdybych ho nosila a nastala by situace kdy by ho někdo zahlíd a zeptal se:,,Ty nosí? naslouchátko?"pokrčila bych rameny o odvětila,,jo."Prostě bych to řekla jako hotovou věc k ní? nechci komentáře.
Dále s tím pomníkem kvůli prkotině je to hotová pravda.Máma,kdy? začnu s tím jak jsem nedokonalá atd.mi v?dycky řekne:,,A co bys dělala,kdybys neměla ruku nebo nohu?Nebo byla na vozíčku?To bys pak mohla mít mindráky!!"Na to vět?inou reaguji tím,?e to sice jo ale já jsem normální,tak?e bych i normálně chtěla vypadat,co? je na dlouhé lokty, jeliko? si pak vyslechnu hodně připomínek o tom,?e nikdo není dokonalý a já jsem hezká holka...potom si akorát říkám copak jsou slepí?!:-)
RE: podruhý a zse líp
02. 06. 2008 07:46
Chtěla jsem říct,?e je to příspěvek odemě nechápu proč se to nezobrazilo?!
RE: podruhý a zse líp
02. 06. 2008 07:55
Od: jojo
PROTO?E JSI TO PSALA ASI MOC DLOUHO, TO U? TU BEJVÁ V POSLEDNÍ DOBĚ NA DENNÍ POŘÁDKU, ?E SE NĚKOMU NEZOBRAZÍ JMÉNO. MUSÍTE TO HOLT HOLKY POŘÁDNĚ MASTIT, NE SE S TÍM CRCAT!! :-)
JINAK JAK PÍ?E? O TOM ZMĚNĚNÍ SUKNIČKÁŘE. TAK JÁ MÁM DOMA TAKY KLUKA, KTEREJ ZROVNA DVAKRÁT NEBYL NA VZTAHY, MĚL V?EHOV?UDY DVA, OBA TRVALI MAXIMÁLNĚ PŮLROČNÍ, JINAK SPÍ? BRAL TY HOLKY PŘES POSTEL! NO A ZA TŘI TEJDNY TO BUDE 5 LET CO JSME SPOLU A NIKDY JSME ?ÁDNOU NEVĚRU ŘE?IT NEMUSELI. JE FAKT, ?E JE TO TAKOVEJ DIVNEJ POCIT MÍT NĚKOHO, KTEREJ BYL ZA SVÝHO ČERSTVÝHO MLÁDÍ HOLKAŘ! DODNE?KA SE BOJÍM TOHO, ?E MĚ OPUSTÍ KVŮLI NĚJAKÝ HOLCE, NEBO ?E MĚ PODVEDE, ALE TO JE HOLT JEHO MINULOST A U? MU TO NIKDO NEVYMA?E, TAK?E S TÍM JSEM DO VZTAHU ?LA, ?E NIKDY NEBYL ?ÁDNEJ ANDÍLEK! :-) ZATÍM SE NIC NEDĚJE, TAK DOUFÁM, ?E TO BUDE I NADÁLE V POŘÁDKU A NĚJAKÝ JEHO MANÝRY Z MLÁDÍ NEBUDEME MUSET ŘE?IT!!!
RE: podruhý a zse líp
02. 06. 2008 07:57
Jojo, takových kluků je spousta - v mládí se vyblbnou a pak jsou z nich správní man?elé i tátové od rodin (skeptici namítnou, ?e ne v?ichni - samozřejmě ne v?ichni :-), ale takových případů, jako je tvůj přítel, je fakt hodně, tak?e dr?ím palce, a? to vydr?í napořád!). Ono to neznamená, ?e se nepolep?itelný sukničkář polep?í :-), prostě se ti kluci vyřádí, pak se zamilují a sekají dobrotu, aspoň třeba nějakou dobu. To, ?e v mládí střídali holky, není u ka?dého charakterová vada. A ono je to i naopak, a? nejsme nespravedlivé ke klukům :-) Je přece spousta dívek, co v mládí vyzkou?í leccos, u?ijí si - a pak jsou z nich správné mamky.
RE: podruhý a zse líp
02. 06. 2008 08:41
Od: Ami
Lenko,

souhlasím..napsala jste to moc hezky:)
RE: podruhý a zse líp
02. 06. 2008 08:08
Od: jojo
JÉÉ, DĚKUJU!!! :-)
AKORÁT MĚ TRO?KU STRA?Í, ?E JEHO TÁTA SE S JEHO MAMKOU ROZVEDL PRÁVĚ KVŮLI JINÝ ?ENSKÝ!! A BOJÍM, ABY TO NEMĚL "V GENECH" :-( ALE ZATÍM JE TO V POHODĚ, NEBUDU TO HROTIT!! :-)
RE: podruhý a zse líp
02. 06. 2008 08:26
Od: Adina
Rozvod v genech nikdo nemá :). Můj papá byl v mládí pěkný proutník. Jako mlaďoch se o?enil, za tři měsíce byl rozvedený. Mamku si jako proutník nabrnkl v tramvaji (ji zaujaly jeho "koně" a jeho mamčiny obr kozy a lepá postava krev a mléko). Doteď kolem ní ta?ka slintá a nosí na ručičkách. Kdy? pro mne jel ten ná? manekýn do Rakouska (a manekýn je fakticky vzhledem i o?acením), tak jen pořád trousil, jak se tě?í domů a ?e se nemů?e dočkat, a? mamku pleskne po zadku :D. Ty dva bys od sebe neodtrhla ani heverem.
RE: podruhý a zse líp
02. 06. 2008 08:39
Taky se přikláním k tomu, ?e rozvod v genech je blbost. Můj tatík pochází z nerozvráceného man?elství a sám je dvakrát rozveden (ale proutník nikdy nebyl - nebo se to aspoň neodhalilo :-)) ). Rodiče mé maminky jsou spolu 56 let a mamka je rozvedená. Je ale pravda, ?e na?e ?iroká rodina je na rozvody poměrně expert. Nerozvedených man?elství je v ní rozhodně méně, ne? těch rozvedených.
RE: podruhý a zse líp
02. 06. 2008 08:36
Od: jojo
TAK TO JE KRÁSNÝ, ?E MÁ? TAKHLE ZAMILOVANÝ RODIČE! :-) JEN VÍC TAKOVÝCH!!!!
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:11
Podle mě poslední dobou ty man?elství nevydr?í právě proto,?e se dotoho ty mladý hrnou.
Moje kamarádka,které je teď devatenáct se v osmnácti provdala za svou ,,velkou"lásku a po půl roce ho pustila k vodě proto?e zjistila,?e to tak velká láska nebyla ale bylo to obou stranné snad se jí v dal?ím ?ivotě vydaří lépe.je?tě?e neměli dítě!!:D
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:58
Můj názor je ten, ?e dnes je víc rozvodů třeba i proto, ?e rozvod u? nění taková hanba a tak si ho riskne víc lidí. Ne? ?ít v podělaným man?elství. Problém je v tom, ?e je pak rozvod hned po ruce, sotva se objeví první neshoda.
Nesouhlasím s tím, ?e to je proto, ?e se lidi berou mladý. To bylo v?dycky. Dokonce bych řekla, ?e trendem je brát se podzěji (nejsou vyjímkou nevěsty, které překročily třicítku).
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:14
Od: Ami
Elizo,

man?elství nedr?í proto, ?e se do toho mladí tak hrnou???:) V době, kdy je bě?ný a společensky přijatelný zůstat na hromádce..?
Podle mě je tam víc věcí...někdy na sebe nemají čas, jindy si fakt nepadnou do noty, jiný představy o ?ivotě, pak i to násilí apod....někteří se fakt rozvádějí kvůli hovadinám, na stranu druhou...jejich věc. Nicméně si myslím, ?e je rozvod a rozvod. A ne ka?dý rozvod je ?patný....
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:17
no pokud má pár jiné představy o ?ivotě,záliby,... tak by se do svatby neměli ani pou?tět :-/ . Potom kdy? mají dítě tak tim ,,trpí" to dítě kdy? se rozvedou a dítě ztratí rodinu
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:19
Od: Ami
Pe?o,

jak tak kolem sebe koukám...i v dne?ní době jsou páry, který se vezmou proto, ?e by se to mělo a poměrně mladí...kdy? pak dorostou, holt mají asi jiný představy o ?ivotě. Nicméně musím uznat, ?e to moc nechápu.
A s tím rozvodem...zále?í to i na tom, jak se dohodnou. Ne? být v nefunkční rodině je i v zájmu dětí tahle varianta lep?í, ale to? subjektivní názor...tak trochu podlo?ený vlastní zku?eností.
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:23
?ári,
tak tady k tomu nevim co dodat.Do hlavy jim nevidim....Ale ksakru kdy? u? s nikym plánuji společnou budoucnost musim se s partnerem dokonale znát,povídat si o na?ich představách,snech,... prostě o tom vědět dopředu a pak teprve přistoupit na svatbu :-).Je?i? brát se jen proto,?e to ,,dělá ka?dý" je de*ilní my?lenka a já osobně toto nechápu ...
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:49
Problém je v tom, ?e leckdy se stane, ?e má? pocit, ?e někoho zná? a po svatbě se nestačí? divit. Tohle byl důvod, proč můj ?vagr podal ?ádost o rozvod rok po svatbě. A musela jsem mu dát za pravdu.
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:59
Od: jojo
MY MÁME ZASE ZNÁMOU, KTERÝ BUDE TEPRVE 18 A TAKY DO TOHO VLÍTLA, ZNALI SE S KLUKEM CHVÍLI, NA?TĚSTÍ TEN SE ZACHOVAL DOBŘE, ZAČAL DĚLAT BYT, TAK?E BYDLÍ VE SVÝM, ALE ZASE JSEM SI POKLÁDALA OTÁZKU, JESTLI, I PŘES TO, ?E MAJ DÍTĚ, JIM TO VYDR?Í??? ZNALI SE OPRAVDU KRÁTCE, NE? DO TOHO OBA VLÍTLI, TAKHLE ZAČALI BYDLET VE SVÝM, MAJ MIMI A KDOVÍ, CO BUDE ZA ROK?? TO PAK MUSÍ BEJT "SRANDA", KDY? OD NÍ TEN KLUK ODEJDE!!! :-( KAM SE PAK HRABE NĚJAKEJ ROZVOD (POKUD V NĚM NEJSOU DĚTI)??? MYSLÍM JAKO TO, ?E SE Z HOLKY ZE DNE NA DEN STANE OSAMĚLÁ ?IVITELKA! HOLKA ANI NEDOKONČILA ?KOLU, NEVÍM, JESTLI DOSTÁVÁ MATEŘSKOU, JESTLI JO, TAK ÚPLNÝ MINIMUM, A PAK BABO RAĎ! :-(
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 08:10
Jsou věci, který si ta holka musím rozmyslet, ne? se rozhodne. Mo?ná teď budu krutá (a u? to vidim, ?e jo), ale i v osumnácti u? by si mohla srovnat, ?e spolejhat na to, ?e s tím chlapem budu celej ?ivot, ?e se o mě celej ?ivot bude starat, proto?e já nemám ani maturitu, je minimálně nerozumné. S tímhle rizikem do toho ?la. Já osobně bych si to teda hodně rozmý?lela. Zvlá?? kdybysme se s dotyčným znali měsíc.
Uznávám, ?e je to ka?dého volba, pro někoho je interrupce nepřijatelná. Pak ale musí počítat s následky, které takové rozhodnutí nese.
Koukám, ?e jsem po ránu pěkně nemilosrdná, ale co naplat, je to můj názor. ;-)
RE: podruhý a zse líp
04. 06. 2008 07:48
Anno, nejsi nemilosrdná, jsi realistka, vidí? to tak, jak to je, souhlasím.
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 08:14
Od: jojo
ONI SE ZNALI MĚSÍC + 9 MĚSÍCŮ TĚHOTENSTVÍ, A DEFAKTO SPOLU BYDLELI STŘÍDAVĚ U JEJÍCH A JEHO RODIČŮ. MĚ TO PŘI?LO TAKOVÝ DIVNÝ, KDY? JSEM SE DOZVĚDĚLA, ?E ANI ?KOLU DODĚLANOU NEMÁ A JE TAK MLADÁ (KORT V DNE?NÍ ANTIKONCEPČNÍ DOBĚ). ONA MÁ OD ZAČÁTKU PODPORU I U SVÝCH RODIČŮ (MAJ HOSPODU), TAK?E NEVÍM, JAK TO JEDNOU DOPADNE! KDY? U? BY SE ASI ROZE?LI NĚKDY V BUDOUCNU, TAK MÁ ZASTÁNÍ A BYDLENÍ U RODIČŮ! NO JE TO HNUS, JÁ PRÁVĚ CHCI DÍTĚ, A? PO TOM, CO BUDU PANÍ!! TO JE PAK JINÁ ZODPOVĚDNOST, NE? TAKHLE NA HROMÁDCE!
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 08:18
To mi příjde jako blbost. Pokud je chlap otcem dítě, má stejnou zodpovědnost, a? je ?enatej nebo ne. Je-li mu? nezodpovědný, tak matku jeho dítěte nezachrání ani to, ?e maj na svůj vztah papír. Je-li mu? zodpovědný, pak je svatba zbytečná (pokud by se měli brát jen kvůli zodpovědnosti).
Zdá se mi, ?e vychází? z toho, ?e chlap vnímá man?elství jako závazek (co? jistě někdo mů?e), ale podle mě je důle?itá povaha a je-li to křivák, pak tě svatba nezachrání.
Čím? jsem se nijak nenavá?ela do tvého vztahu. Ale má? pocit, ?e teď by se o vás Michal (jmenuje se tak, ?e jo?) nepostaral, ale kdy? by byl tvůj man?el, tak ano?
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 08:13
no a to je ta chyba,?e holka v 17 -18-ti letech si představuje ?ivot jako procházku rů?ovým sadem.Kord kdy? pozná v jejích očích toho pravého a myslí si ?e jim to vydr?í navěky.Neříkám,?e nejsou výjimky,ale nejprve schvaluji dlouholetý vztah kdy se zná pár dokonale a posléze vlastní bydlení,?ití a posléze snad i ta svatba :-))))
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:28
Od: Ami
Pe?o,

s tím souhlasím - já to nechápu taky. Na stranu druhou nevím, jestli se jednou nezamiluju, nerupne mi v bedně a nebudu do roka vdaná...je to slo?itý, ale myslím, ?e jsem spí? ten ,,hromádkový" typ. A dítě pro mě není důvod k okam?itý svatbě, na tom u? dojelo (a vzniklo zároveň...) taky hodně ,,man?elství".
No, mů?eme tu rozvíjet různý teorie...jako lidi jsme omylní, nicméně jako největ?í prů?vih vidím fakt, kdy? se po tom rozvodu dva nedomluví....hysterický scény, ?pína apod...tak bych nechtěla dopadnout:(
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:36
no za?ila jsem toto u jedné známé.Bylo jí 17 kdy? začla chodit s klukem.Vlítla do toho cca po 1 měsíci a ze strachu ?e by neměla později děti kdyby ?la na potrat tak si dítě nechali s tim,?e se vdávala kdy? jí bylo 18 a ona byla v 8 měsíci.Zhruba po třech letech sou?ití se s man?elem u jejích rodičů,kteří ji ve v?em podporovali (chodila na ?kolu) se rozvedli a hádky tam byly taky.je to síla tohleto no
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:44
Od: Ami
Fakt? Tak to je mazec. Kdy? si představím, jaké jsem byla v 17 telátko..a teď taky. No, holčina má v 21 krutou zku?enost.
Mějte se krásně, jdu to nějak dolít do hlavy..pac.
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:43
Od: jojo
LIDI SPOLU MAJ ASPOŇ ROK BYDLET, ABY SE POŘÁDNĚ POZNALI, NE? PŮJDOU DO SVATBY,KDO TO VEZME HOPEM, NENÍ SE PAK ČEMU DIVIT! I KDY? VÝJIMKY ASI TAKY EXISTUJOU! :-) NAVÍC DNESKA MÁM POCIT, KDY? VIDÍM NAČINČANOU KOLONU AUT, ?E TO JE V?ECHNO JENOM TAKOVÁ KOMEDIE S TÍM V?ÍM, BUĎ SE BEROU JENOM LIDI, CO NA TO MAJ A PODLE TOHO MAJ TY VELKÝ NAČINČANÝ SVATBY, ANEBO SE V DNE?NÍ DOBĚ LIDI BEROU I TŘEBA KVŮLI HYPOTÉCE NA BARÁK! JE TO RŮZNÝ, A KA?DEJ NA TO MÁ SVŮJ POHLED, NĚKDO SE VEZME PROSTĚ JEN TAK, NĚKDO SI LÁME HLAVU, KDE NA TO VEZMOU PENÍZE, NĚKDE V TOM JSOU DĚTI! ALE V DNE?NÍ DOBĚ JE ROZHODNĚ MÍŇ SVATEB NE? TŘEBA PŘED 20 LETY! TO ROZHODNĚ, DNESKA VĚT?INA LIDÍ SPÍ? ?IJE NA HROMÁDCE, NEVÍM, CO V TOM JE ZA VÝHODY. MO?NÁ NEVDANÁ ?ENSKÁ S DÍTĚTEM MÁ JINÝ VÝHODY, NE? TŘEBA VDANÁ ?ENSKÁ, MO?NÁ SE PROSTĚ JEDEN Z PARTNERŮ NECHCE ?ENIT/VDÁVAT A VYHOVUJE JIM TO. A POKUD TO VYHOVUJE, TAK JE TO TAK ASI SPRÁVNĚ, I KDY? OSTATNÍ SI TŘEBA MŮ?OU UKROUTIT OČI, ALE NIC S TÍM NEUDĚLAJ. :-)
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 08:02
no řiká?,?e lidi se berou kvůli hypotéce a ?e by bylo lep?í kdyby spolu nejprve ?ili.Má? na mysli vlastní bydlení předpokládám.Teď si vem,?e si pár vezme hypotéku,?ijí spolu a splácejí to.Pak jim dojde ?e se k sobě vůbec nehodí a chtějí jít od sebe.Ale co potom s tim společným bydlením kdy si zařídili hypotéku?Jeden druhýho vyplatit,či se nemovitosti vzdát a ?ít zase u rodičů,hmm tak to vůbec netu?im jak by toto dopadlo ...
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 08:05
Od: jojo
SAMOZŘEJMĚ VLASTNÍ BYDLENÍ!
A VĚŘ TOMU, ?E POKUD SE NĚKDO VEZME OPRAVDU JENOM KVŮLI TÝ HYPOTÉCE A NEVYJDE JIM TO (NEMLUVÍM O DLOUHOLETÝM VZTAHU), TAK TO JSOU TAKY MASAKRY! V?ECHNO MUSÍ BEJT O?ETŘENÝ VE SMLOUVĚ, POPŘÍPADĚ I U NOTÁŘE, ?E KDY? SE STANE TOHLE A TOHLE, TAK TO DOPADNE TAKHLE A TAKHLE! O?ETŘIT VE?KERÝ SMLOUVY, PROTO?E NEZNÁM ČLOVĚKA V DNE?NÍ DOBĚ, KTEREJ BY SE VZDAL NEMOVITOSTI, OBZVLÁ?? POKUD NA NÍ MÁ NÁROK! :-/
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 07:53
?ít na hromádce má svý výhody stejně jako ?ít v man?elství. Výhody man?elství jsou hlavně ekonomické (dle mého názoru) a kdybych se měla vdávat proto, ?e pak budu mít ni??í daně, no to se na to mů?u vyka?lat.
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 08:02
Od: jojo
TAK TO JE FAKT KRAVINA SE VDÁVAT KVŮLI TOMU, ABYSME MĚLI MEN?Í DANĚ! :-D ALE PODNIKATELÉ TŘEBA NA TO KOUKAJ JINAK NO! :-)
JÁ ZASE VÍM, ?E SAMO?IVITELKA MÁ JISTÝ VÝHODY NE? MAN?ELKA, OBZVLÁ?? POKUD MAJ DÍTĚ! :-)
STEJNĚ JAKO NEVDANÁ ?ENSKÁ NA PRACÁKU MÁ VÝHODY NE? MAN?ELKA, O KTEROU SE MUSÍ POSTARAT MAN?EL! HODNĚ SE TOHLE TAKY ZNEU?ÍVÁ, TO HROMÁDKOVÁNÍ!! :-!
RE: podruhý a zse líp
03. 06. 2008 08:13
Nevím, jak by se mohlo hromádkování zneu?ívat, kdy? man?elsví není povinné. Pokud se někdo rozhodne, ?e je pro ně finančně výhodněj?í, kdy? se nevezmou, je to jejich volba. Tě?ko bych to nazývala zneu?íváním. To bys pak mohla říct, ?e i man?elství je zneu?ívání, kdy? je třeba pak snaz?í vzít si hypotéku.



www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : knihy Lenky Lanczové

   popis knihy
   debata ke knize
   ukázka
   čtenářský deník
   postavy
   písničky

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : dívčí romány

       
Hodnotit knihu může pouze přihlášený uživatel.

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : mapa stránek Lenky Lanczové

Pokud se tu trošku ztrácíte a chcete se dozvědět, kde co najdete, pomůže vám mapa stránek.
homepage  |   o lence  |   časté dotazy  |   debata  |   knihy  |   srazy  |   soutěže  |   kontakty  |   hledat
Copyright © 2006