www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové


Pro vkládání příspěvků se musíte nejdříve přihlásit.

opakuji
17. 05. 2010 09:40
Od: dagy
pro ty co spatne pochopili nemam nic proti tomu kdyz spisovatel popisuje vyvoj vztahu samozrejem milostny vztah vzdy konci v posteli to je dana vec ale ja jen chci rict ze to co tam delaji neni potreba popisovat az tak dopodrobna z jednoho prostehu duvodu uz jen to ze jak zde kpise kiwi nektere knihy jsou "pristupne "az od 15 tomu jen nasvedcuje nemam nic proti tomu jestli ty v soukromi popisujes sve kamaradce matce sestre babicce atd dopodrobna svuj sexualni zivot(ostatne tak to delala moje sestrenice rikala vse babicce) To je kazdyho vec, ale jakmile neco publikuji verejne musim pocitat s tim ze to cte ruzne publikum pukud chci dopodrobna publikovat milostny akt tak to muze vyjit treba v playboyi nebo tomu urcene literature....
potom bych jeste chtela upresnit ja jsem verici v prvnim pripade ikdyz o to tu tak nejde a hlavne jsem zena. A me muze jako zenu nektere veci urazet Jsem zasadne proti pouzivani zeny jako nastroje ke zvyseni audienz atd a sexoveho podtextu ke zvyseni zajmu nebo prodeje.Tim nechci rict ze toto je pridad pani Lenky. ale rozhodne nemusim kdyz vidim v tv nektere videoklipy, kde polonahe tanecnice predvadeji eroticke tance jen aby byla vetsi sledovanost nebo reklamy kde ke zvyseni pozornosti je pouzivan eroticky podtex nebo dokonce sex. Toto je muj naroz a za tim si stojim to stejne plati o knihach
RE: opakuji
17. 05. 2010 12:11
Od: Evav
Pí?e?: "nemam nic proti tomu jestli ty v soukromi popisujes sve kamaradce". Já třeba kdy? mi bylo náct neměla nikoho, s kým bych si o takových věcěch popovídala a s mamkou jsem se styděla. Díky kní?kám paní Lenky jsem později tu?ila, jak by měl správně probíhat vztah i sex. A těch třinácti jsem oceňovala právě to, ?e je v kní?kách psáno o sexu a milování naprosto otevřeně. Bylo to to, co mě na nich lákalo (a láká) nejvíc.

Nakrucování nahotinek mi nic neříká, nejsem ani proti ani pro. Je to podle mě věc dané slečny, co v?echno je ochotná za peníze udělat. Navíc se někdy ona částečná nahota naprosto mine s účinkem, jako například v reklamě na bě?ecké boty Rebook :-)
RE: opakuji
17. 05. 2010 11:01
Té? přispěji - musím toti? souhlasit s holkama. Lenčiny kní?ky jsou tak ze ?ivota, ?e je to právě?e naprosto super - a sex k tomu patří. Lehkým pornem bych to nenazvala ani omylem. A je lep?í, kdy? se holka dozví o sexu takovouhle formou, ne? aby ze zvědavosti ?la na net, dala si vyhledat sex - a ono jí to na?lo nějaké porno stránky, ne? ;-)
RE: opakuji
17. 05. 2010 10:39
Nevím, proč by mě měly urá?et popsané erotické scény - copak ve skutečnosti nedělám toté?, ba mnohem víc a tě??ího kalibru? Budeme z toho opět dělat tabu? Něco, co je fuj, o čem se nemluví? Budeme potomkům opět vykládat, jak děti nosí čáp? Nevím, co je ?patného na tom, pokud si 13 - 14 letá holka počte o sexu. Aspoň bude vědět, do čeho za pár let půjde a ?e to není nic, za co by se měla stydět. Já se o těchto zále?itostech dozvěděla jen z literatury, mamka se styděla o tom se mnou mluvit. A jsem té literatuře a časopisům vděčná, ?e jsem se o tom něco dozvěděla a nekoukala jsem pak v určitých situacích jak tydýt.
Pokud některé ?eny samy sebe degradují na sexuální objekt, je to jejich problém, ne můj. A nějak necítím potřebu se nad nimi pohor?ovat. A nařknout Lenku, ?e popisuje sex proto, aby své knihy lépe prodávala, to je opravdu smě?né.
A jen tak pro info - co si vlastně představuje? pod pojmem puritán?
RE: opakuji
17. 05. 2010 13:11
Od: dagy
a taky netrdim ze 13ti letym divkam budeme vykladat ze deti nosi cap, ale nejdeme mi na rozum ze 3 lete dite se zepta babicky jestli provozuje sex s dedou 3lete dite by naopak melo zit v domeni ze deti nosi cap protoze nema absoloutne pojem o sexu (o tom diteti je to napsane od jedne ucastnice v me predesle diskusi) jinak to dite pokud reklo vetu babi ty s dedou mas sex to muselo nejspis nekde slyset nevim jakou mas zkusenost ty s detmi ale ja ted jedno mam a vim ze deti jsou predevsim "papousci" ostatne i o tom pani Lenka ve svych knihach pise napr. Kapky rosy mala Marketka
RE: opakuji
17. 05. 2010 13:44
Od: Ami
Tak sestra to pravděpodobně zaslechla od nějakých star?ích dětí. Děcka jsou chytlavá a pochytí v?dycky to nejpikantněj?í. Tenkrát jsme se tomu zasmáli.
A rozhodně nejsem pro to, aby se děti nechávali v iluzi. U toho svého, jak začne pobírat rozum a ptát se, vysvětlím, co a jak probíhá, samozřejmě formou přiměřenou věku.
Teď mě úplně napadlo - poslední díl Bylo nás pět, teď v pátek. Jak má maminka - Dagmar Ve?krnová - u? břicho jak balon a ptá se man?ela: ,,Neměli bychom to u? Pé?ovi říct..." S mámou jsme u televize lehly smíchy:-) A pak se to dozvěděl nepřímo a? od Evičky, ?e bude mít sourozence:-)))
Jsem pro otevřenost a ne pro lhaní. Lhaní a ml?ení je cesta do pekel.
RE: opakuji
17. 05. 2010 13:53
Od: dagy
ja ti reknu jednu vec dokud jsem nebyla matka ikdyz uz jsem byla tehotna vzdycky jsem rikala ja to s detmi udelam tak nebo onak vychovam je tak nebo onak jenomze jak jednou porodis a ses ta matka vsechno je jinak nic neni tak i nazory jsou jine taky jsem si vzdycky rikala ze se budu diteti snazit odpoved na jeho otazky ale potom kdyz ses v te dane situaci vsechno je jinak dokonala matka neexistuje aby alespon jednou dite neodbyla treba tim ze deti nosi cap pokud slysis otazky proc a jak snad uz po 1000x denne skoro na vsech detskych vecech jako jsou nafukovaci balonky pozvanky oznameni o narozeni je preci cap ktery ma v zobaku uzlicek s ditetem ne a to dite to prece vidi tak mu nebudu ve 3 letech rikat realitu na to je jeste casu dost at si uzije svoje nevinne detstvi
RE: opakuji
17. 05. 2010 13:07
Od: dagy
ty si asi moje prispevky necetla pozorne jinak bys nenapsala to co si napsala ....naposledny nerekla jsem nikde ze me poposivane sceny urazi ja osobne bych to vyjadrila jinak ne tak dopodrobna ale jestli neco podobneho nebo jeste horsiho delam doma v loznici si s dovolenim necham pro sebe jestli ty chces muzes svoje sexualni zazitky dopodrobna napsat na papir a publikovat pod svym pravym jmenem ostatne je to tvuj zivot a tvoje vec
RE: opakuji
17. 05. 2010 13:57
Od: Ami
Btw - na Stephanii Meyer a Twilight mě osobně ?tve jedna věc - ten sex tam fakt popsaný nemá. K tomu, ?e to bylo s Edwardem ,,ú?asné a dechberoucí" se mů?u dobrat i sama, já chci herdek vědět, jak to TEN upír dělá:ODDD
Nicméně ona je dost věřící a navíc na americké ,,dívčí" romány jsou prý jiné standardy...tak?e nezbývá ne? se kochat u povídek fanou?ků, s čím? tedy teprve začínám, ale stojí to.
RE: opakuji
17. 05. 2010 13:25
Proč bych měla vykládat pod svým pravým jménem o svých sexuálních zá?itcích? Bavíme se o knize, ne o soukromí čtenářek. A mě skutečně nijak nepohor?uje, ?e Lenka otevřeně popisuje sex. Nechápu, proč bych se kvůli sexu měla sama před sebou stydět, tudí? mi ani nevadí o tom číst. A Lenka sex popisuje vkusně, nejsou tam ?ádné oplzlosti. Pokud tě ony popisy pohor?ují, pak jsi puritán první třídy, co? ostatně dokazuje? ve v?ech svých příspěvcích (včetně toho, ?e je správné tvrdit tříletému dítěti, ?e dítě nosí čáp). Co? je jistě tvoje věc, ale tě?ko pak mů?e? argumentovat tím, ?e puritán nejsi a přesto jsi pohor?ena, ?e.
Malému děcku přeci nemusí? vykládat, ?e dítě vzniká tak, ?e tatínek zasouvá penis do maminčiny vagíny. To dítě samozřejmě nepochopí a takové detaily jsou zbytečné. Ale proč mu vykládat takové nesmysly, jako ?e dítě nosí čáp, to fakt nechápu. A do kolika let mu to budeme vykládat? Dokud samo nepřijde na to, ?e je to jinak?
Mimochodem - v původním příspěvku jsi naznačovala, ?e ti popisky sexu vadí proto, ?e knihu mohou číst i mlad?í čtenářky. Já psala o tom, ?e nevidím nic ?patného, pokud si o sexu přečte 13 holka. Ty mi argumentuje? tříletým dítětem. Co? je logika jak hrom, předpokládám, ?e tříleté dítě si asi nebude číst Lenčiny knihy a těm star?ím to nijak neu?kodí, proto?e těm bys o čápovi nevykládala u? ani ty.
RE: opakuji
17. 05. 2010 13:44
Od: Zzik
Samotko, nedá mi to ne? napsat, abys u? začala sepisovat román:-) ale spí? na téma jisté srá?ky, ne? sexuálních drobrodru?ství a bacha...u těchto incidentů občas teče i krev:-)
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:41
:-)) Sepisování románů na jakékoli téma přenechám jiným, ačkoliv fakt je, ?e námětů bych měla přehr?el. :-))
RE: opakuji
17. 05. 2010 13:39
Od: dagy
ja si naopak myslim ze malemu diteti je dobre nebrat iluze a je krasne v neco verit at uz v to jestli deti nosi cap nebo jestli chodi Jezisek atd. Ale je videt ze premyslis rychleji nez ctes proto ne,ma cenu nic dalsiho psat protoze je to ja o koze ty o voze nejdriv si to poradne precti v klidu ...zatim pa
RE: opakuji
17. 05. 2010 13:49
Od: Ami
dagy,

sorry, ale tvé příspěvky ukazují, ?e má? se zobrazením sexu problém a obávám se, ?e za tím stojí právě ta puritánská výchova a ml?ení. To jsou pak smutné dopady...sorry, nemyslela jsem si, ?e budu tak přímá, ov?em někdy jiná cesta nevede.

Jinak souhlasím s názory Samotky, ona se umí vyjadřovat lépe ne? já:-)
A co se týče toho zobrazování sexuality v románů - vzhledem k tomu, ?e bych do budoucna ráda něco sepsala a proto?e spisovatel často tě?í ze ?ivota...budu pravděpodobně asi tě?it i ze svých zá?itků. Tak?e adepta na to má? tady, u Samotky brečí? na ?patném hrobě,-)
RE: opakuji
17. 05. 2010 13:58
Od: dagy
a jinak zase otazka vkusu podle me ty se umis vyjadrovat lip nez samotka ale zase je to muj nazor muj vkus ne vsem se to treba muze libit
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:02
Od: Ami
Děkuji, nicméně se znám. Jsem cholerik, musím se hodně krotit a k vá?ení slov mi pomohl spí? a? poslední tři roky. Kdy? něco pí?u, učím se prostě myslet trochu dopředu.

Btw - ber na vědomí, ?e diskuze se týká jednoho tématu, fakt nehodlám útočit na tvou osobu a jiné věci. Někteří s tím mají problém.
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:10
Od: dagy
tady mi mluvis z duse clovek musi premyslet nez neco napise a rekne i ja jsem cholerik ale abych nekoho v diskuzich urazela nebo se do nekoho navazala jen proto ze ma jiny nazor z toho jsem u vyrostla vse se da vyjadrit v klidu a s rozvahou
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:46
S lidmi jako ty se na diskusích setkávám dost často. Jakmile jim někdo oponuje a vyjádří svůj názor, který není shodný s jejich, cítí se napadeni ba ura?eni (kde jsem tě ve tvých očích napadla nebo přímo urazila, by mě nesmírně zajímalo). Pí?u stejně jako ty pouze svůj názor a pí?u ho v klidu a bez urá?ek. ?e se s tím nejsi schopna vypořádat, to je tvůj boj, ale tě?ko se pak mů?e? chtít zúčasntit "diskuse".
RE: opakuji
17. 05. 2010 13:56
Od: dagy
a kde beres jistotu ze moje vychova byla puritanska a matka me neco zamlzovala???? ja jsem dospely clovek a mam na vec svuj nazor a nechapu posledni vetu ??? samotka me napadla ze jsem napsala ze mi vadi ze to ctou divky mladsi 15 let ale to jsem nenapsala nikde schvalne jsem si vsechny moje prispevky precetla a pak je mi to celkem jedno ja jsem psala o SOBE o mym pocitu
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:00
Od: Ami
Proto?e to z tebe mluví. A nebo ses nějak do této pozice dostala.
Samotka tě nenapadla, Samotka je jeden z nejtolerantněj?ích lidí, co znám, je upřímná a pí?e PŘÍMO, na co? tedy spousta lidí není zvyklá, ov?em opravdu nenapadá.

Já se tady zpravidla dobře bavím, ov?em jsou věci, co mě nadzvednou ze ?idle. Tak?e za tu potvoru jsem tu zpravidla já.
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:47
Díky! ;-)
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:00
Od: Ami
Proto?e to z tebe mluví. A nebo ses nějak do této pozice dostala.
Samotka tě nenapadla, Samotka je jeden z nejtolerantněj?ích lidí, co znám, je upřímná a pí?e PŘÍMO, na co? tedy spousta lidí není zvyklá, ov?em opravdu nenapadá.

Já se tady zpravidla dobře bavím, ov?em jsou věci, co mě nadzvednou ze ?idle. Tak?e za tu potvoru jsem tu zpravidla já.
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:07
Od: dagy
nebyl muj umysl tady polemizovat o vychove a sexu jen treba ja jsem asi jina generace vyrostla jsem spis na knizkach o jineho autora nechci tady delat nikomu reklamu ale uvedu roman jak jsme poslouchali noc kniha vyjadrujici (druhy dil) vztahy rodinne milostne problemy z drogama a smrti dospivajici divky milostnych vztaky je tam nekolik ale nikde neni veta bral si me zezadu a ji podobne toto je to co jsem tim chtela rict ja jsem napsala ze se u toho cervenam ale nenapsala jsem ze tyto vety me urazi to co me urazi jsou nektere reklamy a videoklipy a samotka to cely prevratila jinak si myslim ze i clovek ,ktery je primy muze byt mily samotka mi dala "do pusy" vety ktere jsem ja nenapsala
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:37
Samotka vychází z toho, co pí?e?. Nacpe?-li do jednoho příspěvku, jak se ti zdají Lenčiny popisy sexuálních scén příli? popisné a druhým dechem napí?e?, ?e tě jako ?enu urá?í např. nahota v reklamách, pak z toho příspěvku vyvodím, ?e tyto dvě věci staví? na stejnou úroveň. Pokud by tě Lenčiny popisy ani neurá?ely ani nepohor?ovaly, necítila bys potřebu vést na toto téma rozvláčnou diskusi.
Jinak souhlasím s tím, co psala Ami. Nechává?-li dítě ?ít v iluzi, tak mu v podstatě l?e?. Samozřejmě není třeba zacházet do zbytečných detailů, co? si myslím, ?e jsem napsala dost jasně v předchozím příspěvku.
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:16
Od: Ami
dagy a mě to zas připadá vzru?ující. Věc vkusu. A myslím, ?e nejsi o tolik star?í ne? já.

Jinak - v éře komunismu něco takového v kní?kách být ani nemohlo. Pamatuju si, jak mi rodiče vyprávěli, ?e kdy? bylo v nějakém zahraničním filmu venku jedno prso, byla tam hvězdička jak hrom, co? se mi zdá absurdní.

Poni?ující a smutné mi připadá sex démonizovat, odsouvat, nemluvit o něm a balit ho do různých l?í.

Pokud pak dítě ví o sexu jen od kamarádů (čemu? nezabrání?), je vět?í riziko, ?e naletí na různé kraviny typu, ?e jako panna neotěhotní, bude mít problémy diskutovat ochranu a podobně....

Já jsem byla ten typ, který si v?echno zařizoval sám, proto?e jsem v pubertě nebyla moc sdílný typ, i kdy? na?i jsou velmi liberální, za to ségra v 16 nastoupila před rodinu - řekla si o peníze na ochranu, na?i jí pomohli a bylo. Co? mi osobně připadá dost dobré. Dodnes to slou?í jako rodinná historka, proto?e na?e ,,překvapila" u nějakého seriálu, ale funguje to a doufám, ?e to jednou bude probíhat i u mých dětí.

Já byla lama, mohla jsem u?etřit:-)
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:13
Od: jojo
Dagy, o S.Rudolfovi se tu psalo taky nesčetněkrát :-) ale právě jsme se s holkama v?dycky shodly na tom, ?e u toho Rudolfa právě tohle chybí - nejenom ten sex, ale i ty detaily, který Lenka tak dokonale popisuje (oblečení, jídlo), proto ka?dej od Rudolfa udělal krok vpřed k Lence :-) Já teda určitě, kdy? mluvím za sebe, Rudolf psal dobře, přečetla jsem od něj taky spoustu kní?ek, ale Lenka je prostě Lenka, a to, ?e tam pí?e o sexu, je o to lep?í :-) Rad?i si přečtu celej průběh milování, ne? jenom větu - a pak jsme se se milovali :-)
Já jsem třeba taky puritán, ale v úplně jiný oblasti, mě třeba vadí líbání jazykem na veřejnosti, nebo takový to o?matávání před lidma, vadí mi i chlapský sexistický nará?ky, ale tohle mi teda nepřijde nijak proti srsti, naopak :-)
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:18
Od: dagy
na tve odpovedi jde videt ze presto ze mas jiny nazor nez ja respektujes nazor jineho a pokud je naroz jiny nez tvuj neznamena, ze je spatny bohuzel jsou lidi, kteri se snazi prosadit svuj naroz za kazdou cenu kazdemu vyhovuje neco jineho .....:-))) jenom me mrzi , kdyz me nekdo odsoudi podle jedne vety napsana na netu , aniz by me znal osobne
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:25
Od: Ami
A rozhodně to neber tak, ?e se tě sna?íme vy?típat, na to my rozhodně nemám právo a ani to není na?ím cílem.
Pí?u to proto, ?e u? mi to pár lidí vyčetlo, tak?e teď to v?em nováčkům, s nimi? jsem v plodné diskuzi opakuji:-)
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:21
Od: Ami
dagy, o odsuzování tu nepadlo ani slovo. A za Samotku se mů?u postavit, ona není zlá, ale hodně přímá.
Jinak Rudolf má v některých porevolučních kní?kách u? popisy sexu docela otevřené. Jednu nebo dvě jsem od něj četla.
RE: opakuji
17. 05. 2010 14:50
Od: dagy
ne ona neni zla jen me osocuje ze jsem purytan asama ma predsudky a mimochodem vsechni vyrobci detskych veci s motivem capa ktery v zobaku drzi dite jsou podle samotky lhari a nejspis by tam meli namalovat spermie a vajicko
RE: opakuji
17. 05. 2010 10:46
Od: Ami
Právě. Tabuizování je blbost. Nadělá spí? ?kodu ne? u?itek.
RE: opakuji
17. 05. 2010 12:17
Od: Evav
Vzpomínám si, jak jsme někdy v jedenácti s kamarádkou tajně četly Bravo, rubriku Láska, sex a ně?nosti. Měli jsme jí nejraději, proto?e nám ji její děda zakazoval číst. Mně ho mamča nekupovala, ale jednou jsem sebrala odvahu a řekla si o Bravíčko "kvůli plakátu" :-) Celý jsem si ho přečetla a pak si ho vzala mamka a zaskočila mě dotazem jestli si čtu i onu zakazovanou rubriku. Tak jsem začala něco koktat, ale mamča mě převezla a řekla, ?e bych si jí číst měla, ?e tam jsou občas zajímavý dotazy :-D
RE: opakuji
17. 05. 2010 09:58
Od: jojo
Sex vládne světem, s tím se musí? smířit :-)
Taky mě tro?ku v dne?ní době zará?í, ?e ve?kerý taneční videoklipy jsou jenom o spoře oděných holkách, ?e jak v jakýmkoliv filmu není aspoň jedna erotická scéna, tak to není ono - prostě se s tím musí? smířit :-)
K Lenčiným kní?kám - to je právě to, co nikdy nikdo nepopisoval a jsou to věci, který mě taky na lanczovkách přitahovaly, kdy? mi bylo náct, a i kdy? mi u? těch náct pár let není :-) Lenka si nebere servítky, popisuje dopodrobna v kní?kách, co kdo jedl, co má na sobě, kam ?el, tak proč né taky to - popsat jakýmkoliv způsobem sex? :-O Jasný, ty výrazy, co jsi napsala v tom včerej?ím příspěvku jsou tro?ku drsněj?í, ne?, ?e se dva pomilovali, ale to k ?ivotu patří, a myslím, ?e dne?ním mlad?ím holkám to ani proti srsti není, něco takovýho si přečíst :-) naopak :-) V Bravíčku (Girl) si moc holky nepočtou, co se děje přímo při styku a ty drsněj?í výrazy (vzal si mě z boku) stejně znaj, tak?e pokud se ta kní?ka nedostane fakt holce, který je 6let, která z toho stejně nebude mít rozum, nebude nad tím přemý?let, co tím chtěla autorka říct (vzal si mě z boku - hm, asi si jí nadhodil na bok a nesl jí :-D ) tak myslím, ?e jí to stejně nijak neublí?í.
A stejně, kdy? u? si nepřečte kní?ku, kde se tyhle věci pí?ou, tak stačí zapnout internet nebo tv a stejně se o sexu dozví i to, co nemusí :-)
RE: opakuji
17. 05. 2010 10:00
Od: jojo
a jinak, co si vybavuju, tak Lucky Luk a Man?elky, milenky, zoufalky byly s takovýhlema výrazama :-) a to jsou prostě kní?ky "pro star?í holky" :-)
RE: opakuji
17. 05. 2010 09:51
Od: Ami
dagy,

respektuji tvůj názor (sna?ím se), nicméně nemohu souhlasit. Jsem pro to, aby Lenka popisovala tak, jak popisuje, u? proto, ?e poodkrývá tabu a jak jsem podotkla ,,občas se hodí mít načteno." Myslím, ?e přede?la mnohým trapným situacím spousty čtenářek.
Co se pou?ívání ?eny jako ,,nástroje" týče, tak ti na to mohu říct akorát to, ?e jsem na x věcí háklivá fest, ov?em toto téma je taak ?iroké...jsou ?eny, které to dělají vědomě, se záměrem, tě?í z toho a není to jen zále?itost současnosti. Pokud je v tom nějaké nucení - jsem proti, ov?em jinak to nemů?u zobecňovat a hned odsuzovat. Nehledě na to, ?e se na pěknou holku ráda podívám a přiznávám, ?e třeba pro Shakiru mám (z této bran?e) slabost. Navíc - to, ?e se někdo svlékne neznamená, ?e to pou?ívá pro zvý?ení prodeje. Kamarádka zrovna teď psala práci o jedné rakouské, feministické umělkyni a její tvorbě tak 30 let zpátky a ta byla svlečená imr vére a mělo to různé odkazy.

Reklama je případ sám pro sebe...s něčím souhlasím, nicméně je fakt, ?e sex prostě prodává...to je jeden ze znaků moderní doby. Mů?eme s tím nesouhlasit, máme na to naprosté právo, ale to je asi tak v?echno, co se s tím dá dělat.

Ohledně sexuálních scén u paní Lenky si ale stojím za svým. Ona je v tomto ?ánru jediná, i skrze toto...měla by v tom pokračovat.
RE: opakuji
17. 05. 2010 09:59
Od: Ami
Navíc - Lenka má ten sex dost rozmanitý. Od nesmělých poprvé a? po holky, co s ním mají u? nějaké (případně velké) zku?enosti i různé tragické věci jako znásilnění nebo první sex Radky s Erikem. Myslím,?e i popsání podobných věcí je dost přínosem. Minimálně proto, ?e se do těch holek člověk dovede vcítit.



www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : knihy Lenky Lanczové

   popis knihy
   debata ke knize
   ukázka
   čtenářský deník
   postavy
   písničky

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : dívčí romány

       
Hodnotit knihu může pouze přihlášený uživatel.

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : mapa stránek Lenky Lanczové

Pokud se tu trošku ztrácíte a chcete se dozvědět, kde co najdete, pomůže vám mapa stránek.
homepage  |   o lence  |   časté dotazy  |   debata  |   knihy  |   srazy  |   soutěže  |   kontakty  |   hledat
Copyright © 2006