www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové


Pro vkládání příspěvků se musíte nejdříve přihlásit.

Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 17:20
Ahoj,tak tohle je snad nejhor? román,co se mi mohl do ruky dostat,Lenku mám moc ráda,čtu ji,ale občas je Lenka moc ,realisticka romantičkaĄ,člověk se kvůli tomu nevyspí,čtení na pár dnů,spí? nocí,skončím ve 2:45 ,a to jen proto,abych se dobrala snad k nejhor?ímu,happy enduĄ,který v románu mů?e být..Zlodějka snů sice je zaporná,a taky to neni zrovna o happy endu..ale Hří?ná touha,ve mne zanechala tak akorát depku,pěkně sem to pro slzela a mů?u 100krát říkat,?e je to jen blbá kniha! Ov?em musí se nechat,?e je to dobře napsaná kniha,to je jasné,v?dyt to psala Lenka..Ale,je?tě ted mám v hlavě ,PROMIN DANEČKUĄ..Atd..Jen jsem moc nepochopila,zda padnutí do hlubin má být komat,nebo něco hor?ího..Potkat takovýho kluka v reálu,je to jak vyhrát v loterii..A vy ho,Lenko necháte zmálatit...:a je?tě tak brutálním způsobem..-( Celkem vás obdivuji,?e máte nervy na to sepsat něco tak dojemnýho..Já s moji přecitlivělou povahou,bych asi tohle napsat nemohla,i kdybych měla ten dar takhle psát..Dál co mi zůstalo,otázkou,je zda ta Sára ho práskla tomu Richardovi,nebo co..Kdy? si vem,?e doma mám jedno takový zviřátko,Rí?u..5 letýho brá?ku,kterej po mne po ránu,dnes kdy? jsem je?tě spala,hopsal.Ké? by byl druhej díl s happy endemĄ...(Jinak slib jsem slíbila,komentář napsala:-))a snad vám do?el,ten dlouhý mail po dlouhé době:-))
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 22:56
No jo, ty mizerný společný pokoje, blbý paneláky:-D Je?i?, prý kino nebo kní?ka. Jednu jsem dala bráchovi přečíst Harryho Pottera a on mi po měsíci nad?eně říkal, ?e u? má 8 stránek:-D a co se týče kina? no nedávno se nám v Bruntále propadla střecha asi týden po tom, co jsme tam byli, tak?e u? to kino berem s rezervou:-D spí? ale obdivuju, co umí s počítačem, já najdu cokoliv, co potřebuju, ale nikdy nevím, jaký zlep?ováky sem přidává on:-D
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 23:00
Od: Ami
Pottera mám moc ráda taky, jejda já se na ten 7. díl moc tě?ím - a to ho mám doma v originále, ale po kapitole a půl jsem naznala, ?e to není ono a počkám si na český překlad (co to říkám - nebaví mě to prostě číst se slovníkem). V Bruntále se vám propadla střecha? To je hodně hardcore...Nu, tak je?tě existuje DVD:-)) Ka?dodpádně čím jsem star?í tím mám v?echny ty filmy a kní?ky rad?i..jako bych k tomu vlastnímu ?ivotu potřebovala absorbovat je?tě dal?í příběhy, klobouk dolů před spisovateli a spisovatelkami..snad jednou něco napí?u taky:-))
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 22:48
?koda, tam jsem se i nachlámala, i kdy?, je to dávno co jsem to viděla:-D prý v tě?ké pubertě, to mi něco říká, bráchovi je 16, tak o tom něco i vím, ten na?těstí nejrad?i sjí?dí Stargate, tak si u toho aspoň dobře počtu, jen v?dycky nechápu z toho, ?e se v celým vesmíru domluví angličtinou:-D JInak jsem o tom Once taky sly?ela, tak?e se tě?ím, jak to uvidím, a hloavně usly?ím, to jsem zvědavá:)
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 22:51
Od: Ami
Ségře je 16 té?...:-) Jojo, tě?ím se, a nějak tak mě to sem tam vyzdvihne z letargie nad esejí, kterou ?ukám do počítače a nevím jak na ní, nad učením, s kterým nemů?u v bytě sehnat klidný kout..si tak říkám: ,,?ári, zabere?..a za odměnu si pak (snad) zajde? do kina":-))..a přečte? kní?ky apod.
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 22:36
No sakraa, pořád si myslím, ?e mám v hlavě milion filmů, ale já si snad na nic nevzpomenu:-D Já jsem jenom ráda, ?e nejsem na intru, je?tě bych tam radikálně měnila snad i názory:) a vidělas třeba Co ta holka chce? nebo Dokonalá partie? jako?e taky dobrý slaďárny, ale dost dobré.:)
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 22:41
Od: Ami
Nene, to jsem neviděla:-))) Tak já na intru radikálně názory nezměnila, spí? jsem se stala tolerantněj?í, no mo?ná i vím, čemu se fakt vyhnout..ale to vím i díky sestřičce, ta taky domů občas donese pořádnou hloupost, je v tě?ké pubertě a mísí se v ní nad?ení pro teenagerské horory a komedie v?eho druhu a bohu?el i kvality:-))..jinak co se romantiky s opravdu velkým R (a pravou slzou na krajíčku) týče, tak se stra?ně tě?ím na Once, u? mi o něm říkalo několik kamarádek - určitě ti něco říká jméno Markéta Irglová, takové překvapení..co? avízuji i Ashley, i kdy? fakt netu?ím, zda tam bude happy end..ka?dopádně kamarádky chválily a mě i trailer připadá moc pěkný - s perfektní muzikou..
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 22:14
Na tento vzkaz musím mít taky plno námitek. Jasně, ka?dý má určitě jiný názor, ka?dopádně se Lenky musím stejně jako ostatní zastat. Přesto?e tento romám nepatří mezi mé favority, čte se jedním dechem a kdybych neznala jiné ,,lep?í" knihy od LL, určitě by se mi moc líbil. Fakt je ale to, ?e málokterý spisovatel se tak dokonale doká?e vcítit do určité sorty lidí a je?tě ji bravurně pospat. Myslím, ?e právě proto máme její knihy rádi, jsou tak různorodé a ze ?ivota, ?e ka?dý z nás se musí najít alespoň v některém románu. Nebo bys snad chtěla, aby v?echno skončilo tak dobře? Asi ne, pak bys byla rozmrzelá, ?e tobě se tak ve skutečnosti nevede, i kdy? to je jen kniha... no a jestli to bere? tak, ?e se z 50 knih jedna nepovedla, není to moc ?patná bilance :-) Mě spí? v?ycky víc ?tvalo, ?e se mladičké hlavní hrdinky chovají tak, jako by se?rali v?echnu moudrost světa, na v?echno mají trefnou odpověď, atd., ale docela dávno jsem si uvědomila, ?e já jsem úplně stejná, tak?e nemů?u nic vyčítat :-D A to, ?e si ty nejlep?í holky v?dycky vyberou ty největ?í děvkaře, stejně jako si nejú?asněj?í kluci vyberou ty největ?í megery, vidím v?ude kolem sebe. Znám vět?inu mého městečka, ale je?tě se mi skoro nestalo, ?e bych viděla opravdu dokonalý pár :-D
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
31. 12. 2007 09:59
Naprosto souhlasím,to s těmi páry bývá hodně často takhle. Stejně jako kdy? mi říkala Sandra, ?e se mám dívat - krásný kluk se vět?inou vede za ruku nebo kolem krku s obyčejnou holkou. Je to tak dobře, prostě ka?dý má ?anci a není to jen a jen v kráse - klukům se líbí různé typy - a naopak.
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 17:55
Milá Deniso,to mě mrzí,?e má? z kní?ky depku, ale ví? co,pí?u ze ?ivota, tudí? reálně. Tohle je navíc reálný příběh, i takové věci se stávají, včetně toho drsného smutného konce (a bohu?el se stávají častěji ne? to,?e se dva setkají, je z toho velká láska, vezmou se a jsou ??astní a? do smrti - čím? nechci říct, ?e tohle se nestává :-), ano, ale nejde to jen tak, vět?inou ne na poprvé, musí se hledat a víceméně ka?dý si projde houpačku ?ivota, kdy je nahoře i dole). Přiznám se,?e i mně bylo hlavního hrdiny moc líto, ale nedalo se to udělat jinak, ztratilo by to právě tu dramatičnost. Sára ho nepráskla úmyslně, Rí?a se objevil v tu nejnevhodněj?í chvíli. Pokračování... přemý?lím, přemý?lím, ale nevím,zda ho napsat či ne. Ka?dopádně on to pře?il a má se dobře, je ??astný, tak se netrap! Kdybych měla v?echny kní?ky s dobrým koncem, říkaly byste o mně, holky, ?e pí?u nereálně, ?e je to limonáda, červená knihovna :-) A tak se to sna?ím střídat, dobré i ty hor?í konce, nejlépe otevřené. Ale jak říkám, ani ten ?patný konec není ve skutečnosti ?patný - proto?e rozchod je pořád jen rozchod a na konci ka?dého vztahu je DOBRÉ to,?e dává ?anci vztahům novým - a lep?ím. Sprav si náladu nějakým veselým letním románem :-)
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 18:23
Já,ale to pova?uji za červenou knihovnu..Ale zase téměř 50 kní?ek..To by jste vá?ně musela psát,fakt klasický románky..Ale mne románky nevadí..Jen jsem z t toho tak vedle,?e se bojím otevřít dal?í knihu..tou by měly být ,Letní ne?nostiĄa pak ,nebe plné hvězdĄpak jsem z toho,ale asi byla tak unavená,?e jsem včera celekm brzy zvadla,do noci daleko..:-))To vím,to tam je napsané,?e někdo při?el..Ale,nevím jak se dozvěděl,?e je to Daneček,a ?e je na nadra?í..Jen si řiákám,jak někdo tohle mohl pře?ít..Proto jsem se rad?i ptala,mne to přijde docela jako..?e měl dost ?těstí..Ale,tak to mne potě?ilo,ja nenavidím tyhle otevřene konce..Ale zase je ?ance na druhý díl..a jestli se ma Daneček dobře..Proč to nehodit na papír?..Stejně kdy? někomu řeknu,dívčí románky..Tak ka?dej si pod tím bohu?el představí ty ,happy endyĄ aspon to tak je znamé..a nedivím se neznám někoho,kdo by psal dívčí romány aspon trochu reálně..Aspon mohu být v koidu,?e to pře?il:-))Je to sladký klučina.Bohu?el jich tolik není.Nebo aspon mne se vyhýbají..
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 18:31
A je?tě takovou krávu matku jako Sára má,moje matka by se v ?adným případě nedívala na to,jak mne můj přítel mlátí,?e je idiot otčím,to si dovedu představit,ale,?e se takhle chová vlastní matka..To je pro mne nepochopitelné.Matka mne sama pořádně nikdy neuhodila,kdy? ,tak to bylo jestli 2krát bůhví jestli a to byla taková facka,?e se to tak ani neda nazvat,a bylo to spí? proto abych se zastyděla..Učel to splnilo..Tak?e by ji doopravdy netě?ilo,kdyby na mne nákej zmetek tu ruku vztáhl,to vím.Fakt mne celej ?ivot nevychovávala jen pro nákýho idiota,kterej si na mne bude chladit ?áhu.
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 18:36
Od: Ami
Ashley, nechci rýpat, ale asi to v?echno bere? přli? vá?ně.
Bylo to tu psáno mockrát - na Lenčiných kní?kách je nejlep?í ta realita, lep?í i hor?í (?patné) okam?iky. Červená knihovna to není a obávám se (s radostí), ?e ani nikdy nebude..
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 18:43
Nechce? rýpat?-Tak nerýpej,ale mohu jen souhlasit,ale zase není i to cílem spisovatelky?Snad ka?dý/á,spisovatel/ka si přeje,aby se do kní?ky čtenář v?il,ač u mne to nění té?kě(aspon být spisovatekou,přála bych si to).Ale zase si říkám,proč hodnotit knihu,ktrerou jsem nikdy nečetla?Mám dojem,?e jsi to někde zminovala..Jinak,nemohu souhlasit,pořád to romány jsou,jako co jiného,by to asi bylo,ale to neznamena,?e to nemů?e mít uroven,a ne jedna kní?ka od Lenky skončila dobře.Taky proč by nemohla,je?í? realismu máme dost v realitě,tak proč občas nemít dobré konce v kní?kách,to neznamená,?e je to něco ?patného.A a? budu chtít jen samou realitu ,budu číst kní?ky s tématikou světové války,ne takovouhle.Takhle tam pořád jen ten prvek toho románu,koneckonců i v tý hří?nýt ouze,a nevidím na tom nic ?patného.
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 22:22
Od: Ami
Jo, k tomu, ?e Hří?nou touhu jsem nečetla - nečetla, ov?em od Lenky jsem od 12 let přečetla skoro 40 kní?ek a troufám si tvrdit, ?e její styl celkem znám a mám ho moc ráda. Ví?, jen?e já jsem ta du?evní masochistka, která má raději (jak se tu zcela nedávno ře?ilo) neuzavřené nebo ne zrovna happyendové konce...a kdybych věděla, ?e v?echny mají automaticky končit nereálným, absolutním, happy endem upustím od nich velice brzy, proto?e tento typ čtení by mi vůbec nic nedával - ani tu zábavu. Lenka je dobrá znalkyně psychiky dospívajících, ví, co dělá (pí?e).
P.S: Je?tě na intru jsme občas s holkama sem tam koukly na takové ty opravdu ,,slad?í" filmy...mů?u ti říct, ?e i Hří?ný tanec 2, co? je romantika na entou nekončí dobře..:-))
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 22:29
Neuzavřené konce jsou super, vět?inou si samozřejmě dosadím tu lep?í variantu, no a ty hor?í endy taky nejsou k zahození, jen co je pravda. Já si třeba u ka?dé kní?ky řeknu, ?e nejsem na tom vůbec ?patně, proto?e pořád čtu, abych nikdy neměla depky, jako v?ichni kolem:-D na druhou stranu, kdy? mě něco na?tve, tak si přece jenom dám nějakou slaďárnu:) jeeeeej, Hří?ný tanec 2? no tak ten mě tu?ím nebavil, tak jsem se na něj ani nedodívala. Dvojky obvykle stojí za prd, co se teda filmů týče;-)
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 22:32
Od: Ami
Leni, souhlasím, bylo to slabé, ale vět?í příklad slaďárny mě nenapadl:-)) Já u? jsem na začátku netu?ila z těch ,,dialogů", ale vzhledem k tomu, ?e na pokoji jsme byly parta tolerantní (a holky pak s radostí zkoukly i takovou ?patnou výchovu..) viděla jsem lecos:-))
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 20:58
Označení červená knihovna vá?ně moc nesedí, Denčo. Červená knihovna se toti? vyznačuje právě tím, ?e tam v?echno dobře končí, v?dycky ti dva skončí v objetí a mají se rádi a? do smrti. Romány, to je beletrie, no a ta mů?e končit dobře i ?patně, mů?e být reálná víc či méně, ale červená knihovna je fakt něco jiného. Na druhou stranu zdaleka ne v?echny moje kní?ky končí ?patně :-), to vůbec ne! Vlastně ty se ?patným koncem jsou v men?ině, co? neznamená, ?e ty, které končí dobře, jsou červené či rů?ové, jsou také reálné a ze ?ivota - a právě v ?ivotě jeden vztah končí tak, jiný onak... A o té různosti to je. A k Sářině mamce - no, ví?, některé matky mohou být i hor?í, třeba právě z toho důvodu,?e stojí na straně man?ela (pro dívku otčíma). Takových případů znám stra?ně moc, tak?e buď jen ráda, ?e tvoje mamka je fajn! Člověk si kolikrát nevá?í toho, co má, proto?e si to neuvědomuje. Kdy? čtu příběhy, co mi holky posílají, mám z toho někdy fakt depky - toho smutného je nějak moc.
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 20:09
Od: Ami
Ashley, červená knihovna je o něčem jiném a mám pocit, ?e fakt nerýpu...
..jinak myslím, ?e paní Lenka ví, co dělá/pí?e a dělá to dobře. A jak pí?e? - pokud bude? chtít je?tě víc realismu, mů?e? začít číst knihy o válce..a pokud chce? víc červena..no, buď si vybere? nějakou optimističtěj?í Lenčinu knihu, nebo koukne? na něco jiného. Ostatně má? z čeho vybírat - v?dy? Lenka napsala u? 50 kní?ek:-)))
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 17:49
A navíc u? vidim,nad?ene obličeje v?ech,kdy? bych si s někým chtěla povídat,a vyprávě tu kní?ku..To stačilo,kdy? jsem to zkusila na mámu,?e bych vyprávěla...Neměla zájem..Kámo?ka prej jak to skončilo,a ja ?e bych to musela vyprávě cele...Tak neměla zájem,a to včera jsme ?ly zrovna na muzikál,aspon..ale Golem zrovna neni veselý muzikál,pěkný,zajímavý,s happy endem..ale veselosti nepobírá..
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 17:36
Od: Ami
Ashley,

Hři?nou touhu jsem od Lenky nečetla, ale právě této vlastnosti si na paní spisovatelce nejvíce vá?ím - je realistka:-) A abych pravdu řekla nejen u podobně laděných Lenčiných románů, ale i u realistických filmů a knih i jiného ?ánru ne? je dívčí román (tohle označení nemám ráda a k Lenčiným knihám mi ani tolik nesedí..) mě ta reálnost doká?e dojmout mnohem víc ne? vymazlené závěry...
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 17:43
Znovu říkám třeba Zlodějka snů neni uplně vymazlena,a ač mi ji bylo přeci jen líto,zaslou?ila si to..a kní?ka ve mne taky zůstala,ale Snad u? rad?i ?ádný ,Hří?ný touhyĄ:-))Ale tím nechci shodit Lenčino psaní,to fakt ne! Kdy? Daneček byl takový sladký..Neřikám,?e Sáry by mi líto nebylo..Ale Richard byl její kluk,ne Dana.To ví? doufala,jsem,?e jim to nakonec vyjde..Ač jistá jsem si taky nemohla být..Přeci jen Lenka neni ka?da druhá spisovatelka slátanin.a dojmout,to mne dojme,ale abych z toho měla pomalu depky..To si občas přečtu i ty vymazlený závěry..:-))
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 17:45
Od: Ami
Ashley,

kdy? chci něco ,,vymazlenýho" koukám na Amélii z Montmartru a podobný filmíky:-)))
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 17:50
Tak to nevím,o jediné Amelii snad vím,jen jak se z ni stala ta princezna,to snad byla taky Amélie,ale o jiné nevím..
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 17:55
Od: Ami
Amélie z Montmartru je francouzský film - milá, svým způsobem vtipná a moc hřejivá zále?itost:-)))..já kdy? potřebuji extra porci romantiky kouknu spí? na film.
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 18:24
Jo,tak film je film..:-))To je jasné..
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 17:58
Amélie z Montmartru, jeden z mých nejoblíbeněj?ích filmů, fakt skvělé, v?em doporučuji. Spolu s Americkou krásou (a dal?ími) patří mezi moje TOP filmy :-)
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 18:01
Od: Ami
Tak to máme hodně podobný vkus:-))) Některým mým kamarádkám se Amélie nelíbí..prý nemluví, je to ,,blbost" a tak..ale já mám pocit, ?e na tento typ filmů musí mít člověk (romantickou a hravou) povahu:-)))
A Audrey Tautou je jednodu?e skvělá! Nejen v Amélii..kdy? hraje ty své tro?ku zvlá?tní hrdinky, je mi hodně hodně blízká.
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 18:45
Audrey Tautou ?Tu jsem viděla v tom jednom filmu,jak se s posedlostí zamilovala do totoho chlapa,u? nevím přesně do koho..Je to dlouho,co jsem to viděla..Hustej film:-))
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 17:25
Od: Klubko
Milá Ashlehy, jestli mů?u jednu poznámku - říkej si, ?e pořád lep?í si o KRUTÉ REALITĚ číst, ne?li něco podobného pro?ít. Myslím ty pesimistické konce apod. Kniha je psána podle skutečného námětu... tak?e takové věci se prostě dějí, co naděláme... :) Pro nás ?ivotem otřísakné je pak naopak sympatické počíst si o hrdinech, kteří nemají na rů?ích ustláno.... :) Tak si to tak vá?ně neber, někdy je fajn u dojemné kní?ky či filmu dát průchod emocím, ne? :)
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
30. 12. 2007 17:34
Joo..Dík za připomenutí,to jsem chtěla dodat..?e nejhor?í,je ?e se tyhle věci víc dějí,ne? ty ,Happy endyĄ ,ale dívčí romány jsou vět?inou o happy endech,ač u lenky se mi líbí,?e to neni v?dy jen na jedno brdo,v?dyt taky zlodějkou snů mne Lenka zaujala..Ale tohle je fakt hustý..Ale jen proto?e,to sama nemám,tak si ráda přeču o těch co jim to dobře skončí,nevím jak ty:-))
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
31. 12. 2007 15:23
Tak to tak shrnu,v ?adném případě si nebudu vybírat nic jiného,a mo?ná u? je to trapné,ale znovu dám příklad na Zlodějce snů,to byla 1.kní?ka co jsem dostala a byla od Lenky,mo?ná to bylo i mým tehdej?ím citovým rozpole?ním v mém osobním ?ivotě,ale tak jako tak,tak ač ve mne nechala ta kní?ka silný dojem,tak právě díky ní,jsem Lenku začla číst,a je tam snad vymazlený konec?! Není,a nejen to hlavní hrdinka,ma do ukazkové hrdinky klasické velmi daleko.Kdyby se mi to tak moc nelíbilo,tak bych na spisovatelku v té době mne nic neříkající,zanevřela,Co? se nestalo,proto?e asi dva roky,od té doby ji dál čtu,a kní?ky od Lenky si zasadně nevybírám,dostávám je tak jak přijdou..Vím,?e jsou dobré v?echny,proto nechci obsah vědět dřív,ne? se mi definitivně ta kniha dostane do ruky,teprve pak si přečtu v zadu o čem to je a pokračuji otevřením knihy..Od Lenky chci časem mít v?echny knihy,a proto si nevybírám,ale proto?e nekradu tak to bude trvat pěkně dlouho..To,?e v?dy není v?e rů?ove to chapu,ale ten konec Hří?né touhy,byl na mne přeci jen trochu silný,a je?tě mi namíchlo,?e to je takove nedodělané..Jsem si je?tě říkala,bůhví jak je padnutí do hlubin my?leno...Tak jsem si řekla,?e se musím zepat,a tak mi uklidnilo aspon to,?e to pře?il,a kor jestli se ma dobře:-)U Lenky je taky zvlá?tní,?e spousta příběhů je co ji kdo řekl,tak?e je toho doopravdy spoustu reálného,a kor tyhlety pesimistické kní?ky.A kdy? si to uvědomím,tak si i při té kní?ce mohu 100krát říkat,?e je to jen kní?ka,kdy? vím,?e je to třeba ze ?ivota..A kdybych nevěděla,co Lenka dělá,co pí?e atd..Tak ji nebudu vůbec číst,ja zas vím koho čtu.Ale,z toho co tu čtu,si nejsem jista,zda vím co čtu.proto?e ja jsem si v?dy myslela a spousta lidí,to tak i hází do jednoho pytle..?e Dívčí romány,jsou červena knihovna..Tak co to tedy je za druh literatury...? Realistické dívčí romány? No i tak by se to dalo nazvat,ale to bě?ně člověka moc nenapadne..Dívčí čtení a ?e mů?e být i reálne?..Jinak ano ja jsem ráda,?e mám takovou mámu,neřikám,?e stále překypuji slu?ností,stejně jako hromada mých vrstevníků mám občas pěkně oprsklý kecy.Ale to neznamena,?e si ji nevá?ím a nemám ráda atd..Ale neřikám,?e mne tohle nedoká?e vytočit.,Jen si ho va?,a bud vůbec ráda,?e tě jen zmlátí..Ą
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
31. 12. 2007 17:33
Denčo,já taky vůbec nechápu,proč jsou holky s někým, kdo se k nim chová hnusně - a kdo je dokonce mlátí! A přesto tyhle případy jsou, domácí násilí, to by byla kapitola sama pro sebe, je toho stra?ně moc (a to je je?tě jen ?pička ledovce, proto?e v mnoha rodinách to ani nevyplave na povrch). Je to prostě slo?ité. Jedna moje známá na otázku, proč se svým man?elem, který ji i děti bije, je, odpověděla, ?e s ním je to tě?ké, ale nedovede si představit, ?e by byla bez něj. A tak se nechá řezat dál... Stra?né. Ne ka?dá ?ena (dívka) v sobě najde sílu postavit se. A to je na tom nejsmutněj?í.
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
31. 12. 2007 17:46
Mno,ja tedy myslela spí?e to,?e se na to mů?e koukat ta matka té dcery..?e se matka doká?e dívat na to,?e její dceru mlátí její přítel..Ono postavit se Richardovi muselo být tě?ké,nato? se s ním rozejít,ale co nechápu,je ?e s ním je?tě zvesela a ne jednou i spala...Mít takovýho kluka jako je Daneček..Bohu?el takoví kluci bě?ně moc po světě nechodí..
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
31. 12. 2007 15:49
Od: Ami
Tedy Ashlehy, prokousat se tvým příběhem dá docela zabrat.
Červená knihovna = knihy s daným schematickým dějem a v?dy ??astným koncem. Vyznačují se jazykovou nepropracovaností (chudostí) a víceméně ustálenými obraty (mými slovy řečeno, promiňte, ale přesnou definici si z hodin ČJ nepamatuji.)
Romány jsou hodně ?iroká sorta - román jako takový vlastně za?ívá boom a? v období realismu, je nejlep?í formou pro tento styl, který ostatně přetrvává dodnes a v něm? pí?e i paní Lenka.
Řekněme, ?e Lenčiny romány jsou příběhy, někdo tomu říká literatura pro mláde?, ale oblíbily si je i star?í čtenářky, tak mi právě toto oslovení příli? nesedí. Paní Lenka do nich komponuje prvky psychologie, romantiky, humoru...postavy mají svůj vývoj, dobré i ?patné chvíle, úspěchy i neúspěchy// myslím, ?e to stačí, pro to, aby ka?dý pochopil, ?e do červené knihovny má tato tvorba opravdu hodně daleko.
Opět se omlouvám za neuspořádaný příspěvěvek - nemám moc talent na psaní SMS, příspvěků...kdy? mě něco napadá tak prostě ,,jedu"..L3NICKA ví své:-)
RE: Dobrá kniha na deprese:-(
31. 12. 2007 16:04
Tak ja jsem to pochopila,mo?ná to bude tím,?e kolikrát mému vyprávění,lidé taky občas nerozumí:-))MNo ja kdy? se rozjedu..Tak je to slohovka....:-))



www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : knihy Lenky Lanczové

   popis knihy
   debata ke knize
   ukázka
   čtenářský deník
   postavy
   písničky

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : dívčí romány

       
Hodnotit knihu může pouze přihlášený uživatel.

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : mapa stránek Lenky Lanczové

Pokud se tu trošku ztrácíte a chcete se dozvědět, kde co najdete, pomůže vám mapa stránek.
homepage  |   o lence  |   časté dotazy  |   debata  |   knihy  |   srazy  |   soutěže  |   kontakty  |   hledat
Copyright © 2006