www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové


Pro vkládání příspěvků se musíte nejdříve přihlásit.

podruhý a zase líp
21. 04. 2008 07:46
Tak?e,znovu jsem zdolala dal?í vá?,poněkud vá?něj?í,román.
Musím ?anětě přiznat spousty bodů k plusu,má pevnou vůli a je rozumná ve a ve světě se skutečně neztratí a to,?e se dokázala zotavit z spousty nehezkých ran osudu a díky Va?kovi zničeného dětství,které nebylo zrovinka příkladem dokonalého,jen obdivuji.Ačkoliv někdy její chu? skoncovat s ?ivotem,nebyla hrdinským pohnutkem,chápu ji.Sebevra?da není ře?ení,i kdy? se tomu je? o ní uva?uje jako ře?ení jeví,člověk si myslí,?e se zbaví problému a uteče od starostí co? je svým způsobem pravda ale není ?koda ukončit přeci jen,tak krátký ?ivot?V?dy? co je 70let o proti historii lidstva?...nic.Pouze tím chci říct,?e s tím nesouhlasím a taky musím přiznat,?e jeden čas jsem své přemý?lení o sebevra?dě málem dovedla do zdárného konce a mů?u být ráda,?e jsem je?tě tady.Na?těstí jsem si vzala jen prá?ky a ke v?emu halucinogení,tak?e jsem v?ude viděla pavouky a různý nestvůry,k tomu mi bylo děsně blbě....?patná sku?enost.Mo?ná si budete říkat..ta je blbá atd.Já to přiznávám byla to totální kravina.Musela jsem se smířit s tím,?e nepatřím mezi vyvolené holy je? mají ?ivot o něc lehčí a budu se muset smířit s ranamy osudu,které ne v?dy,budou bolestivé.Dneska s touto my?lenkou nekoketuji a ani o tom neuva?uji své problémi se sna?ím ře?it a ne od nich utíkat byla by to zbabělost a slabomyslnost.
Ale zpátky ke kní?ce.
Robin mě překvapil sice jsem věděla jak to bude ale...on ji měl rád.Tedy myslím,hlavně na ní ?árlil a kdo ?árlí ten miluje ne?Podle mě se akorát neuměl chovat.Prostě neudr?el své choutky na uzdě.Takového kluka bych nechtěla ale svým způsobem ho lituji.Kdy? nebude schopný být holce věrný nikdy ?ádnou nebude mít dlouho.Ale pokud ji bude milovat tak se určitě bude sna?it o tu věrnost u? kvůli ní.S tím,?e pro něj Nela nic neznamená tomu dla korunu,fakt.Hodila jsem ho přes palubu dávno ale...někdy v těch vzácných chvílích mi taky seděla dokonce jsem věřila,?e se změnil.
Nela mi pila krav od začátku.Namy?lená kráčmera,která nemá ponětí o tom co je ?ivot.Její chování mě vylo?eně dostalo a málem dojalo.Nadávala jsem jí seč mohla.Nechápu proč jí bavilo ?ANĚTĚ UBLI?OVAT!!Tím akorát dokázala jaká je ona samotná.Rad?i se ani nebudu vyjadřovat co v?echno si o ní myslím.Potkat jí má po krásně fasádě hned:-)
Va?ek mi také vadil být ?anetou udám ho!!Trochu jsem se divila,?e to neudělala a hlavně bych ho třeba měla v hrsti,nemohl by mi nic udělat.Asi bych té mo?nosti vyu?ila.
Marek se mi zpočátku líbil vlastně a? dokonce pak mě ale překvapilo,?e napsal jen pohled a to jí slibovaůl kterak si nebudou psát zapomněl rychle na to jak mu pomohla!!
Petr se mi líbil ale to jeho vykání...no asi bych se smála.
RE: podruhý a zase líp
24. 04. 2008 18:05
Od: Adina
Ač to zní blbě, ka?dý má podle mne právo vzít si svůj vlastní ?ivot. Z jakéhokoli důvodu. To co se nám zdá jako malichernost, mů?e být pro druhého v ten daný moment nepřekonatelná zále?itost.
RE: podruhý a zase líp
26. 04. 2008 19:20
Nic ne? jen souhlas s Eli?kou. Tenhle názor neberu, ?e "ka?dý má podle mne právo vzít si svůj vlastní ?ivot". Ten ?ivot není ná?, někdo nám ho dal a ikdy? ?ivot není procházka rů?ovým sadem, člověk musí bojovat. Sebevra?dou se toti? nic nevyře?í.
RE: podruhý a zase líp
26. 04. 2008 16:53
Adino,
nechci tě urazit ale ten ?ivot...proč si brát něco co vlastně není na?e?v?dy? ten ?ivot nám někdo daroval tak?e kdy? to bude? brát do detailů není ná? ale já nepsala,?e sebevrahy odsuzuji.Dokonce si troufám říct,?e je chápu!!
RE: podruhý a zase líp
28. 04. 2008 08:35
Pokud to bude? brát takhle, tak právo vzít ti ?ivot maj rodiče, proto?e ti ho dali. Blbost, ne? ?e člověk nemá právo brát si ?ivot, jsou jenom fráze.
Já osobně pova?uju svůj ?ivot za svůj a hodlám si s ním dělat, co já uznám za vhodné. Nikoho jsem se o něj neprosila a nikomu se nebudu zpovídat, pokud si ho budu chtít vzít.
RE: podruhý a zase líp
02. 05. 2008 15:00
dobře samotko tak kdy? si o něj neprosila tak ti ani nevadí ?e bys tu nebyla ne?...v tom případě nemám co dodat lidi jsou tedy někteří zabednění tím tě nechci urazit.Ale já sebevrahy chápu ov?em v?echno se nesmí přehánět a i ti sebevrazi určitě na tom nejsou tak ?patně v?dy? se kolikrát vra?děj kvůli totálním blbostem!!!!!!!mno a ten ?ivot je sice tvůj ale oni tě počali aby tady byla pro ně ne?aby z tebe měli radost viděli jak roste? atd.proč jim tu radost kazit?
RE: podruhý a zase líp
02. 05. 2008 15:11
Promiň, ale tě?ko mů?e? posoudit, jak je člověku, kterej se chce zabít. Jestli ty jeho problémy jsou dostatečně velké nebo nikoliv. To, co se tobě mů?e zdát jako totální blbost, mů?e být pro někoho nepřekonatelnej problém. Nikdo se nevra?dí ze srandy nebo z náhlého popudu.
Tak?e já jsem se narodila, abych dělala mamince a tatínkovi radost, jo? To mi připadá, jako ?e si místo pejska pořídili dceru?ku. Pejsek jim taky dělá radost. Rozhodně svůj ?ivot nehodlám řídit podle přání svých rodičů (čím? bych jim jistě radost způsobila). A nehodlám se ani radovat ze ?ivota na povel jen proto, abys mě nepova?ovala za zabedněnou.
RE: podruhý a zase líp
09. 05. 2008 10:23
myslím,?e mů?u soudit,jeliko? jetli umí? číst měla jsem na mále....a s odstupem času zji??uji,?e to byla kravina mno a třebas ten člověk,je? se tedy chce zabít a podaří se mu to,by časem při?le na to,?e to také byla kravina ale k čemu mu to je kdy? u? je mrtvej?...k ničemu.Take není v?echno tak zlé jak se na první pohled zdá..krom toho času je hodně ale ?ivota málo...a člověk musí počítat s tím,?e ?ivot není procházka rů?ovým sadem a kdyby byla ani by nás to nbavilo.Stejně jako se musíme smířit s tím,?e někdo má ?ivot jednodu??í tak se musím i smířit s tím,?e někdo to má tě??í.
RE: podruhý a zase líp
09. 05. 2008 10:45
Od: Ami
Elizo,

s tě?kým ?ivotem druhých se smiřuje snadno, dokud člověk sám něco tě?kýho neza?ije. Pak na svět kouká? jinýma očima..
RE: podruhý a zase líp
09. 05. 2008 10:35
To, ?e ses ty chtěla z nějakého důvodu zabít, neznamená, ?e automaticky mů?e? posuzovat důvody druhých.
V jednom ti ale dávám za pravdu - mů?e se stát, ?e by člověk časem zjistil, ?e to období, ve kterém se chtěl zabít, nebylo tak hrozné, jak vypadalo a ?e je teď rád na světě. Neplatí to ale pro v?echny.
Ostatní tvé dovětky pova?uju za fráze.
RE: podruhý a zase líp
10. 05. 2008 23:24
za fráze?...teď jsem nějak mimo Samotko jeliko? trochu přestávám rozumět...mohla bys mi to vysvětlit lépe?!
RE: podruhý a zase líp
28. 04. 2008 17:10
"Nikoho jsem se o něj neprosila"...ehm, trochu sebevědomé pojetí, nemyslí??
RE: podruhý a zase líp
29. 04. 2008 08:37
Nevidím na sebevědomém vyjádření o svém vlastním ?ivotě nic ?patného.
RE: podruhý a zase líp
28. 04. 2008 17:03
Od: Adina
Souhlasím Samotko, neřekla bych to lépe :)
RE: podruhý a zase líp
25. 04. 2008 07:31
Souhlasím! (I s dodatkem)
RE: podruhý a zase líp
24. 04. 2008 18:06
Od: Adina
....a? na to, ?e za rok by se na to s odstupem mo?ná díval jinak. Ale u? tu ?anci nemá.
RE: podruhý a zase líp
24. 04. 2008 17:12
Od: Ami
K sebevra?dám...
Myslím, ?e je sebevra?da a sebevra?da. Kdy? se Virginia Woolfová (dobrovolně) utopila měla za sebou dlouhá léta depresí a několik nervových zhroucení...a deprese musí být tak hnusná věc, ?e se nedivím, pokud (zvlá?? člověk osamělý) po tomto ,,ře?ení" sáhne...Do?ene ho to k tomu a jedinou záchranou bývá pomoc ,,z venčí". A pokud se někomu věci kazí a sypou na hlavu, je na to sám...také tě?ko soudit. Někdo zabojuje a jde dál, jiný na to postrádá náturu. Neodva?uju se ty lidi soudit.
Sama mám cosi jako obsesivně - kompulzivní poruchu a ne? jsem zjistila co a jak byly některý stavy slu?ný peklíčko...nepochybuji v?ak, ?e oproti depresi a dal?ím věcem je to hoodně slabý odvar.
Něco jinýho je, kdy? člověk sebevra?dou ,,vydírá" ostatní nebo se o ní pokou?í, aby upozornil (prů?vih pokud se mu ,,podaří"), ale to jsme jinde...
RE: podruhý a zase líp
21. 04. 2008 08:04
Milá Eli?ko, díky za dlouhý příspěvek, je pěkný, hezky se čte. Rozebrala jsi to přesně a správně, mohu jen souhlasit. Sebevra?da není nikdy ře?ení ?ádného problému, je to jen nezvládnutá zbabělost problémy ře?it jiným způsobem. Přesto doká?u pochopit, ?e si někdy lidé připadají v natolik bezvýchodné situaci, ?e to udělají... Je to ale hlopost, nato? v tomhle věku, jako jsi ty nebo ?aneta či dal?í! V?echno se dá vyře?it a stejně jako ty jsi časem dospěla k názoru, ?e to byla blbost, do?la k tomu i ?aneta. ?ivot jde dál a přiná?í nové zá?itky, nová setkání, nové lásky. Nikde není řečeno, ?e to, co člověk pro?il, bylo to nejlep?í, co ho kdy potkalo - v?dycky mů?e přijít něco lep?ího! Robin byl nevyzrálý frajírek, který se sice do ?anety zamiloval, ale neuměl se ve vztahu chovat. ?aneta by se na něho nemohla spolehnout a udělala dobře, kdy? se s ním roze?la, potřebovala k sobě někoho mnohem rozumněj?ího a vyzrálej?ího. Co? byl Petr docela určitě. A to vykání, není sice tak časté, dnes obzvlá??, ale i tak se objevuje a není to vůbec tak ?patné, vyjadřuje úctu. Kní?ku jsem napsala na začátku devadesátých let, to byla přece jen jiná doba - a neprojevovalo se to jen mobily :-) ?aneta to neměla lehké a stejně jako dal?í holky v její situaci nena?la odvahu otčíma udat, nechtěla to mámě je?tě víc ztě?ovat. Jejím ře?ením bylo najít si schody do svého vlastního ?ivota. No a Nela byla rozmazlená holka, privilegované dítě v rodině, chovala se podle toho.
RE: podruhý a zase líp
23. 04. 2008 16:52
Lenko, abych řekla pravdu, netroufla bych si nazvat sebevra?du nezvládnutou zbabělostí. Naopak, sáhnout po nevratném ře?ení vy?aduje podle mě velkou odvahu. Nerada bych se navá?ela (a obzvlá?tě ne do Vás), ale tohle je pro mě hodně citlivé téma. Řekněme, ?e mi před pár lety my?lenka na sebevra?du nebyla zas a? tak vzdálená. A ačkoliv jsem byla v té době pitomá (a máte pravdu, ?e dneska bych to neudělala), nebyla to zbabělost ře?it své problémy, co mě tenkrát k těm my?lenkám vedlo. Spí? absolutní pocit marnosti a zoufalství.
Ka?dej má na to svůj názor a rozhodně Vám Vá? nechci brát. Já k sebevrahům cítím víc ne? cokoliv jiného soucit. Dovedu si představit (alespoň částečně) to zoufalství, bezmoc a osamění. Zbabělost je podle mě příli? zjednodu?ené vysvětlení jejich činu.
RE: podruhý a zase líp
23. 04. 2008 22:17
Samotko, ale já je taky neodsuzuji, dokonce je chápu - prostě to nezvládnou a "vyře?í" to takhle definitivně. Nicméně po v?em, co jsem pro?ila, u? to vidím zase jinak. Kdy? mi nečekaně zemřel man?el, před mýma očima a z minuty na minutu bylo v?echno jinak, jemu 27, mně 25, v tu chvíli mi proběhlo hlavou v?echno mo?né (a nejen v tu chvíli!, o pocitech absolutního zoufalství, marnosti, zmaru apod. vím své). Byla jsem PŘESVĚDČENÁ, ?e tím končí ?ivot i pro mě, ?e u? nikdy nebudu a nemů?u být ??astná, ?e to je zeď, za kterou se nedá dostat, ?e je to konec světa... Jen?e to není pravda. Dovedu si ?ivě představit, jak je lidem v různých kritických situacích (tohle nebylo jediné opravdu hnusné, co jsem pro?ila, bohu?el, za čas jsme při?li o dítě...), neodsuzuji nikoho, ale prostě u? vím, ?e ?ivot přiná?í jak ?patné, tak dobré chvíle, ?e dnes je to tak a zítra mů?e být úplně jinak (na oba směry!), a ?e v?echno se dá překonat. Pokud se ale sáhne po tom nejradikálněj?ím ře?ení, tak pak u? ne.
RE: podruhý a zase líp
24. 04. 2008 07:34
Taky vás obdivuji.Mě zemřít někdo a přímo před míma očima...tak umřu asi taky.Musela to být hodně velká rána.Ale nesáhl jste po ,,krajním"ře?ení co? dokazuje,?e i ty nejtez?í chvíle se dájí pře?ít a jak se říká.Čas léčí.
Sebevrahy také neodsuzuji..chápu je,u? díky tomu,?e jsem chtěla uskutečnit sebevra?du také.Je to opravdu to nejradikálněj?í ře?ení a taky se tím člověk připravý o to hezké co mohl pro?ít.Proto?e jednou si dole jednou nahoře,a kdy? to nevychází v jednu chvíli neznamená to,?e to nevyjde v druhou ne?
Podle mě si brát ?ivot je...abych řekla i celkem sobecká věc!!Čo?pak nemájí ti je? si berou ?ivot přátelé?Není to sobecký brát si ?ivot který nám udělil někdo jiný?Podle mě musí u toho myslet i na druhý..je? ho mají rádi a milují tu osobu.V tu chvíli by si člověk měl uvědomit,?e není sám jak si myslí ale v?dy se najde někdo kdo by pomohl)vlastně ne v?dy ale vět?inou)
RE: podruhý a zase líp
24. 04. 2008 07:58
Problém je v tom, ?e nejvíc sama jsem se v?dycky cítila, kdy? jsem byla obklopena lidmi.
Ale má? pravdu, jisté sobectví v tom je.
RE: podruhý a zase líp
24. 04. 2008 07:13
Od: jojo
TEDA MUSÍM ŘÍCT, ?E JSTE U MĚ STOUPLA V CENĚ A OBDIVUJU VÁS KVŮLI TOMU, JAK JSTE STATEČNÁ, JAK JSTE SE DOKÁZALA POPRAT S TOU O?KLIVÝOU MINULOSTÍ, CO POPISUJETE!
NA?E RODINA TAKY NEPATŘÍ MEZI TY ??ASTNÝ, KDE SE BABIČKY A DĚDOVÉ DO?ÍVAJ 80LET A JE?TĚ JSOU ČIPERNÝ. NEJDŘÍV JSME PŘI?LI O TATÍNKA, 4 ROKY NA TO O DĚDU A ZA DAL?Í MĚSÍC O BABIČKU. A JE TO HROZNÝ!!
NIKDY JSEM TEDA NEMĚLA SKLONY K SEBEVRA?DĚ,JAK SE TU O TOM DEBATUJE! TO NE! ASI BYCH NEMĚLA NA TO, SE ZABÍT!! NA TO SE MÁM MOC RÁDA! ZASE MUSÍM ŘÍCT, ?E NĚKDY CHÁPU, ALE SPÍ? NECHÁPU LIDI, CO SI VEZMOU ?IVOT! JÁ KDY? BYCH UVA?OVALA NAD TÍM, ?E U? NECHCI ?ÍT, TAK PŘEMÝ?LÍM O TOM, JAK TO VEZMOU MOJI NEJBLI??Í! ZASE ALE CHÁPU, ?E ČLOVĚK MŮ?E BÝT TAK ZOUFALEJ, ?E PROSTĚ NEVÍ JAK DÁL A OPRAVDU SI NĚCO UDĚLÁ! VIZ PŘÍKLAD MOJÍ SPOLU?AČKY ZE STŘEDNÍ - JEJÍ MAMKA PO ROZCHODU S TÁTOU SKOČILA POD VLAK! :-(
RE: podruhý a zase líp
23. 04. 2008 18:53
Ahoj Samotko! Já zase nemám ráda, kdy? třeba v televizi ukazují ve zprávách, ?e se někdo zabil kvůli ne??astné lásce a v?ichni to pak komentují, ?e to je blbec. Já si to nemyslím. Myslím si sice, ?e zabíjet se kvůli tomu je ?koda, kdysi jsem taky kvůli někomu nechtěla dál na světě být, ?e uř nikoho takovýho nenajdu, ?e nebudu nikdy ??astná atd atd, ale teď mám kluka moc hodnýho a jsem je?tě ??astněj?í!! :-) Tak?e teď mám takovejhle nadhled a jsem ráda, ?e ?iju, ale ty lidi chápu. Jo, a taky znám jednu dívku, která je krásná, ?tíhlá, dlouhé vlasy, v?echno jí jde, dobře se učí, ?pičkově hraje na kytaru, má milující rodiče, kluci na ni letí... a takováhle holka se mi svěřila, ?e má depresi, ?e prej je k ničemu! No, ka?dej má v sobě nějaké tajemství. Schody do nebe je první kní?ka od pani Lenky, kterou jsem četla.
RE: podruhý a zase líp
23. 04. 2008 18:28
Od: Klubko
Anno, i kdy? tenhle příspěvek nebyl adresován mně, děkuji ti za něj, proto?e je to pro mě velmi cenný názor. Napsalas to přesně tak, jak to cítím i já.
RE: podruhý a zase líp
22. 04. 2008 07:20
Jen jsem chtěla dodat,?e se ?aneta postavila na vlastní nohy sama ale vět?inou je v tom v?dycky nějakej kluk,který pomů?e buď najít sebevědomí a nebo celkově poradí a tak.Jen?e si myslím,?e někdy(např.u mě)se takový kluk či kamarád nenajde.Prostě si člověk musí někdy pomoc sám a zrovika někteří si do určité doby pomáhají sami pořád.
RE: podruhý a zase líp
22. 04. 2008 07:48
Pomocná ruka se v?dycky hodí, člověk si pak nepřipadá na v?echno sám a hned se zdají problémy snáze ře?itelné, nicméně tohle není ?anetin případ, proto?e ta by svůj ?ivot změnila i kdyby Petra nepotkala, ten byl spí? jako bonus :-) Odstěhovala by se tak jak tak.
RE: podruhý a zase líp
22. 04. 2008 17:49
Ano ale přeci jen na tom měl nějáký ten podíl.Byla si jistěj?í a ?´tastněj?í co? má taky svou zásluhu.
V jedné kní?ce,myslím,?e v Pojď semnou Radko,se právě Radka diví jakpato je Katka hezká i kdy? je normálně oblečená a nenalíčená a pak jí secvakne:Je ??astná!!Co? má taky určitou úlohu,ky? se člověku daří i v milostném ?ivotě a nejen v milostném,jde mu v?echno lépe...tedy to jest můj názor.
RE: podruhý a zase líp
22. 04. 2008 18:19
Samozřejmě to spolu souvisí, kdy? je člověk ??astný, daří se mu víc ne? kdy? se utápí v depkách, proto ti zamilovaní tak jako svítí na dálku :-) ?aneta to dokázala sama, to osamostatnění. Tahle změna, kdy holce stoupne sebevědomí právě díky klukovi, je nejvíc markantní v Času něhy.
RE: podruhý a zase líp
23. 04. 2008 10:46
A tajky v blí?encích ne?...tam Evě stouplo rapidně...tedy dle mého názoru.Ov?em ?aneta,ačkoliv mi zpočátku při?la moc sebelítostivá,byla osobnost...silná u? jen díky tomu ?e se z toho vylízala a pochopila,?e ?ivot není procházka rů?ovým sadem.
RE: podruhý a zase líp
23. 04. 2008 22:03
No, Eva se vymanila ze stínu star?í úspě?něj?í sestry, pomohl jí Dick nejvíc, to je jasné, ale zase Eva neměla dohromady důvod být zamindrákovaná, ona byla prostě jen nesmělá, nerada si něco vyřizovala sama. Petra proti ní měla důvod trpět nízkým sebevědomím, aspoň ona si to myslela a rodina, jakkoli byla fajn, ji v tom nevědomky "podporovala" - chovali se k ní jako k nemocné.
RE: podruhý a zase líp
24. 04. 2008 10:45
Petra to neměla lehké to je pravda ale Ted ser taky nezachoval zrovna nejépe.Vím,?e počítál s tím,?e ta noc proněj nebude nic znamenat a byl překvapen,?e to s ním udělalo víc ne? mělo.Ov?em při?lo mi to nefér taqkhle jí zblbnout hlavu a hlavně Petra byla naivní...nechala se.Já jsm od přírody ke klukům nedůvěřivá a poslední dobou je?tě víc,tak?e...někdy je to na obtí? jeliko? nevěím vůbec ?ádnému...nevím rpoč ale nemů?u se to odnaučit.Ani nechci...dala jsem jim ?ancí ale buď je promarnili nebo mě zklamali,tak?e jsem je hodila do jednoho pytle a zařekla se,?e u? s ?ádným nebudu nic mít.
RE: podruhý a zase líp
24. 04. 2008 10:52
To je věkem, Eli. V patnácti jsem taky ře?ila v?echno takhle sekernicky :) A říkala jsem si, ?e bych tohle nikdy a tamto u? vůbec... No a kdy? jsem se v ?estnácti zamilovala, najednou někdej?í zásady byly v tahu... a dělala jsem přesně ty chyby, který jsem u jiných viděla, ale u sebe měla pocit, ?e je to něco jinýho :)
RE: podruhý a zase líp
24. 04. 2008 10:50
tak není ?patný být trochu ostra?itá,ale zase se to nesmí přehánět :-))).
Neber to jako poroučení,ale v 15-ti jsem měla stejný náhled na svět a kluky jako ty.Taky jsem si myslela,?e jsou v?ichni hajzlíci,ale postupem času to bylo v?e jinak.Tyto závěry jsou předčasné :-)))
RE: podruhý a zase líp
24. 04. 2008 10:56
Mě hodně v dospívání pomohly Lenčiny kní?ky...dost jsem se podle nich řídila a byla jsem, jak bych to řekla... opatrná...kdy? jsem měla něco (pár polibků apod.) s klukem mých snů, nebrala jsem to hned jako lásku na celý ?ivot...pár typků mělo povahu přesně jako "borci" z Lenčiných knih...a já jsem to poznala hned ze začátku a u?etřila si zklámání z toho, ?e jsem se před ním poní?ila...byla jsem prostě ostra?itá a nedávala jsem najevo city dřív...ne? bylo nutné...nejspí? mi to zůsatlo do teď...a nedávám najevo city ani teď...pořád mám strach z nějakého zklamání...kolikrát mi to říká i M...prostě klukům (chlapům) nevěřím...:-)))
RE: podruhý a zase líp
25. 04. 2008 07:12
Musím souhlasit s Barborou.
Já i budu důvěřovat ale...musí mou důvěru získat a pokud o to nebude stát nebo se začne rozčilovat,co si to vymý?lím,po?luho do háje.Pokud by o mě stál sna?il by se bez řečí nebo by se pokusil mě chápat.
Nepatří mezi ty je? by klukům hned při první příle?itosti skočili do postele a byly rády,?e se o ně vůbec někdo zajímá...mo?ná je to věkem a mo?ná je to ve mně.



www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : knihy Lenky Lanczové

   popis knihy
   debata ke knize
   ukázka
   čtenářský deník
   postavy
   písničky

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : dívčí romány

       
Hodnotit knihu může pouze přihlášený uživatel.

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : mapa stránek Lenky Lanczové

Pokud se tu trošku ztrácíte a chcete se dozvědět, kde co najdete, pomůže vám mapa stránek.
homepage  |   o lence  |   časté dotazy  |   debata  |   knihy  |   srazy  |   soutěže  |   kontakty  |   hledat
Copyright © 2006