www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové


Zde najdete seznam nejnovějších příspěvků ze všech debat. Jednoduše klikněte na nadpis příspěvku pro zobrazení celého tématu debaty.

Pro vkládání příspěvků se musíte nejdříve přihlásit.

17. 06. 2013 22:45
Ahoj,
tak to mě mrzí, šla bych ráda, ale jsme mimo město. Jak na potvoru:-(
17. 06. 2013 21:42
Od: 1Naty2
Dobrý den Lenko,..přečetla jsem nedávno další knížku od vás jménem Potížistka.Knížka mě velmi zaujala,je zajímavá líbí se mi její děj,jen mě mrzí jak to skončilo,že jsem se nedozvěděla,co se stalo s Jarkem a co Ben..Též bych chtěla moc poprosit o pokračování,děkuji :)
17. 06. 2013 09:36
Od: San
Ahoj holky Lanczovky, ty z vás, které nejsou na Facebooku, bych ráda pozvala na sraz čtenářek, který se v sobotu 22. června opět koná v Praze. Pokud by měl někdo zájem, ozvěte se mi prosím na můj e-mail a já vám sdělím detaily :). Určitě to bude fajn ;).
16. 06. 2013 13:15
Dobrý den Lenko, já bych se taky přimluvila za pokračování. Ta knížka je fakt úžasná a nejen tahle. A věřím, že vy by jste to pokračování napsala stejně úžasně napínavý, dojemný, potavý, romantický jako jste napsala všechny knihy nebojte se jít do toho. Ještě
se mi nestalo, že bych nějakou vaší knihu nepřečetla s nadšením a chutí. A to jsem četla všechny a některé víckrát.
Přeji krásný zbytek neděle. Lenka
14. 06. 2013 07:51
Milá Jitko, díky za pěkný a veselý příspěvek, potěšil. Prima, že sis zopakovala "Miss šoking" a bavila se u ní stejně jako před těmi x lety :-) Ono to vůbec neuškodí, já to říkám pořád. K oslovení Aničko, hm, to ani tak není záměr, jako to, že já osobně zdrobněliny nepoužívám, takže mě to ani při psaní nepřijde :-) To je totéž jako s kouřením, u nás doma nekouří nikdo a nikdy nekouřil, tak ani moje hrdinky - ne že by byly všechny tak slušné, ale já si to prostě ani neuvědomím :-)
14. 06. 2013 07:47
Milá Lucko, v knihkupectví v našem městečku ji momentálně nemají, ale zkus kontaktovat přímo Vydavatelství Víkend. tam by ještě být mohla.
14. 06. 2013 07:45
Děkuji, Moniko!
14. 06. 2013 07:44
Milá Ilono, zdravím a děkuji za podporu. Mamince bylo 76 let, ovšem tatínek, kterému je letos 85 let, to nese velice těžce psychicky, nesmířil se s tím - a to samo o sobě je ještě horší a vyčerpávající. Žili spolu šťastně a ve vzájemné lásce takřka šedesát let, no a sám teď není schopen fungovat ani po fyzické stránce, ani po psychické (a hlavně to druhé nám tedy dává zabrat). Co se týče knížky, máte pravdu, tehdy jsem mluvila o jiném románu - ten vznikal v těch nejtěžších dobách a tím pádem pomalu a těžko, až jsem ho prostě odložila a píšu úplně jiný. Mějte se hezky a držte se, každá ztráta člověkem zamává.
13. 06. 2013 22:01
Od: Ila
Dobry den pani Lenko,chtela jsem se zeptat,protoze jsem zhruba pred rokem tady od Vas cetla,ze pribeh v nove knize se odehrava na jare,mohu se tedy zeptat,spletla jsem si to? Mozne to je.Pokud ano,omlouvam se, a doufam,ze tu nevyzrazuji neco,co treba nemelo byt zmineno.. mejte se krasne,a preji hodne sil s Vasim tatinkem,nedavno mi zemrela maminka v mladem veku, chapu nebo alespon myslim,ze chapu,ze energie je najednou pryc na ostatni veci. Takze znovu - preji pekne dny,nebo kazdopadne lepsi:-)
13. 06. 2013 12:05
Dobrý den,
moc Vám děkuji za rychlou odpověď, na novinku se už teď těším, dnes začínám číst potřetí Kde končí svět, abych si příběh oživila.
Chápu, jaké to je a je mi líto Vašeho dědečka, u nás je to bohužel také tak a díky zlomenému krčku v jeho letech už nemůže ani sám ven...přeji Vám i rodině hodně zdraví a jen to nejlepší, krásné dny.
Monika
13. 06. 2013 09:35
Dobrý den Lenko,
všude možně sháním knihu Lásky a nálezy. Nikde jsem jí nesehnala:/ Knihu jsem už jednou četla a moc se mi líbí, jelikož bych chtěla jít na ffuk, tak má takhle knížka pro mě velkou cenu :) Nedají se někde přímo u vás knihy sehnat? :)
13. 06. 2013 09:28
Milá Leni, právě v těchto červnových dnech jsem si znovu zopakovala tuhle nádherně letně voňavou a hřejivou ( to s tím, že jsem se při ní div neopálila, stále platí :D ) knížku a musím říct, že ně opět vtáhla tak do děje, že jsem si i chvíli představovala, že je mi znovu 13/14 let a já ji čtu poprvé :-). A ono to s tím opakováním má něco do sebe, protože jsem se domnívala, že sádru bude mít Anna a ne Lešek a tak mě to na konci i překvapilo :-).
A ještě co mě překvapilo, bylo zjištění, že za celou dobu Annu oslovila "Aničko" jen jednou paní Sedláčková, jinak to byla pro všechny Anna. To byl záměr? Možná i jo, protože takhle můžeš mít ještě jednu hlavní hrdinku Aničku, protože já to teď beru jako úplně jiné jméno :-).
Měj se krásně a užívej těchto letních dní taky třeba s nějakou knížkou :-).
13. 06. 2013 07:39
Milá Moniko, vítám vás na svých stránkách a děkuji za přízeň věnovanou mým románům. Mě to také mrzí - a jak! Je mi trapné nechávat čtenářky tak dlouho čekat, jenže znáte to, člověk míní a život mění. Loňský rok byl ve znamení problémů v rodině, především zdravotních, můj pětaosmdesátiletý otec na tom není od smrti mé maminky nejlépe fyzicky a hlavně ani psychicky a ono to dost "vysává" energii i ze všech kolem, ale doufám, že letos už to bude lepší a že ta novinka přece jen letos vyjde. Mějte se krásně.
12. 06. 2013 20:22
Dobrý den,
moc mě mrzí, že od loňského roku nevyšel nový příběh, četla jsem Vaše knihy snad od 15ti let a před dvěma lety jsem se k nim asi po 10ti letech vrátila, takže některé knihy jsem četla i cca 4x :-)! Pár jich mám v soukromé knihovně, ostatní z veřejné. Včera jsem dočetla Lukáše 2. a dnes se blížím konci se Srdcovým klukem...Jako maminka 8mi měsíčního dítka, která se do knihovny nedostane tak často, jsem objevila kouzlo čtení z tabletu a mám radost, že 2hodiny, které bych strávila jen cestou do knihovny, mohu strávit přímo čtením. Přeji Vám, ať najdete inspiraci na nové knihy co nejdříve, hrozně mi Vaše knihy chybí a všechny znám téměř nazpaměť! :-D
12. 06. 2013 07:36
Prima, Martino, díky moc! Jsem ráda, že ti tenhle prázdninový příběh zvedl náladu a navnadil na léto.
12. 06. 2013 07:35
Milá Martino, děkuji za příspěvek, jsem ráda, že jsi na moje knihy nezanevřela a jsi jim stále věrná :-) A to, že Vstupenka do ráje až tak nesedla, to je hlavně věkem, teď ti nejvíc vyhovují letní příběhy s hrdiny, ke kterým máš věkově nejblíž, ale věřím, že si třeba Vstupenku za pár let (třeba těch dvacet :) ) vychutnáš mnohem víc než dnes. Na nové knize pracuji, do prázdnin vyjít nestihne, ale zase taková škoda to není, protože jde o "zimní" příběh, ten by se stejně v létě moc nehodil. Měj se krásně, užívej letní dny!
11. 06. 2013 22:30
Od: AnGiE_
Já mám pro Pirátka slabost :) Proto mě tenhle kraťoučkej příběh úúúplně zlepšil náladu :) Díky, jste kouzelnice :)
11. 06. 2013 22:30
Od: AnGiE_
Já mám pro Pirátka slabost :) Proto mě tenhle kraťoučkej příběh úúúplně zlepšil náladu :) Díky, jste kouzelnice :)
11. 06. 2013 18:21
Od: AnGiE_
Když jsem se včera v knihkupectví rozhodovala, kterou Vaši knížku si koupit, viděla jsem v regále jen dvě které jsem jěště nečetla : Vstupenku do ráje a Milenky a hříšníci. Tak jsem si lehce pofňukla, protože knížky se stašími hrdinkami moc nemusím. Přesto jsem vzala Vstupenku do ráje.... no, já prostě miluji ty vaše (hlavně) letní příběhy :-) Vždycky se v nich tak nějak najdu, takže tato kniha mě moc neoslovila, i když jsem ji přečetla za necelý den (od žádné knížky se nemůžu odtrhnout - chci co nejdříve vědět jak to dopadne), moc mě nezaujala. Proto jí nebudu ani chválit, ani soudit. Vaši tvorbu mám ráda a počkám si na můj šálek čaje :) Tak doufám, že už brzy :)) Máte v dohledné době nějakou takovou v plánu?

Krásný zbytek dne
Martina
10. 06. 2013 09:21
Od: Katka
No se Štěpánkou se ty vztahy určitě neutuží :-)
10. 06. 2013 07:52
Teď jsi mě pobavila, Jitko! Hezky vyjádřeno, div že se z ní neopálím... :D
10. 06. 2013 07:51
Milá Eliško, děkuji za krásný a dlouhý příspěvek, přímo mi v něm mluvíš z duše! Přesně to o té emotivnosti si totiž také myslím, proto dodnes nevzniklo pokračování. Obávám se, že další díl by zkazil ten silný dojem, že by muselo dojít k posunu nejen v čase, ale i v postavách (a tím pádem by mnoho čtenářek bylo zklamaných, že by tam ten či onen hrdina vůbec nebyl, atd). Příběh jednoho léta - to jsi vyjádřila velmi výstižně, cítím to také tak, jenom mě nahlodávají čtenářky, které touží po pokračování - a je fakt, že od prvního vydání už uplynula řada let a stále je Potížistka a její případný další díl v kurzu, takže je vidět, že ty emoce vzbudila a dosud nevyhasly. Dík za přání, měj se fajn, Eliško.
10. 06. 2013 07:47
Milá Jano, děkuji za pěknou pochvalu, potěšila mě. Zfilmování knih jde mimo mne, bohužel, takže vůbec netuším... Musel by se najít sponzor, který chce do filmu pro mládež investovat pár desítek milionů, no a to je právě největší problém. Ale tak třeba k tomu také někdy dojde. S pokračováním Potížistky si stále nejsem jistá, ani zda ano, ani zda ne, však si přečti debaty právě u knihy Potížistka a uvidíš ty rozdílné názory :-) Co se týče novinky, na té pracuji, ale do prázdnin určitě vyjít nestihne, takže až po nich. Mrzí mě to, ale ona je stejně víceméně "zimní", tak by se ani na léto nehodila :-)
10. 06. 2013 07:43
Milá Lenko, moc vás zdravím a vítám na stránkách! Je vidět, že patříte mezi moje skalní čtenářky, prostě ty, co s mými knihami vyrostly a buď jim zůstaly věrné, anebo se k nim po letech zase vrátily, což je super! Děkuji za pochvalu. Pokusím se :-) Mějte se krásně!
10. 06. 2013 07:42
Milá Kristýno, na tu druhou otázku je odpověď zatím ne a na tu první netuším :-), ale věřím, že budou, zkus se zeptat přímo ve Vydavatelství Víkend (i kdyby neodpověděli, pro velkou vytíženost nestíhají, tak uvidí zájem a právě na základě zájmu o konkrétní tituly se dělají dotisky).
10. 06. 2013 07:40
Zdravím, Mílo! A dodatečně - tentokrát s notným zpožděním, ještě větším, než u mě bývá zvykem :-), přeji všechno nej!! Ať se daří a všechny ty roky, než bude kulatá oslava, ať jsou pěkné a ještě hezčí! :-)
10. 06. 2013 00:25
Milá Lenko,
zdravím a zároveň se pokusím vyjádřit svůj názor k tolik rozebírané otázce pokračování k této knize. Za mě osobně je to velké, prosebné ne. Emotivní, velmi strhující konec, který umocňovala i čtenářská nevědomost, je to, co mě na to knize stále dokola dojímá (a to jsem ji četla docela dostkrát, přiznám se). Navíc Šárka patřila mezi hrdinky, s kterými jsem se dokázala asi nejvíc ztotožnit, ať už povahou, nebo smůlou. Působila možná drsně, ale uvnitř měla tu křehkou, něžnou duši, ke které jen tak někoho nepustila. Navíc si nejsem jistý, co by vlastně čtenáři chtěli číst. Ben, ať už to byl jakýkoliv sympaťák, chtěl někoho zabít- musel to být duševně nemocný člověk, rozhodně bych se jej nezastávala. Šárka se vracela do Prahy, snad se přiznala rodičům, snad začala od začátku- osobně bych spíš vsázela, že dala šanci opět Ondrovi nebo někomu úplně jinému. Chci tím říct, že tohle byl příběh jednoho léta. Šárka se vrátila ke starému životu, který však chtěla od základu změnit, opět vložila důvěru do své rodiny a utužili si s nimi vztahy. Když se zamyslíte, knížka je víc uzavřená, než se zdá...:) Takže, Leni, to je můj názor. Přeji pěkné vykročení do nového pracovního týdne a mějte se krásně. Eliška
09. 06. 2013 20:18
Jo, Simi, pojď určitě do ní :-) já ji akorát teď čtu a je skvělá :-) úplně z ní číší léto a snad za to můžou i ty Lenčiny slovní obraty, které tak skvěle vystihují atmosféru :-) div, že se z ní neopálím :D
09. 06. 2013 12:24
Ahoj Jarčulíno, tisíceré díky za gratulaci. To si piš, že jsem si své polokulatiny důkladně užila. Uf, teď hodlám slavit zase až tak padesátku. :-)
09. 06. 2013 11:01
Stopa v mém srdci v novém se mi strašně líbí. A to tak moc, že když jsem zjistila, že jsem ji strašně dlouho nečetla a taky, že ji ještě nevlastním, tak si ji prostě musím co nejdřív koupit!!! :)
08. 06. 2013 22:14
Od: janci
Dobrý den Paní Lanczová mám hrozně ráda vaše knížky neplánujete některé s filmovat?? a bude pokračování Potížistky? Píšete ted nějakou novou knížku? děkuji moc s pozdravem Jana
08. 06. 2013 22:03
Zdravím! Chtěla bych moc poděkovat za Vaše super knížky! Jsou perfektní! Četla jsem je jako školou povinná a čtu je i teď po několika letech na mateřské.... Jsem moc ráda, že píšete takové oddechovky.. Vždy když nějakou začnu číst, tak ji musím "přelouskat" hned.. 8-) PROSÍM!!! Pište dál! 8-)))
07. 06. 2013 22:08
Dobrý večer Lenko,

nechystá se dotisk nějakých knih? Například Hvězda naděje, Blbej fór, Tajná láska, Všechno bude fajn, Srdcový kluk?

Nikde je nemůžu sehnat. I na netu jsou všechny ve stavu VYPRODÁNO, ROZEBRÁNO, atd.

Díky za info.

PS: Je nová knížka už na cestě? :-)
07. 06. 2013 21:35
Milá Mílo,

věřím, že sis narozeniny krásně užila, ale i přesto Ti s Kurtíkem a Cobíkem přejeme všechno nejlepší, hodně radosti s Klárkou a manželem, legrace na dovolené a pohodu při pracovním nasazení, o kterém u Tebe vážně nepochybuji... :))) :D

PS: Pozdravuj Klárku a kluci jí posílají pusinky.. :))))) A dej si něco pořádně nezdravého! ;)
07. 06. 2013 07:58
Milá Martino, i tebe vítám na svých stránkách, těší mě, že jsi je objevila a zaregistrovala se. Moc děkuji za krásnou pochvalu Potížistky, udělala mi velkou radost. O pokračování ano či ne se tu debatuje dlouho, no vlastně od doby, co kniha poprvé vyšla - a to už je pár let! - a já stejně zatím nevím a nevím... No, uvidíme. Měj se fajn!
07. 06. 2013 07:56
Takové "bláznovství" nevadí, Zuzko :) Jen ten čas, to znám...
07. 06. 2013 07:55
Milá Kristýno, vítám tě na svých stránkách, moc mě těší, že ses zaregistrovala a že patříš mezi ty, kterým se líbí moje knihy! Ten nápad je super, doporučuji :-) Jsou mnohem ujetější koníčky a taky se nad nimi nikdo nepozastavuje :)). Tak ať se romány i po těch osmi letech líbí! Měj se moc fajn, přeji příjemné léto (nejen s knihami :) ).
07. 06. 2013 07:53
Milá Anno, děkuji za dlouhý příspěvek a názor. V té rychlosti určitě hrála roli i Jarčina duše poraněná nevěrou svého kluka, kdy se stále plácala ve smutku a řešila dilema odpustit - neodpustit, mohlo to být v té chvíli vysvobození (to, jak dlouho může vydržet vztah, který se naváže bezprostředně po předešlém, co zkrachoval, je druhá věc, ono takové to vytloukání klínu klínem většinou nedopadne dobře, když ještě není úplně dořešeno to předešlé). A román bez zábran a všech těch mantinelů... To by bylo asi zajímavé :D
07. 06. 2013 07:50
Přesně tak, to si právě myslím také :-)
07. 06. 2013 07:48
Milá Petro, každým dnem se v knihkupectví objeví nové vydání knihy Stopa v mém srdci (na to, jak bude vypadat, se můžeš kouknout na hlavní stránce, dala jsem tam novou obálku - a je fakt povedená :-) ). Na podzimní měsíce jsou pak naplánované další dotisky, jen jsem zapomněla, které :-). Jde to totiž mimo mne, ale pozeptám se, až budu s nakladatelem mluvit.
06. 06. 2013 18:42
Od: Shiji
Dobrý den Lenko,četla jsem vaši knížku Potížistka a musím říct,že je opravdu bravurní.Byla bych ráda kdyby jste udělala pokračování. Jak jsem tam čítala v dizkuzi nejsem jediná kdo stojí o pokračování. Je to opravdu užasná knížka a myslím,že ten obsah by se neztratil. Myslím tím že by to ten silný dojem nezkazilo naopak více upevnilo.A navíc ten konec si sám o sobě říká o pokračování. To se nědělá takhle to utnout :D Ne opravdu je to užasné a byla bych ráda kdyby jste napsala pokračování ;) S pozdravem Shijo . :)
06. 06. 2013 13:27
Ehm já už ten blázen jsem. Už jsem asi u 10knížky. A baví mě to... Snad to stihnu všechno přelouskat dřív než vyjde další kniha. Chodím totiž do práce tak čtu jen ve volných chvíl a těch bohužel moc není :(
06. 06. 2013 09:55
Skvělý nápad na prázdniny :-) hlásím se taky do tohoto projektu "Čteme všechny lanczovky" :-)).
06. 06. 2013 09:26
Správně - když musíš, tak musíš... :-)
06. 06. 2013 07:33
Ta romantika se vztahovala všeobecně ke všem knihám L. L.
K tomu polykání lanczovek - víš jak to je - když je miluješ, není co řešit :-D
06. 06. 2013 07:14
Já teda nevím, ale podle mě by Šárčin vztah s Benem byl všechno možné, jen ne romantika. Nicméně systematické polykání lanczovek dle seznamu je výborný nápad. Budu o tom uvažovat...
05. 06. 2013 22:03
Ahoj všem čtenářkám,

asi jsem se zbláznila, ale dávám si do kupy všechny knížky od L. L. a mám v plánu je o prázdninách sjet všechny za sebou jak jsou psané dle seznamu :-) (upozorňuju, že většinu už jsem četla - asi tak před 8 lety a postupně, jak vycházely)

Četla jsem tu diskuzi na téma Potížistka - já jsem tedy pro pokračování ať je jakékoliv :-) Ale kdyby byli spolu, vůbec bych se nezlobila :-) Po škole a práci si chci trochu vydechnout u trochy té romantiky :-)
05. 06. 2013 11:54
Ach, ten HOSIP... :D :D Díky moc za upozrnění, prima, že přišlo hned tak zkraje, jinak bych mnohé čtenářky pořádně zmátla :-) (A nechaly by se zmást, tomu věř :-) )
05. 06. 2013 11:30
Ahoj Leni, prosím kdybys měla chvilku - v poslední otázce ve 3. kole soutěže je chybka. Nejedná se o knihu Mokrá louka, ale Mokrá náruč léta. Aby to někoho třeba nezmátlo, i když pochybuju, že by se někdo nechal... :-) Díky.
04. 06. 2013 19:19
Dobrý den Lenko, zajímalo by mě, jestli se chystá nějaký další dotisk, když už Pár minut lásky vyšlo. :)
04. 06. 2013 13:40
Lenko, patřím k těm, kterým nesedlo, že se Jarka dala se Skokanem až na konci knihy. Ale musím se ospravedlnit - nikoliv proto, že by byla kniha díky tomu méně romantická a že by mě nezajímal vztah dvou sester. Ale proto, že mi pak přišlo hůře uvěřitelné, že by se během tak krátké chvíle Jarka do Skokana zamilovala natolik, že by kvůli němu byla ochotna riskovat svůj vztah se sestrou. Což je dané tím, že nevěřím na lásku na první pohled.
A taky se domnívám, že knize uškodilo, že byla avizována jako letní román, takže čtenářky očekávaly příběh jiného charakteru.
Já bych si být Vámi nedělala tolik starosti s tím, co řeknou čtenářky a jestli se jim něco bude líbit nebo ne, protože nikdy nesplníte všechna přání a očekávání, nikdy se nezavděčíte všem. A mně by třeba fakt zajímala knížka, kterou byste napsala zcela bez zábran, nespoutána jakýmikoli omezeními, ať už ze strany čtenářek, vydavatele či obecné morálky. :-)
Já sice nepatřím mezi ty, které by potřebovaly pokračování Potížistky, ale na druhou stranu - kdyby se Vám do toho chtělo a brzdou by byla jen případná nelibost některých čtenářek, že nerozvíjíte vztah Bena a Šárky, tak by byla škoda se na pokračování vykašlat, nemyslíte? :-)
03. 06. 2013 12:55
Od: Katka
Lenko, čistě za mě - kdyby mělo být pokračování o Benovi a Šárce a ještě ve smyslu, že to pokračuje a nerozešli se, tak to raději dvojku oželím a budu si jen domýšlet - nic proti mladým holkám, ale nejsem už puberťačka, která si myslí, že žárlivce (a v tomto případě nebezpečného žárlivce) změní láska a kdesi cosi..to si raději přečtu knížku pro ženy, viz. Vstupenka do ráje, to byla paráda.
03. 06. 2013 07:54
Je to tak, uznávám :-)
03. 06. 2013 07:53
Přesně tohle si myslím také, Katko, jenže víš, jak to je - spoustu čtenářek zajímá jen ten milostný příběh, ne to kolem, i kdyby sebedůležitější, natož poselství :-). Viz Létem políbená, kde byl hlavním tématem vztah dvou sester (a pocit viny) a mnoho čtenářek bylo zklamaných z toho, že si Jarča se Skokanem moc neužila a dali se dohromady až na konci. Tady by pro mnohé (samozřejmě ne pro všechny, to je jasné!) bylo zklamáním, kdyby už to s Benem nepokračovalo. Ale je fakt, že je to tak vždycky, každý si z toho vybere něco a neexistuje knížka, film, písnička či cokoli, co by se líbilo všem, to ani nejde - a je to vlastně dobře :-).
01. 06. 2013 21:16
Od: Katka
Aha, takhle, ano, to máš naprostou pravdu.Bohužel když se to tak vezme, Šárku to bolelo i bez faktického pokračování, to už podle mě jakoby proběhlo, i když to není na papíře.Z Tvého úhlu pohledu jsem o tom až tak dalece nepřemýšlela, pravda, každopádně by to pokračování bylo tak jako tak docela drsné (z důvodu co jsi uvedla).To je zase další jistota, že by pokračování určitě nepřebilo dojem z prvního dílu - ve druhém je co řešit a rozhodně ne příjemné věci.Na druhou stranu se Šárce určitě ulevilo, muselo být těžké to dusit tak dlouho v sobě.Sama nevím, jak bych se zachovala
01. 06. 2013 18:57
Protože přiznat něco takového vlastní ségře musí být hodně nepříjemné a bolestivé... a pak by ji mohla taky bolet reakce Štěpánky - od neuvěření až po obviňování... opravdu bych to nechtěla číst, ale to je jen můj názor :-). Jsem odpůrcem pokračování a vždycky budu, ale dovedu pochopit čtenářky, které si ho přejí.
31. 05. 2013 17:51
Leni, já Vás potěším, protože mi vůbec nevadí, že novinka zatím nevyšla - učení mám nad hlavu, takže bych ji stejně nestihla přečíst, akorát by mě to svádělo od učení :-)
31. 05. 2013 17:48
Milá Luci, všechno nejlepší k dnešním narozeninám, ať ti děti dělají jen radost (koukla jsem se na fotky, máš krásné děti :-) )
31. 05. 2013 16:03
Od: Marina
Taky ji schanim, doufam ze ten dotisk bude nejak brzo abych si si ji mohla poridit jeste kdyz budu v Praze:)
31. 05. 2013 11:33
naprosto souhlasím ve všem s Katkou :) kritika není špatná věc, proč by měla? je to názor, každý má svůj, kdybyste to měla brát takhle, tak žádnou knížku už nenapíšete :) už po první by jste to vzdala... těžko se u knížky zavděčíte všem, ale tak je to ve všem co člověk dělá :) naopak by jste měla mít radost z toho, že se valné většině vašich čtenářek ta či ona kniha líbí, co je dvacet pochval oproti jedné kritice? vždyť je to úspěch :)
31. 05. 2013 09:02
Od: Katka
To si nesmíte tak brát Lenko :-).Tisíc lidí, tisíc chutí.
Mě by pokračovní zajímalo z psychologického hlediska, jak rodiče přijali Šárčino přiznání (viz konec knihy), jak se k tomu postavila sestra, švagr, rodina...jak tohle ovlivnilo každého z nich a nejvíce Šárku.Jestli se pak Šárka dá dohromady s Benem (což asi težko, zaprvé to má v hlavě srovnané a zadruhé by asi nechtěla chodit na návštěvy do basy), s Frantou či Karlem :-), je mi jedno, o tom to není.Spousta holek řeší, jestli by se ve "dvojce" dala dohromady s Benem, ale to přece není podstatné!!Ten příběh má daleko důležitější a zajímavější rovinu než vztah Ben-Šárka.
31. 05. 2013 07:58
Milá Ell, vítám tě na svých stránkách, mám dojem, že jsem tě tu ještě neviděla. Jsem ráda, že se ti líbí moje knihy a za pochvalu Radky moc a moc děkuji! Tím spíš, že jde o jeden z mých nejstarších románů, napsala jsem je před víc než dvaceti (pááni, letí to šíleně!) lety. Dvojka být musela, aby si Radka uvědomila, o co přišla a vážila si druhé šance - a ona si jí už určitě vážit bude. Měj se moc hezky!
31. 05. 2013 07:56
To zní hezky, Katko :-) A je to pravda, to je fakt, nicméně víš, jak to je, dvacet pochval zahřeje, zatímco jedna kritika ten hřejivý pocit spolehlivě přebije :-)
31. 05. 2013 07:54
No jo, právě... Nerada bych tu důvěru zklamala, některé čtenářky jsou hodně kritické :-)
31. 05. 2013 07:52
Milá Dančo, děkuji! Zmínka by být mohla, to je pravda, budu na to myslet.
31. 05. 2013 07:52
Milá Jarčo, zdravím a děkuji za stálý zájem i za přízeň, přestože je čekání na novou knížku dlouhé a stále delší a delší :-(. Moc mě to mrzí, nechávat tak dobré čtenářky čekat je minimálně neslušné, ale není to tak, že bych si přízně čtenářek nevážila! Prostě jsou okolnosti, které hatí i ty nejlepší plány :-(. Z pověrčivosti radši neprozradím nic... Tak snad už to nebude tak dlouho trvat! A co se týče Potížistky, dík za důvěru :-) Mějte se moc hezky i v těchto vyloženě dušičkových dnech, aspoň tady to vypadá na pěkný listopad místo červen :-)
30. 05. 2013 23:25
Dobrý večer,Lenko,
vím, že už tady padlo hodně dotazů ohledně nové knihy a nechcete to zakřiknout, aby to nedopadlo jako loni, ale i přesto by mě zajímalo,jestli už píšete nebo máte dopsáno, protože se fakt nemůžu dočkat .Ikdyž v mém věku bych se už mohla trochu ovládat , to zase jooo:-D... tak co , prozradíte aspoň jak jste daleko?
díky za odpověď a přeji dobrou noc a pěkný víkend:-)
PS: co se týče Potížistky- být Váma - jdu do toho!!!
Jarča
30. 05. 2013 23:24
Od: Danik
Zdravím,
tahle knížka patří i u mě mezi nejoblíbenější. Věřím, že se každý holkař, když se opravdu zamiluje změní a je dobrý partner. O pokračování nepíšu, jen mě tak napadlo, se o nich zmínit v jiné knížce. Když už se v téhle objevila Jana, Martin a spol, tak by se Ted a Petra mohli mihnout v jiné knize.
30. 05. 2013 20:42
Od: Katka
Lenko, každá knížka, film či divadelní hra si své fanoušky najde :-)
30. 05. 2013 20:41
Od: Katka
Proč by mělo?
30. 05. 2013 20:30
Od: Ell_21
Milá Lenko!
I přesto, že podobných témat je tu spousta, přece jen mi to nedá a musím Vám říct, že Trilogie Radky byly ty nejlepší knížky, které jsem od Vás četla. Druhý díl byl sice trošku smutný a proto jsem se opětovně a tím víc raději vracela k třetímu dílu. Tyto knížky byly opravdu úžasné a Pavla jsem si prostě zamilovala. Byl to člověk, jakého by si přála snad každá dívka.

Vaše knížky čtu ráda a všechny jsou krásné, některé mám raději, ale Trilogii Radky mám opravdu nejraději!

Krásný den Vám přeje Ell :)
30. 05. 2013 20:29
Od: Ell_21
Milá Lenko!
I přesto, že podobných témat je tu spousta, přece jen mi to nedá a musím Vám říct, že Trilogie Radky byly ty nejlepší knížky, které jsem od Vás četla. Druhý díl byl sice trošku smutný a proto jsem se opětovně a tím víc raději vracela k třetímu dílu. Tyto knížky byly opravdu úžasné a Pavla jsem si prostě zamilovala. Byl to člověk, jakého by si přála snad každá dívka.

Vaše knížky čtu ráda a všechny jsou krásné, některé mám raději, ale Trilogii Radky mám opravdu nejraději!
30. 05. 2013 12:03
A já si myslím, že by to Šárku mohlo ještě víc a víc bolet...
30. 05. 2013 11:35
zkuste přemýšlet nad tím, proč ve Vás máme tu důvěru ;) nemyslím si, že by Vás čtenáři "ukamenovali" právě naopak, krom toho promyšlené pokračování může mít stejně dobrou atmosféru jako promyšlený první díl. :)

Hezký den, Market
30. 05. 2013 07:42
Díky za důvěru, ale... stát by se to mohlo :-) A to by pak byly recenze a ohlasy :D
29. 05. 2013 19:11
Ahoj holky, sice to sem moc nepatří, ale stejně...podepište, prosím: http://www.hlasprozivot.cz/category/petice/
29. 05. 2013 19:11
Ahoj holky, sice to sem moc nepatří, ale stejně...podepište, prosím: http://www.hlasprozivot.cz/category/petice/
29. 05. 2013 15:19
Od: Katka
Jasně, že neztratilo :-), nikdy se to nestalo a nemyslím, že by to hrozilo zrovna u této knížky.
29. 05. 2013 11:41
Dobrý den :)
já si nemyslím, že by ztratila :) na to jste dost zkušená a umíte ty knížky vyšperkovat :)
No jo :) ale to je co by kdyby... dokud to nezkusíte, tak to nezjistíte ;)
29. 05. 2013 07:32
Něco na tom je, to je fakt :-). Jenže... co když by to pokračování už tu atmosféru nemělo a tím pádem by pak už celá Potížistka ztratila ten punc jedinečnosti a klíčovosti? :-) Je to dilema...
29. 05. 2013 07:29
To je tak vždycky :-) Tatáž otázka, co někomu přijde těžká, může být pro jiného brnkačkou (protože knížku třeba právě dočetl :-) ), a naopak. Je to prostě soutěž (samozřejmě i s tolerancí chyb).
29. 05. 2013 07:27
Milá Aleno, o dotiscích rozhoduje vydavatelství, nicméně jen co budu s panem nakladatelem mluvit, zeptám se. A když on bude mít i od čtenářů maily s dotazy, kdy dotisk bude, tak bude tím dřív :-)
28. 05. 2013 20:26
Od: elysss
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jestli se plánujete dotisk Hořká chuť lásky chybí mi ve sbírce a nemůžu jí nikde sehnat.
28. 05. 2013 20:20
Já doufám, že ne :-)
28. 05. 2013 19:58
Mně se zdá zatím, docela lehká, ale ono to přijde =D
28. 05. 2013 10:35
Od:
Dobrý den :)

děkuju za odpověď :)
Když zhodnotím Vaše knihy před a po Potížistce, tak mi u Vás příjde klíčová... ať už atmosférou, příběhem, koncem. Je jiná než ty ostatní předtím, které byly víceméně oddechové. (teď nemyslím knížky na pokračování), potom jste pokračovala knížky jako jsou MMZ, Milenky a hříšníci, Třináctá komnata, a ty jsou jiné.
Potížistka je sama o sobě silné téma s tou správnou atmosférou a jen to, že se rozhodla přiznat rodičům by bylo téma na celou knížku, do toho se stěhuje na kolej, Ondra, škola, do toho co bude s Benem a Jardou.
Neškrtala bych staré postavy, možná pár přidala, přecejen se vrátí do Prahy.
Šárka není ten typ, co udělá za minulostí tlustou červenou čáru.
V pokračování dobrý nebo špatný konec záleží na úhlu pohledu, i dobrý konec může být tím špatným a špatný může být ten správný.
A možná.... právě proto, že se ta knížka TAK liší od jiných, tak ani nevím jestli si uvědomujete, jaký příběh máte v rukou :)
Přeji hezký den, Market :)
28. 05. 2013 07:40
Milá Markéto, vítám tě na svých stránkách a děkuji za krásný a dlouhý příspěvek, potěšil! Taky koho by netěšila chvála a kdo by neměl radost, že jeho práce (či koníček) má smysl. O Potížistce se tu vedly a vlastně stále vedou debaty, zda by mělo být pokračování nebo ne. Jak jsem odpovídala v předešlém příspěvku Simče, skutečně se obávám, že by ten silný dojem zmizel, protože by se už vědělo, že je pokračování a logicky by se počítalo s dobrým koncem aspoň ve dvojce. No a jsme u toho - nějaký další depkoidní konec skutečně není na místě, jenže se naskýtá otázka, CO je vlastně v tomhle případě dobrý konec? A na to tak nějak pořád nemohu přijít .-), kterým směrem (případně) jít a které postavy by z těch původních měly zůstat. Kdyby tam byly samé nové postavy, tak by to byl nový román, co nemá s pokračováním moc společného - a to by také nebylo to pravé ořechové. No je to prostě těžké... a já pořád nevím :-). Ještě jednou děkuji za pochvalu a názor, popřemýšlím. Měj se hezky, Market!
28. 05. 2013 07:35
Milá Simčo, děkuji! Prima, že se Potížistka líbila při druhém čtení i přesto, že to není oddechovka, nebo třeba právě proto. Mluvíš mi z duše, s tím pokračováním to cítím přesně tak, bylo by o čem psát a mohlo by to být i zajímavé, na druhou stranu se obávám, že by se smazal silný dojem, co zůstane po přečtení Potížistky (a pár dní přetrvává, jen tak se nevypaří, což znamená, že je opravdu silný :) ). No a právě proto i po pár letech od vydání knihy jsem v rozhodování, zda napsat dvojku či ne, přesně tam, kde jsem byla :-)
27. 05. 2013 20:14
Hezký večer paní Lenko,
včera jsem teprve podruhé dolouskala Potížistku. Uf, nebyla to žádná letní pohodovka, jak by se mohlo zdát, ale pěkně depkoidní kniha. Ale opravdu se vám povedla, umíte všechny ty pocity tak dokonale popsat, že si to úplně živě představuju....
No a ten konec, to byla síla. Chvíli po přečtení jsem si říkala, že vlastně i trochu chápu ty holky, co chtějí tak vehementně pokračování. Taky by mě zajímalo, jak to bylo dál. Říkala jsem si, že to takhle přece nemůže skončit. Ale po chvíli mě to přešlo a přetrval můj předešlý názor, že by to ten velmi silný dojem z celé knihy zkazilo, nebo odsunulo na nějakou jinou kolej...
A je fajn, že píšete i o neveselých tématech! Za tuhle knížku velké díky!
27. 05. 2013 12:06
Dobrý den :)

Je to už pár let, co mi kdysi mamka koupila na Vánoce knížku Deváté nebe, tehdy jsem ji zdrbla, že takový blbosti jako dívčí romány nečtu a pak jsem měla čas a nudila se... to že jsem jí přečetla jedním dechem, to Vám ani říkat nemusím :D a od té doby plno dalších. Jenže právě před chvíli jsem dočetla podruhé Potížistku a nemám slov, je to originální, skutečné... neskutečné... co říct víc :) jen mě mrzí a to stejně jako další čtenářky, že to nemá pokračování. Níž jste psala, že námětů je spousta, ale zároveň se bojíte, že to ztratí atmosféru. Proč by mělo? Neztratí, ale může být jiná. Kdo by chtěl číst knížky, které jsou stejné?
Ve vybudování příběhu, atmosféry... to je to, co vy umíte. Každá Vaše knížka má atmosféru a pokaždé je to originální.
Pro mě to jsou hlavně Vaše knížky na pokračování jako je příběh Evy, Radky, Nely, Moniky, do kterých se položíte a máte pocit, že s němi strávíte kus jejich života... proč jste se u nich nebála pokračovat?
Pro mě je to právě Šárka, která by si zasloužila pokračování, protože mám pocit, že její příběh je škoda přejít jen tak. Ukončit s tím, ať si každý dosadí co chce. Takových knížek máte víc, tak se to zase nesmí přehánět :D Protože zrovna tady to mrzí tím víc ;) Námětů je spousta i možnosti z jakého pohledu to psát. Možná z Benova, možná Šárky. Ale podle mě je to jedna z těch mála knížek, u kterých by to otevřeným koncem skončit nemělo :)
Jinak přeji hezký den :) Market
27. 05. 2013 07:36
Milá Naty, vítám tě na svých stránkách a děkuji ti za zájem o moje knihy, je super, že se ti obě přečtené knížky líbily! Obě patří mezi letní prázdninové oddechovky. Pokračování nemá ani jedna z nich a myslím, že končí spíš dobře než otevřeně, ten dobrý konec se tam vyloženě nabízí :-). Pokračování by asi nebylo to pravé ořechové, protože by v románu muselo dojít k nějakým zvratům - zatímco takhle to vypadá víc než nadějně :-). Leda by byla v nějaké další knize o nich zmínka, že by se tam tyhle postavy třeba objevily jen tak letmo, uvidíme. Měj se moc hezky!
24. 05. 2013 19:04
Od: 1Naty2
Dobrý den Lenko,..nedávno jsem četla od vás 2 knížky-Kapky rosy a Náhradní princ,..obě knížky se mi velmi zalíbily,...ale Náhradní princ skončil tak nedokončeně,nechystáte se náhodou udělat pokračování?Hrozně moc by mě zajímalo jak to dopadne s Janou a Jakubem a byla bych vám moc vděčná,kdyby bylo nějaké pokračování.:)
24. 05. 2013 07:45
To rozhodně... A je škoda, že se tohle číslo nenaplnilo v loňském roce - ve dvacátém výročí od vydání první knihy, bylo by to všechno kulatější :-)
24. 05. 2013 07:44
Trochá pátrání nezaškodí :-) Přeji pěkné chvíle při čtení!
23. 05. 2013 20:19
Leni, pěkně těžkou soutěž jste si pro nás připravila :) U toho prvního kola vůbec nevím, musím hledat a hledat :) Ale už se těším, až se ponořím do knížek. Teď louskám Potížistku, teprve podruhé.
23. 05. 2013 20:18
Přece jenom - číslo 60 vypadá rozhodně lépe ;-)
23. 05. 2013 07:51
Milá Magdo, vítám tě na svých stránkách, jsem ráda, že jsi je našla a zaregistrovala se, no a to, že jsi dlouholetou čtenářkou, tak to mě moc těší! Ti tři nej hrdinové jsou takoví ti sympatičtí darebáci, kteří se umí zamilovat :-) Co se týče Janka, tak v pohodě, ono není řečeno, v jakém časovém sledu se ty příběhy odehrály, jestli před nebo až po Tajné lásce :-) Měj se moc hezky a až se odhodláš i na ty romány pro "velké holky", tak ať se líbí - i kdyby to bylo až za několik let :-)
23. 05. 2013 07:48
Díky moc! Tahle drogová závislost zdraví neškodí :-))
23. 05. 2013 07:47
Milá Lucko, moc a moc děkuji za krásný příspěvek, pohladil na duši! Je super, že tě právě moje knihy přivedly ke čtení a že se k nim vracíš je ještě lepší :-). Doufám, že letos nová kniha bude, že nezůstane u toho čísla 58 vydaných románů (a ono i to je pořádný nášup :-) ) a bude něco nového ke čtení. Měj se krásně, ať jsi šťastná a spokojená - a ať ti moje knihy (i když čtené po xté dokola) přináší stále ten správný relax!
22. 05. 2013 20:08
Dobrý den,
po pravdě, už nevím co dál číst. Když jsem si ve 12 letech půjčila v knihovně v novinkách knížku "Mokrá náruč léta" zaujala mě natolik, že jsem ji během tří dnů měla přečtenou a i tak to bylo nad moje síly, jelikož jsem nikdy nebyla velká čtenářka. Tím to, se vše změnilo. Od té doby uteklo několik let a já mám přečtené všechny Vaše knížky minimálně 3krát :D...Opravdu se těším na Vaší další novou knihu, ale zas mi bude líto to, že si ji přečtu během pár dnů a pak zas nebudu mít co číst. Ano , je to tak..Jdu do knihovny a já opravdu nevím co číst..Stále dokola si půjčuji Vaše knížky i když je znám na zpamět. Moc Vám fandím a věřím, že vydáte ještě mnoho skvělých knížek a budou je číst ještě moje děti, pokud tedy někdy budu mít holčičku :D..Tak se zatim mějtě hezky a ať se Vám daří v psaní. Přeji hezky zbytek dne :)
22. 05. 2013 13:51
Od: Gáta
Milá Leni, děkuji za přivitáni na www.Chápu, že když jsou starostí nejsou myšlenky na psaní.
Popravdě Vaše skvělé knihy jsou jak droga.
Už se moooc těším na tu novou knihu.
22. 05. 2013 09:46
v prvni rade, Vas musim pozdravit. A taky rict, jak jsem Vase dlouholeta cternarka. Na Vasich knihach, jsem se vlastne ,,naicila" cist, myslim tim pujcit si kosik knizek v knihovne a ty cist i v noci pod baterkou! :-) ...a ze se to pri povinne cetbe pak hodilo!
Mam prectene asi 90% Vasich knih, na ty posledni nejak nemam chut, snad musim dospet. :-)
Jako kazda ctenarka mam trojici nejlepsich hlavnich hrdinu.
Mateje (Kapky rosy), Richard (Pulnocni sny), Janek (Tajna laska). Proste jsou tak jinii! Noo, co rict.
Jak mam rozumet navaznosti knizek? :-)
Byla jsem trochu smutna, kdyz jsem narazila v knihach Kam se vytraci laska a Most do Zeme lasky na Janka, coby po knize Tajna laska na opetovmeho proutnika?
Snad mohu ocekavat Vasi idpoved a neztratim tak jednoho hrdinu z trojky :-)

Dekuji, za Vase knihy, a preji dalsi uspesne rukopisy!
22. 05. 2013 07:26
Milá Simčo, zdravím a děkuji za pochvalu! Kapky rosy nezklamou, to je fakt :-), taková ta správná ochutnávka na léto, navnadění na prázdniny. Jsem ráda, že sis při knížce pěkně zarelaxovala. Měj se fajn!
22. 05. 2013 07:25
Milá Gáto, vítám vás na svých stránkách, moc mě těší váš zájem o moje knihy! A pokud jde o novinku, no, to by mě také zajímalo... :-) Ne, vážně, doufám, že letos ano, vloni byl rok plný starostí, kdy nebyly myšlenky na psaní, tak doufám, že to nejhorší už je za námi. Díky moc za pochvalu!
21. 05. 2013 18:32
Od: Gáta
Dobrý den Lenko, moc by mě zajímalo, jestli v nejbližší době vyjde nějaká nová knížka.Přes rok nic nevyšlo nového..Vaše knížky mám moc ráda a skvělé se čtou.Jsou balzám ve čtení.
21. 05. 2013 09:22
Krásný sluníčkový den, paní Lenko,
Jaký by to byl začátek léta, kdybych si nepřečetla jednu z mých nej knížek :) A byl to den volna strávený tím nejlepším způsobem! :) Kapky rosy mám moc ráda a moc ráda se k nim vracím, nejen kvůli prázdninové atmosféře, ale i kvůli dobrodružství a úžasnému humoru (nejen Markétčinu), i takové té krásné první lásce a hlavně taky kvůli Matějovi :) Tahle knížka se vám opravdu povedla a díky za ni!
21. 05. 2013 07:45
Přesně tak. Ona ta tendence litovat a "usnadňovat" život je dost častá v mnoha rodinách (a leckdy nemusí jít ani o zdravotní postižení, někde stačí, že je zvýhodňovaný mladší dítě rodiči či prarodiči proto, že je prostě mladší :-) ).
21. 05. 2013 07:42
Milá Inuš, děkuji za krásný příspěvek, potěšil! Létem políbená je čistě letní román, to léto "voní" i z názvu :-), ale kromě těch bezstarostných prázdninových zážitků obsahuje i vážnější téma - vztah dvou sester, který je hodně blízký a současně poznamenaný pocitem viny. A právě tento pocit viny, kdy si je Jarka jistá, že za sestřin handicap může ona (koneckonců ji v tom utvrzuje i matka, která za to ovšem může primárně, je nesmysl požadovat zodpovědnost jedné malé holky o druhou ještě menší), má i ty negativní následky. Jo a co se týče jmen, tak to vždycky v okolí něco zaslechnu a zaujme mě to :-). V tomhle případě si jedna známá vzala za manžela Pulce. Měj se moc hezky, přeji pěkné skoro letní dny, když už byla Létem políbená takovým tím letním příslibem :-)
20. 05. 2013 16:26
Od: Sanny
Mně třeba nepřijde, že by z toho Jitka těžila a vymlouvala se na své zranění. Myslím, že ten psychický blok z toho udělali ostatní - primárně Jarka, která kvůli pocitu viny dělala z Jitky úplného mrzáka. A přitom kdyby s k ní chovali od začátku všichni v rodině normálně, vůbec o nic by nešlo a Jitka by vyrůstala jako úplně běžná a zdravá holka. Trochu mi to připomíná Petru z Času něhy. Byla trochu nahluchlá, rodina a ochranářský starší bratr z ní dělali chudinku, ale ona žádnou chudinkou nebyla...
20. 05. 2013 11:21
Od: Inuš
Tak jsem se po dlouhé době vrátila zase ke čtení vašich knížek. :)) Jako poslední jsem si přečetla Létem políbená a musím říct, že je to prostě parádní kniha. Nemůžu si pomoct, ale Jitka ze své nohy strašně těžila. Na vše se vymlouvala jen kvůli tomu, že má chromou nohu. Jsem ráda, že si to uvědomila i Jarka, protože svým způsobem žila ve stínu své vlastní sestry, přestože pro ní udělala vše, co jí viděla na očích. Knížka je pro mě jinak opravdu parádní. Nezařadila bych jí mezi svých TOP 10, ale do TOP 20 by se vešla krásně. :)) Jen jsem se Leni chtěla zeptat, jak vybíráte jména a příjmení, protože zrovna Pulcová bylo naprosto originální. :)
20. 05. 2013 07:38
Milá Martino, vítám tě na svých stránkách a moc děkuji za krásný příspěvek, velice mě potěšil! To je super, že ses vrátila k mým knížkám - a určitě máš i co dohánět, protože jsem jich vydala celkem 48, z toho tři pro dospělé čtenářky, takže předpokládám, že jsi nečetla zdaleka všechny a tím pádem ti mnohé čtenářky, co mají načteno všechno (a něco i víckrát) mohou závidět :-) Díky za krásnou pochvalu, zahřála! Měj se moc hezky a když si budeš u mých knížek stále tak pěkně užívat a prožívat je, nebude to mít chybu. Jsi ve věku hrdinů, takže věk naprosto neřeš :-)
20. 05. 2013 07:35
Tak tenhle projekt neznám, ale zní to zajímavě :)



www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : debata o knihách Lenky Lanczové

   nejnovější příspěvky
   debata
   inzerce
   debata u knih
   vzkazy
   připomínky

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : mapa stránek Lenky Lanczové

Pokud se tu trošku ztrácíte a chcete se dozvědět, kde co najdete, pomůže vám mapa stránek.

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : online čtenářů Lenky Lanczové

Někdo je možná přihlášen, ale kdo...:)

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : přehled narozenin

Antonie, Jarčulka, Jochanan11, Lucinah, Lucka ročník88, Majinka107, MaruŠka.xs, MonyZzz, papaya, Pinda:), Tery-strawberry

Kliknutím na nadpis Narozeniny zjistíte, kdo slaví tento měsíc.

www.lanczova.cz - oficiální stránky Lenky Lanczové : počítadlo

Počet přístupů: 5588227
Počet registrovaných: 11303



homepage  |   o lence  |   časté dotazy  |   debata  |   inzerce  |   knihy  |   srazy  |   soutěže  |   kontakty  |   hledat
Copyright © 2006 Tvorbawww  |  HTML valid!